Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

przetarg pisemny nieograniczony wykonanie „ Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Ja-rosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym” w zakresie: o remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych, o wykonania przyłącza kanalizacyjnego, o modernizacji instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni wraz z wykonaniem przyłącza ga-zowego do budynku wraz z instalacją gazową wewnętrzną, o wykonania podjazdu dla osób niepełnosprawnych”

  • Zamieszczono: 27.07.2010 r.
  • Data składania ofert: 11.08.2010 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 11.08.2010 r., godz. 12.30
Przetarg był zamieszczony w biuletynie od 27.07.2010r., ponowne umieszczenie przetargu w dniu 02.08.2010r. było spowodowane awarią serwera.

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ra-mach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013

OGŁOSZENIE
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 27.07.2010 roku.

Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony wykonanie „ Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny
i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym” w zakresie:
o remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
o wykonania przyłącza kanalizacyjnego,
o modernizacji instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni wraz z wykonaniem przyłącza
gazowego do budynku wraz z instalacją gazową wewnętrzną,
o wykonania podjazdu dla osób niepełnosprawnych”

oznaczenie sprawy ZP.3431-15\10 w zakresie:

o remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
Grodzisk Mazowiecki: Wykonanie Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym w zakresie: remontu instalacji
elektrycznych i teletechnicznych,Numer ogłoszenia: 200147 - 2010; data zamieszczenia: 27.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 724 18 33, 724 07 11, faks 022 724 30 49.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym
w zakresie: remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Rewitalizacji budynku MUZ UM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym w zakresie: - remontu instalacji elektrycznych i teletechnicznych, oznaczenie sprawy ZP.3431-15.10 w zakresie: Zakres prac obejmuje: Wykonanie prac
demontażowych starej instalacji elektrycznej w budynku Muzeum wraz z osprzętem, wyniesienie n.z z budynku i przebudowę istniejącego układu pomiarowego półpośredniego, wymianę tablic
rozdzielczych i WLZ kablowych, instalacje elektryczna wewnętrzną oświetlenia, instalację
elektryczną wewnętrzna siłową i gniazd wtykowych, instalację elektryczna wewnętrzna gniazd
komputerowych 230V, sieć komputerową, instalacje telefoniczną wraz z komunikacją wewnętrzną, instalację domofonową, oświetlenie terenu i instalacje zewnętrzne, ochronę dodatkową od porażeń prądem elektrycznym, ochronę przepięciową, instalacje ppoż. i instalację odgromową obiektu. Szczegółowy zakres prac ujęty jest w dokumentacji technicznej - Projekt Budowlano-Wykonawczy wymiany instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku Muzeum imienia Anny i Jarosława
Iwaszkiewiczów STAWISKO opracowanej przez firmę Instalatorstwo Elektryczne Zbigniew
Bąkiewicz ul. Daniłowskiego 1A kod 05-820 Piastów - Reguły stanowiącej załącznik Nr 8
i przedmiaru robót - kosztorys ślepy załącznik nr 8a do Specyfikacji Istotnych Warunków
zamówienia ( SIWZ) oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych
załącznik nr 8b do SIWZ. Zakresy przewidzianych prac objętych niniejszym przetargiem zawierają kosztorys ofertowy i ślepy. W wycenie należy pominąć instalację uziemiającą i odgromową pozycja od 92 ÷ 98 kosztorysu ofertowego załącznika Nr 8 c do SIWZ Zamówienie obejmuje również
organizację placu budowy, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Ewentualne roboty nieprzewidziane (nie ujęte
w kosztorysie ślepym i przedmiarze robót) rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem
powykonawczym jako roboty dodatkowe lub uzupełniające według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania. UWAGA: Budynek znajduje się pod ochroną konserwatorską. Realizację prac
należy wykonać umożliwiając normalną działalność muzeum. Firmy biorące udział w przetargu
muszą posiadać udokumentowane doświadczenie w zakresie prac remontowych i inwestycyjnych
w obiektach zabytkowych ( referencje). Zgodnie z art. 93 Prawa zamówień publicznych (tekst
jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 roku z późniejszymi zmianami) ust. 1a zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa Członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu ( EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały mu przyznane, a możliwość
unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.
Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części
postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio. Zastosowane
materiały muszą być nowe fabrycznie i posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne
i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Zamawiający informuje,
iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry
zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ( STWiORB) we wszystkich częściach zamówienia. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków
wykonawcy (ekspertyzy, certyfikaty itp.). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert
wariantowych. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego dla każdej z części zamówienia. Zamawiający
dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawców do wykonania prac: - remontu instalacji
elektrycznych i teletechnicznych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• do 20% zamówienia podstawowego roboty konieczne do wykonania zamówienia
podstawowego a nie przewidziane w niniejszym postępowaniu
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.73.00-5, 45.31.61.00-6, 45.31.40.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości kwoty: na remont instalacji elektrycznych i teletechnicznych - 5.000,0 złotych, ( słownie: pięć tysięcy złotych). 1. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dn. 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Pekao S.A. O.Grodzisk Mazowiecki konto Nr 56 1240 5918 1111 0000 4909 7892 najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na
rachunku bankowym Zamawiającego.
4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji, należy złożyć w oryginale w pokoju nr 2 kasa w siedzibie Starostwa Powiatowego w Grodzisku Mazowieckim, ul. Kościuszki 30 do terminu składania ofert lub załączyć do oferty.
5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez
Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
7. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania z ofertą.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze
najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po
zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Na pisemny wniosek Zamawiający jest obowiązany zwrócić wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał umowę przed upływem terminu składania ofert.
11. Zamawiający zatrzymuje Wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn
nieleżących po jego stronie.
12. Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami
w przypadku, gdy Wykonawca:
a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;
b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ
DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA
WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA
WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału
w postępowaniu, należy przedłożyć:
• wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania
warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz
załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania
zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków
finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału
w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności
finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość
posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową,
wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków
o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie
w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825
Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na
sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 02.08.2010 r., godz. 16.32
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 08.02.2011 r., godz. 12.01
Czas Administrator Opis zmiany
08.02.2011 r., godz. 12.01 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
08.02.2011 r., godz. 11.54 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
08.02.2011 r., godz. 11.53 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
07.12.2010 r., godz. 13.32 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
26.08.2010 r., godz. 10.12 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
02.08.2010 r., godz. 16.32 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.