Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zakup i sukcesywną dostawę tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego ”

  • Zamieszczono: 13.05.2010 r.
  • Data składania ofert: 21.05.2010 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 21.05.2010 r., godz. 12.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania



OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 13.05.2010 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Zakup i sukcesywną dostawę tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla potrzeb Starostwa Powiatu Grodziskiego ”

Ogłoszenie zostało wysłane do BZP z numerem: 122261 - 2010. dnia 13.05.2010

1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek w dwóch niezależnych częściach:
a) Część I: Tusze i tonery nowe, oryginalne wyprodukowane przez producenta drukarki, zamawia-jący żąda dostarczenia tylko nowych, oryginalnych tuszy i tonerów wyprodukowanych przez producenta drukarki ze względu na podpisane umowy dzierżawy sprzętu komputerowego jak również gwarancje na sprzęt komputerowy
b) Część II Tusze i tonery nowe, nie regenerowane; Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych materiałów zamiennych nie mogą być gorsze niż materiały wyprodukowane przez producenta drukarki w której toner będzie użyty, nazwy drukarek podane są w tabeli kosztowej (załącznik Nr 4 do SIWZ) i parametry te muszą być udokumentowane ( świadectwa producenta – czyli
dokument potwierdzający iż produkt jest oryginalnie zapakowany i wyprodukowany w okresie ostatniego półrocza od daty dostarczenia do zamawiającego i ma gwarantowany okres ważności, parametry techniczne i chemiczno-fizyczne – to wydajność danego rodzaju tuszu lub toneru przy określonym stopniu zaczernienia strony w stosunku do produktu wyprodukowanego przez pro-ducenta drukarki), tonery muszą być nowe tzn. fabrycznie zapakowane przez producenta (nie re-generowane) do siedziby Starostwa w okresie jednego roku od dnia podpisania umowy po telefonicznym lub fakso-wym zgłoszeniu potrzeb w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Ilości podanych w tabelach tuszy i tonerów mogą ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb zamawiającego. Podane ilości wynikają z zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe
zaproponowane w ofercie są stałe przez cały czas obowiązywania umowy. Ponadto co kwartał należy odebrać i zutylizować zużyte tonery z siedziby Starostwa na koszt dostawcy oraz wystawić kartę prze-kazania odpadów zgodną z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.

1) Ilości tuszy i tonerów podanych w tabeli kosztowej (zał. Nr 5 i/lub 5a do SIWZ) mogą ulec zmianie w zależności od bieżącego zapotrzebowania zamawiającego. Podane w SIWZ ilości wynikają z analizy zamówień z roku ubiegłego. Ceny jednostkowe zaproponowane w ofercie są stałe
przez cały okres obowiązywania umowy.


2) Dostawy będą realizowane sukcesywnie zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego na koszt dostawcy. Dostawca poniesie wszelkie koszty związane z dostawą, w tym w szczególności z transportem, załadunkiem i rozładunkiem oraz ubezpieczeniem przedmiotu dostawy. Koszty
te muszą być ujęte w oferowanych cenach jednostkowych.
3) Zakres poszczególnych partii zamówienia ustalany będzie każdorazowo zleceniem w zakresie asortymentowym jak w załączniku Nr 5 i/lub 5a przesyłanym Dostawcy drogą faksową lub telefonicznie.
4) Dostawca realizował będzie zamówienia w terminach:
a) w przypadku zamówień zwykłych – dostawa do 3 dni roboczych od daty przekazania zlecenia
b) w przypadku zamówienia z klauzulą „PILNE” – dostawa w ciągu 24 godzin od momentu przekazania zlecenia.
5) Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu zamówionych materiałów na koszt dostawcy w przypadku stwierdzenia niezgodności z umową.
6) Dostawca zobowiązuje się dostarczyć wyłącznie materiały fabrycznie nowe spełniające wymagane normy jakościowe obowiązujące w tym zakresie.
7) Dostawca zapewni ciągłą dostępność artykułów wymienionych w załączniku Nr 5 do SIWZ przez cały okres obowiązywania umowy.
8) Faktury wystawiane będą w dniu, w którym zostanie zrealizowana dostawa za zlecone i odebrane materiały. Faktury muszą być wystawione za każde zlecenie oddzielnie.
9) Zamawiający ureguluje należność za dostawy w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury
10) Odbioru dostarczonych materiałów dokonywać będzie pracownik Zamawiającego, wskazany w umowie. Odbiór zostanie potwierdzony podpisem złożonym na fakturze Dostawcy.
11) Ilekroć Zamawiający wskazał w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik Nr 5a do SIWZ) znak towarowy i/lub patent, i/lub pochodzenie to wskazaniu takiemu towarzyszą nieodłącznie wyrazy „lub równoważne”.
12) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Jeżeli Dostawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, to zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp. jest obowiązany wykazać, że oferowane
produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku oferowania materiałów równoważnych przez zapis „równoważny” należy
rozumieć produkt, materiał – odpowiadający opisowi przykładowego produktu o cechach jakościowych i użytkowych nie gorszych od przykładowego materiału podanego w Załączniku Nr 5a do SIWZ.
13) Wykonawca pokryje wszelkie szkody powstałe z powodu dostarczenia złej jakości oferowanych materiałów.
14) Oferta musi obejmować pełny asortyment wymieniony w tabeli kosztowej (załącznik Nr 5 do SIWZ).
15) Brak ceny jednostkowej i/lub zmiana ilości spowoduje odrzucenie oferty.
16) Wykonawca gwarantuje jakość oferowanych materiałów zgodną z obowiązującymi normami i przepisami).
17) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych i częściowych.
18) Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Pzp.


2. Wymagany termin realizacji zamówienia: jeden rok od daty zawarcia umowy:

Jeden rok od dnia podpisania umowy.
Maksymalny czas dostawy cząstkowej 3 dni robocze, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego telefonicznie lub faksem w okresie obowiązywania
umowy.

3. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

4. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: działalność prowadzona na potrzeby wy-konania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia:
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie re-alizacji przynajmniej dwóch dostaw w okresie 3 lat od daty wyznaczonej na złożenie
oferty o podobnym charakterze i wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł netto każda.
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ)
4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 3 do SIWZ).

5. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) Starostwa Powiatu Grodziskiego lub
pobrać ze strony internetowej:
https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne

6. Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:

1. Główny Specjalista ds Zamówień Publicznych - Władysław Kuziara tel. ( 0-22) 724-05-01 wew,
202; e-mail: zp@powiat-grodziski.pl godziny pracy: poniedziałek - czwartek 8.00 ÷ 16.00 ;
piątek od 8.00 ÷ 15.00 – w sprawie procedury
2. Piotr Szymański
Stanowisko służbowe: Podinspektor w Wydziale Organizacyjnym Numer telefonu: (0-22) 724 05 01 wew. 231 – w sprawie przedmiotu zamówienia

7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
8. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
9. Oferty można składać do dnia 21.05.2010 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter)
Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.05.2010 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.

Ogłoszenie wywieszono w dniu 13.05.2010 roku.



SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 1a do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 5a do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 13.05.2010 r., godz. 14.20
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 18.12.2018 r., godz. 17.02
Czas Administrator Opis zmiany
18.12.2018 r., godz. 17.02 Administrator Aktualizacja przetargu
20.08.2010 r., godz. 09.42 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
13.05.2010 r., godz. 14.20 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.