Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie remontu dachu budynku TOS w Centrum Kształcenia Praktycznego w Grodzisku Mazowieckim ul. Żyrardowska 48”.

  • Zamieszczono: 07.07.2006 r.
  • Data składania ofert: 17.07.2006 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 17.07.2006 r., godz. 12.30
OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 07.07.2006 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie remontu dachu budynku TOS w Centrum Kształcenia Praktycznego w Grodzisku Mazowieckim ul. Żyrardowska 48”.


Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie dachu o powierzchni 600,40 m2 budynku TOS w Centrum Kształcenia Praktycznego na terenie posesji Ży-rardowska 48 w Grodzisku Mazowieckim.

Zakres prac obejmuje:
 demontaż starego poszycia z papy ( łącznie 4 warstwy),
 demontaż obróbek blacharskich dachu ( bez obróbki gzymsu od strony ulicy Żyrardowskiej),
 demontaż rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej ( bez rynny z PCV od ulicy Żyrar-dowskiej),
 demontaż i usunięcie z dachu masztu antenowego wraz z wspornikami i konstrukcji metalo-wej do mocowania reklam,
 skucie uszkodzonych odcinków gzymsu i ich naprawa,
 załadunek i wywóz na dostępne Wykonawcy wysypisko odpadów,
 wykonanie nowych obróbek blacharskich dachu z blachy stalowej ocynkowanej,
 wykonanie nowego pokrycia dachu o powierzchni 600,40 m2 papą termozgrzewalną ( dwie warstwy - podkładowa i nawierzchniową) o grubości minimalnej warstwy nawierzchniowej 5,2 mm na osnowie poliestrowej i odporności na temperaturę w zakresie od - 20º C do + 100º C,
 montaż nowych rynien i rur spustowych z PCV ( rynny o średnicy 150 mm – 45,40 mb i rury spustowe o średnicy 125 mm – 63,0 mb),
 wykonanie nowych obróbek z papy termozgrzewalnej wokół kominów i wywietrzników da-chowych oraz podstaw betonowych wentylatorów,
 pomalowanie dwukrotne farbą powierzchni metalowych na dachu ( wentylatory, kanały wen-tylacji mechanicznej, obróbka gzymsu od ulicy Żyrardowskiej).

Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewi-dziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.

Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych ma-teriałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.


Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i gwarancji trzy lata od daty odbioru końcowego. Wymagany okres gwarancji producenta na papę termozgrzewalną minimum 15 lat od daty odbioru końcowego prac.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 1.000,0 zł ( jeden tysiąc złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z upraw-nieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynie-rów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy)

4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:

Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 17.07.2006 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Staro-
stwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.07.2006 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

Ogłoszenie wywieszono w dniu 07.07.2006 roku.
Zdjęto dnia ............ 07.2006 roku.


SIWZ

Wykaz osób

Oświadczenie wykonawcy

STWiOR

Formularz ofertowy

Wykaz zrealizowanych robót

Umowa

Tabela kosztowa
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 07.07.2006 r., godz. 15.05
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 07.07.2006 r., godz. 15.05
Czas Administrator Opis zmiany
07.07.2006 r., godz. 15.05 Administrator Dodanie przetargu do BIP.