Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg nieograniczony na usługę w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń grupowych na terenie miasta Grodzisk Maz. dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu systemowego „Praca Twoją przyszłością” Priorytet VI Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

  • Zamieszczono: 15.06.2010 r.
  • Data składania ofert: 22.06.2010 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 22.06.2010 r., godz. 12.30
Informacja o wyniku przetargu

Nr sprawy: DR – 271/1/10


Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

1. Zamawiający:

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Daleka 11 A
tel: (22) 755 - 55 - 86
fax: (22 ) 755 - 55 - 86 wew.101
e- mail: sekretariat@pupgm.internetdsl.pl
NIP: 529-15-55-282
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony do kwot określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

3. Warunki uzyskania dokumentów zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do pobrania na stronie internetowej www.pupgm.internetdsl.pl lub w siedzibie Zamawiającego – od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.30, I piętro, pokój 106 – sekretariat.

4. Przedmiot postępowania:
Usługa w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń grupowych na terenie miasta Grodzisk Maz. dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu systemowego „Praca Twoją przyszłością” Priorytet VI Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zamówienie składa się z dwóch części:
- Część I Kadry i płace (2 edycje po 10 osób bezrobotnych)
Kategoria usługi zgodnie z CPV - 80530000 – 8 – usługi szkolenia zawodowego.
- Część II Referent ds. księgowości (1 edycja dla 10 osób bezrobotnych)
Kategoria usługi zgodnie z CPV - 80530000 – 8 – usługi szkolenia zawodowego.

5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert zawierających podwykonawców.
8. Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin zamówienia dla poszczególnych części zamówienia:

Część 1 zamówienia Kadry i płace (2 edycje po 10 osób bezrobotnych):
- I edycja szkolenia: lipiec 2010r. - sierpień 2010r. dla 10 osób.
- II edycja szkolenia: wrzesień 2010r. – październik 2010r. dla 10 osób.
Część 2 zamówienia Referent do spraw księgowości (dla grupy 10 osób bezrobotnych):
Termin realizacji szkolenia: lipiec 2010r. – sierpień 2010r. dla 10 osób.

9. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca:
• złoży oświadczenie dotyczące posiadania wpisu do rejestru instytucji szkoleniowej wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem MGiP z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych) wraz z jego aktualizacją na rok 2010 - dot. dwóch części zamówienia,

2) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia,

Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca:

• wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował co najmniej trzy szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia obejmującym grupę osób nie mniejszą od grupy określonej w przedmiocie zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie /referencje – dot. dwóch części zamówienia.

3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

• na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami do każdej z części zamówienia, na którą złoży ofertę, które posiadają doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (tj. prowadzenia szkoleń z tematyki adekwatnej do przedmiotu zamówienia) - dot. dwóch części zamówienia,

4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły „spełnia” – „nie spełnia” - w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 w/w ustawy.

 WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, jakie ma dostarczyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

W celu potwierdzenia, ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa art.22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - dot. dwóch części zamówienia,
2. Wykaz wykonanych usług w zakresie realizacji szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wykaz szkoleń obejmujący grupę osób nie mniejszą od grupy określonej w przedmiocie zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze usługi te zostały wykonane należycie np.: referencje – dot. dwóch części zamówienia,
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy dołączyć CV każdego z wykładowców oraz dokumenty potwierdzające posiadane przez nich kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (ukończone kursy związane z tematyką szkolenia np. zaświadczenia, certyfikaty) niezbędne do wykonania zamówienia (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) - dot. dwóch części zamówienia,
4. Należy dołączyć pisemne oświadczenie w/w osób nie będących pracownikami Wykonawcy, że wyrażają zgodę na prowadzenie szkolenia - dot. wszystkich części zamówienia.
5. Opis miejsca przeprowadzenia szkolenia wraz z wykazem narzędzi, wyposażenia
i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W przypadku realizacji szkolenia w miejscu nie będącym własnością Wykonawcy, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego lokal niezbędny do wykonania zamówienia (oświadczenie lub umowa przedwstępna najmu). - dot. wszystkich części zamówienia,

W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:

1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej należy załączyć umowę spółki,
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

10. Wadium – nie wymagane
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
a) cena – 100%
12. Termin i miejsce składania ofert: - do dnia 22.06.2010. do godz. 12.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Grodzisku Maz. ul. Daleka 11A, I piętro, pokój 106 - sekretariat.
13. Termin i miejsce otwarcia ofert:
- Część 1 zamówienia w dniu 22.06.2010r., godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego.
- Część 2 zamówienia w dniu 22.06.2010r., godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego
14. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
19. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Pani Anna Grudkowska –– w sprawach merytorycznych
tel: (22) 755- 55 - 86 wew.108, pokój nr 105
Pani Katarzyna Makowiecka –– w sprawach przetargowych
tel: (22) 755 - 55 - 86 wew.100, pokój nr 106

Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.06.2010r.
(pod nr. 167428 - 2010)

Zatwierdzam
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
w Grodzisku Maz.

Hanna Wilamowska
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 15.06.2010 r., godz. 13.09
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 18.12.2018 r., godz. 17.03
Czas Administrator Opis zmiany
18.12.2018 r., godz. 17.03 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.00 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 16.53 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 16.52 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 16.51 Administrator Aktualizacja przetargu
15.06.2010 r., godz. 13.09 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.