Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne

przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie remontu sześciu pokoi na I piętrze budynku na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej ( CAZ) w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim”

  • Zamieszczono: 23.07.2010 r.
  • Data składania ofert: 10.08.2010 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 10.08.2010 r., godz. 12.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania

Załącznik do zawiadomienia o wyniku postępowania


Przetarg był zamieszczony w biuletynie od 23.07.2010r., ponowne umieszczenie przetargu w dniu 02.08.2010r. było spowodowane awarią serwera.

OGŁOSZENIE
POWIATOWEGO URZĘDU PRACY W GRODZISKU
MAZOWIECKIM
z dnia 23.07.2010 roku.

Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Dalekiej 11A ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie remontu sześciu pokoi na I piętrze budynku na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej ( CAZ) w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim” oznaczenie sprawy
RO – 271/1/10.

Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 197909 – 2010 z dnia 23.07.2010r.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sześciu pokoi o numerach 101,101A,102, 103,104 i 105 na I piętrze budynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim na potrzeby Centrum Aktywizacji Zawodowej ( CAZ) w siedzibie Powiatowego Urzędu ( pokoje od windy do sekretariatu) . Rozebranie istniejącej ścianki działowej w wejściu do pokoju 101 i działowej w pokoju z wykonaniem nowej ścianki w wejściu do pomieszczenia od strony windy. We wszystkich 6 pokojach rozbiórka istniejących wykładzin podłogowych z wykonaniem nowych posadzek typu Tarkett. Istniejące tapety na ścianach do zerwania. Ściany i sufity po gipsowaniu pomalowane farba emulsyjną. W drzwiach wejściowych i wewnętrznych wymiana klamek z szyldami i zamków. Przewiduje się również wymianę istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w 6 pokojach na miedziana z wymiana grzejników na płytowe w z zaworami termostatycznymi. W zakresie instalacji elektrycznej przewiduje się wymianę oświetlenia oraz gniazd podtynkowych wtyczkowych do 16 A biegunowych ze stykiem uziemiającym.

Zakres przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawiera kosztorys ofertowy i ślepy
( Załącznik Nr 7 i 7a do SIWZ). Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze spe-cyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.

Ewentualne roboty nieprzewidziane ( nie ujęte w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.


UWAGA: Ze względu na wykonywanie prac w czynnym obiekcie budowlanym należy to
uwzględnić w kalkulacji cen jednostkowych. Przewiduje się sukcesywne zamknięcie
poszczególnych pokoi na czas realizacji prac.

Wszystkie prace należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej „ Projekt robót remontowych na potrzeby CAZ w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11A” opracowanej przez dr Inż. Jacka Jakackiego zamieszkałego przy ul. Zamiany 6 m 66 kod 02-786 War-szawa ( załącznik nr 8 do SIWZ).


Zastosowane materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym. Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.

Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urzą-dzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich branżach. Udowodnienie równoważ-ności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego.

Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac:
• robót instalacji wodno-kanalizacyjnych
• robót elektrycznych.

3.1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące licząc od daty zawarcia
umowy .

3.2. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:

3.3.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – nie wymagane,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji) - Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 40 000 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,
3) dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia - Wykonawca wykaże, że do uczestniczenia w wykonaniu zamówienia dysponuje osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia z kwalifikacjami zawodowymi dla minimum jednej osoby pełniącej rolę kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń ( instalacje gazowe i sanitarne) oraz posiadającej aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z wykazaniem że osoba ta realizowała budowę minimum jednej roboty o wartości minimum 40 000 zł brutto gdzie pełniła stanowisko kierownika budowy,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia - in-formację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdol-ność kredytową Wykonawcy odpowiadającą minimum 50% wartości zamówienia – wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

3.3.2. Wykonawca może polegać na zasobach wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia – Wykonawca przedstawi, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

3.3.3. Zamawiający w myśl art. 26 ust. 2a ustawy, żąda wskazania przez Wykonawcę nie później niż na dzień składania ofert spełnienia warunków, o których mowa w 22 ust. 1 Ustawy i braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy tj. wymaga złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy – oraz złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – oraz złożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru, a stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy.
3.3.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określony w punkcie 3.3.1.

Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 3.5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Zamawiający na mocy art. 26 ust. 3 PZP wzywa wykonawców, którzy
w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie przetargu.

3.4 . Informacja o dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy oraz
niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

3.4.1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art.
22 ust. 1 ustawy oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:

a). posiadanie wiedzy i doświadczenia:
Należy wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 40 000 zł brutto za jedno zadanie wraz z załączeniem dokumentów po-twierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo (załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
b). dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia:
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowie-
dzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację
o podstawie dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6 do SIWZ). Na etapie procedury przetar-gowej wystarczy oświadczenie, iż dana osoba posiada stosowne uprawnienia oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Przed zawarciem umowy należy dostarczyć dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia oraz ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

.
c). sytuacji ekonomiczno – finansowej:
Należy przedstawić informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w któ-rych Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą minimum 50% wartości zamówienia – wy-stawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena speł-nienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.


3.5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia:

1. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. oświadczenie, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt. 2 ustawy – (załącznik Nr 4 do SIWZ),
3. wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

3.5.1 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty, dla każdego z nich.
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu zamierza polegać na zasobach wiedzy i doświadczenia innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b +ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia,

3.5.2 Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r (Dz. U. Nr 226, poz. 1817).

3.5.3 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.


3.5.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski,
poświadczonym przez Wykonawcę.

3.5.5 Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych protokół
wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru
najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili
ich otwarcia.

1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 1.300,0 zł ( jeden tysiąc trzysta złotych).
3. Zamawiający wymaga wniesienia należytego zabezpieczenia umowy w wysokości 5% wartości
ceny ofertowej brutto.
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy ul. Daleka 11A w Grodzi-sku Mazowieckim ( I piętro) – faks ( 22) 755-25-00 lub pobrać
ze strony internetowej: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne

Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:

1. Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Grodzisku Mazowieckim – Hanna Wilamowska
tel. (22) 755-55-86 e-mail:sekretariat@pupgm.internetdsl.pl, godziny pracy: poniedziałek ÷
piątek od 800 ÷ 1600,

2. Inspektor nadzoru - Władysław Kuziara tel. ( 0-22) 724-05-01 wew, 202; e-mail:
zp@powiat-grodziski.pl godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa od 800 ÷ 1600,
czwartek od 800 ÷ 1700 i w piątek od 800 ÷ 1500.

Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy ul. Daleka 11A w Grodzi-sku Mazowieckim ( I piętro) – faks ( 22) 755-25-00 lub pobrać
ze strony internetowej: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekaz w/w dokumentów faksem oraz informacji drogą elektroniczną, pod warunkiem niezwłocznego ich potwierdzenia pisemnie. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje winny być kierowane na adres e-mail: sekretariat@pupgm.internetdsl.pl

5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 10.08.2010 roku do godziny 1200 w sekretariacie Powiatowego
Urzędu Pracy w Grodzisku Mazowieckim ( I piętro) ul. Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.08.2010 roku o godzinie 1230 w gabinecie dyrektora na
I piętrze.



Ogłoszenie wywieszono w dniu 23.07.2010 roku.

SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ

Załącznik Nr 7 do SIWZ

Załącznik Nr 7 a do SIWZ

Załącznik Nr 8 do SIWZ

Załącznik Nr 9 do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 02.08.2010 r., godz. 16.26
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 03.09.2010 r., godz. 13.00
Czas Administrator Opis zmiany
03.09.2010 r., godz. 13.00 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
19.08.2010 r., godz. 11.12 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
02.08.2010 r., godz. 16.26 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.