Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Rewitalizacja budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym

  • Zamieszczono: 22.06.2010 r.
  • Data składania ofert: 08.07.2010 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 08.07.2010 r., godz. 12.30
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 22.06.2010 roku.
oznaczenie sprawy ZP.3431-1010
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Rewitalizacji budynku MUZ UM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym w zakresie: -remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych, -wykonania przyłącza kanalizacyjnego, -modernizacji instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni wraz z wykonaniem przyłącza gazowego do budynku wraz z instalacją gazową wewnętrzną, -wykonania podjazdu dla osób niepełnosprawnych oznaczenie sprawy ZP.3431-10.10 w trzech niezależnych częściach: - cześć I remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych, - część II wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do budynku wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych, - część III wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni wraz z wykonaniem przyłącza gazowego do budynku wraz z instalacją gazową wewnętrzną. Zakres prac w części I obejmuje: Wykonanie prac demontażowych starej instalacji elektrycznej w budynku Muzeum wraz z osprzętem, wyniesienie n.z z budynku i przebudowę istniejącego układu pomiarowego półpośredniego, wymianę tablic rozdzielczych i WLZ kablowych, instalacje elektryczna wewnętrzną oświetlenia, instalację elektryczną wewnętrzna siłową i gniazd wtykowych, instalację elektryczna wewnętrzna gniazd komputerowych 230V, sieć komputerową, instalacje telefoniczną wraz z komunikacją wewnętrzną, instalację domofonową, oświetlenie terenu i instalacje zewnętrzne, ochronę dodatkową od porażeń prądem elektrycznym, ochronę przepięciową, instalacje ppoż. i instalację odgromową obiektu. Szczegółowy zakres prac ujęty jest w dokumentacji technicznej - Projekt Budowlano-Wykonawczy wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Muzeum imienia Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów STAWISKO opracowanej przez firmę Instalatorstwo Elektryczne Zbigniew Bąkiewicz ul. Daniłowskiego 1A kod 05-820 Piastów - Reguły stanowiącej załącznik Nr 8 i przedmiaru robót - kosztorys ślepy załącznik nr 8a do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia ( SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych załącznik nr 8b do SIWZ. Zakres prac w części II obejmuje wykonanie przykanalika sanitarnego oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych: Ścieki z budynku będą odprowadzane do istniejącego, przebiegającego przez teren działki kanału ciśnieniowego kanalizacyjnego o średnicy 200 mm. Podłączenie za pomocą wbudowanego trójnika siodłowego 200.50 mm PE. Odprowadzenie ścieków z budynku grawitacyjne rurami PCV o średnicy 160 mm do studni pośredniej rewizyjnej S typu Wawin PVC/PE 315 mm z włazem typu ciężkiego i rurą teleskopową do projektowanej pompowni ścieków P-1. Istniejący odcinek kanalizacji od studni S wraz z istniejącym szambem do likwidacji ( wybranie ścieków i zasypanie piaskiem). Zaprojektowano pompownię ścieków P-1 produkcji KSB Pompy i Armatura sp. Z o.o. ul. Chłopickiego 50 kod 04-275 Warszawa lub równoważną ( wymagana zgoda projektanta). Od pompowni P-1 ścieki odprowadzane przewodem tłocznym z rur PE o średnicy 50 mm na ciśnienie 1 MPa. Szczegółowy zakres prac ujęty jest w dokumentacji technicznej - Projekt Budowlany Przykanalika Sanitarnego i Przyłącza Wodociągowego opracowany przez firmę ERG Projektowanie, Wykonawstwo Instalacji i Sieci Sanitarnych ul. Podgórna 92 kod 05-822 Milanówek stanowiącej załącznik Nr 9 i przedmiaru robót - kosztorys ślepy załącznik nr 9a do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia ( SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Sanitarnych załącznik nr 9b do SIWZ. Wykonanie podjazdu dla niepełnosprawnych przewidziano jako wykonanie podjazdu betonowego z nachyleniem do 6% od poziomu istniejącego terenu do górnej części schodów wejściowych w szczycie budynku. UWAGA: W ramach niniejszej części przetargu nie jest wykonywane przyłącze wodociągowe do budynku. Będzie ono realizowane w ramach odrębnego postępowania bez udziału dofinansowania unijnego jako inwestycja własna starostwa. Zakres prac w części III obejmuje: Wykonanie przyłącza gazowego średniego ciśnienia z rur PE Ø 32 x 3,0 SDR 11 o długości 240,50 metra od istniejącego gazociągu PE 63 mm w ulicy Gołębiej w Podkowie Leśnej. Włączenie w istniejący gazociąg za pomocą trójnika trójnika redukcyjnego TT 63.32 5 mm. Rury PE łączone przez zgrzewanie elektrokształtkami elektroporowymi. Przyłącze zakończone skrzynką gazomierzową Z - 4 na ścianie budynku z reduktorem i gazomierzem ( gazomierz dostawa rozdzielni gazu). Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną - Projekt - Budowlany Projekt Techniczny Przyłącze Gazowe opracowany przez firmę Was- Gaz Józef Wasilewski ul. Miła 21 kod 05-827 Grodzisk Mazowiecki stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ. Instalacja gazowa z rur stalowych od skrzynki gazowej na ścianie do pomieszczenia kotłowni w piwnicach budynku - kotła gazowego oraz do pomieszczeń socjalnych muzeum na parterze budynku - kuchnia gazowa. Instalacja wewnętrzna w pomieszczeniu kotłowni ( piwnica budynku) z rur stalowych czarnych Ø 25 mm długości 3,40 metra, Ø 20 mm długości 1,50 metra, Ø 15 mm długości 7,40 metra i wykonaniem podejścia do podłączenie pieca gazowego centralnego ogrzewania zakończonego zaworem kulowych 25 mm z filtrem i pod kuchnię gazową na parterze. