Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Przetarg nieograniczony na "Dostawę oleju opałowego"

  • Zamieszczono: 07.12.2009 r.
  • Data składania ofert: 17.12.2009 r., godz. 10.50
  • Data otwarcia ofert: 17.12.2009 r., godz. 11.00
Grodzisk Maz. dnia 2009-12-17


Zamawiający
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
05 – 825 Grodzisk Mazowiecki
ul. Traugutta 41




PZD – 342/38/09

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty


Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Dostawa oleju opałowego”

Na postawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 164, poz. 1163), zwanej dalej „ustawą”, informuję, że w przedmiotowym postępowaniu wpłynęła 1 oferta. W trakcie badania i oceny ofert wybrana została oferta firmy P.U.H. „L.K.R. Nowakowscy” spółka jawna, 96-300 Żyrardów, ul. Glebowa 3 jako najkorzystniejsza z ceną 44460 zł.

Wykonawcy których oferty odrzucono - 0
Wykonawcy których wykluczono z postępowania - 0


OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM

1/ Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz. ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Maz.
2/ Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3/ Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4/ Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż z dostawą: oleju opałowego
w ilości 19 000 l
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty częściowej.
5/ Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
6/ Termin wykonania zamówienia:
01. 01. 2010r - 31. 12. 2010r.
7/ Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełnienia tych warunków:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy
nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów
do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy
• zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w SIWZ i załączonych Istotnych Postanowieniach
umowy (załącznik nr 2 do SIWZ)
• Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”,
w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6
niniejszej SIWZ.
2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.

8/ Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
9/ Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena - 100 %

10/ Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Maz. Sekretariat pok. nr 2
Termin składania ofert:
do dnia 17. 12. 2009 do godz. 10.50
11/ Termin związania ofertą:
30 dni.
12/ Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

13/ Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z
adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
14/ Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie
prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji
elektronicznej.
15/ Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 07.12.2009 r., godz. 12.06
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 07.12.2009 r., godz. 12.06
Czas Administrator Opis zmiany
07.12.2009 r., godz. 12.06 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.