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną - Projekt - Budowlany Instalacja Gazowa opracowany przez firmę Was- Gaz Józef Wasilewski ul. Miła 21 kod 05-827 Grodzisk Mazowiecki stanowiącą załącznik nr 10a do SIWZ. Instalacja centralnego ogrzewania z rur miedzianych w budynku wodna, pompowa niskoparametrowa, z rozdziałem dolnym. Rury instalacji c. o. prowadzone po wierzchu ścian piwnic, zaś piony i gałązki grzejnikowe w pomieszczeniach wyższych w bruzdach. W pomieszczeniach nie ogrzewanych rury izolowane termicznie otulinami z pianki PE typu Thermaflekx. Przejścia przez stropy i ściany w tulejach ochronnych z PVC z uszczelnieniem pianką PU lub kitem silikonowym ( pomieszczenia mokre). Elementy grzejne płytowe firmy PURMO typu C lub równoważne z zaworami grzejnikowymi z głowicami termostatycznymi firmy DANFOSS typu RA-N z nastawą wstępną lub żeliwne typu TA-1 w pomieszczeniach wskazanych przez konserwatora zabytków. W łazienkach grzejniki łazienkowe. Każdy grzejnik podłączony do instalacji za pomocą dwóch zaworów umożliwiających demontaż każdego grzejnika niezależnie od instalacji c.o. Źródłem ciepła będzie kocioł gazowy VITOGAS 100-F ( lub równoważny) o mocy 60 kW wyposażony w palnik atmosferyczny z regulatorem Vitotronic 200 obsługujący układ regulacji kotła, obiegu grzewczego z mieszaczem i regulacji ciepłej wody użytkowej. Przygotowanie c.w.u. odbywać się będzie w podgrzewaczu pojemnościowym o pojemności 200 dcm3 z wężownicą grzewczą zasilaną wodą kotłową o mocy katalogowej 31 kW. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną - Projekt Wykonawczy Instalacji Centralnego Ogrzewania i Kotłowni Gazowej opracowaną przez firmę TERMA-AB Instalatorstwo Sanitarne, Ogrzewania Gazowe, Projektowanie, Doradztwo Apolinary Buczek ul. Szoslanda 11 kod 05-825 Adamowizna gmina Grodzisk Mazowiecki. Stanowiącą załącznik nr 10d do SIWZ. Kosztorys ślepy instalacji gazowej to załącznik nr 10b do SIWZ a kosztorys ofertowy 10c. Kosztorys ślepy instalacji c.o. i kotłowni gazowej to załącznik nr 10e do SIWZ a kosztorys ofertowy na tą część zamówienia to 10f. Ze względu na fakt iż instalacje gazowe i centralne ogrzewanie wraz z kotłownią gazową są jednym zadaniem inwestycyjnym w formularz ofertowy na tą część należy wstawić sumę wartości netto i brutto z kosztorysów uproszczonych inwestorskich ( instalacja gazowa zewnętrzna i wewnętrzna + instalacja c.o. i kotłownia gazowa). Zakresy przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawierają kosztorysy ofertowe i ślepy w poszczególnych częściach zamówienia. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. UWAGA: Budynek znajduje się pod ochroną konserwatorską. Realizację prac należy wykonać umożliwiając normalną działalność muzeum. Firmy biorące udział w przetargu muszą posiadać udokumentowane doświadczenie w zakresie prac remontowych i inwestycyjnych w obiektach zabytkowych ( referencje). Zgodnie z art. 93 Prawa zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późniejszymi zmianami) ust. 1a zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio. Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich częściach zamówienia. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego dla każdej z części zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: -przyłącze gazowe do budynku wraz z instalacją gazową wewnętrzną, -remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych, -przykanalik sanitarny..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• w zakresie prac niezbędnych nieprzewidzianych niniejszym postępowaniem a koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.12.00-2, 45.31.11.00-1, 45.31.53.00-1, 45.31.61.00-3, 45.31.43.20-0, 45.11.00.00-1, 45.33.00.00-9, 45.11.00.00-1, 45.33.30.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości kwoty: -na remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych ( część I) - 5.000,0 złotych, ( słownie: pięć tysięcy złotych), -na wykonanie przyłąc
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 22.06.2010 r., godz. 15.00
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 18.12.2018 r., godz. 20.05
Czas Administrator Opis zmiany
18.12.2018 r., godz. 20.05 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 20.03 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 20.03 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 20.03 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 19.59 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 19.57 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 19.55 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 19.54 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 19.54 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 19.31 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 19.31 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 19.18 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.40 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.40 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.28 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.28 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.28 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.27 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.27 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.12 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.12 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.05 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 18.05 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.53 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.53 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.52 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.51 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.49 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.48 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.46 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.46 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.45 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.43 Administrator Aktualizacja przetargu
18.12.2018 r., godz. 17.42 Administrator Aktualizacja przetargu
03.02.2011 r., godz. 09.47 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
28.01.2011 r., godz. 11.55 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
27.01.2011 r., godz. 11.35 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
20.08.2010 r., godz. 09.55 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
22.06.2010 r., godz. 15.00 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu do BIP.