Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynków i lokali będących własnością Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim

  • Zamieszczono: 07.10.2011 r.
  • Data składania ofert: 17.10.2011 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 17.10.2011 r., godz. 12.30
Grodzisk Mazowiecki: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynków i lokali będących własnością Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim
Numer ogłoszenia: 264735 - 2011; data zamieszczenia: 07.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynków i lokali będących własnością Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynków i lokali zarządzanych przez Powiat Grodziski z siedzibą przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim z możliwością składania ofert niezależnie na każdą z dwóch części Przetarg obejmuje 6 lokalizacji: - budynek przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa C11 moc umowna 12,0 kW (szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 15.900,0 kWh), - budynek przy ulicy Kościuszki 32 w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa C11 moc umowna 17,0 kW ( szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 35.200,0 kWh), - budynek Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa C21 moc umowna obecna 50,0 kW ( szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 162.000,0 kWh). W ofercie należy uwzględnić wzrost zamawianej mocy na ten budynek do 60,0 kW. - budynek Żyrardowska 48 w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa C21 moc umowna 60,0 kW (szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 106.200,0 kWh), - budynek przy ulicy Piasta 30 w Milanówku, grupa taryfowa C11 moc umowna 37,0 kW (szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 45.600,0 kWh), - lokal Nr 17 w budynku Daleka 11c w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa G11 moc umowna 4,0 kW ( szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 1.455,0 kWh), - budynek przy ulicy Żwirki i Wigury 10 w Grodzisku Mazowieckim, grupa taryfowa C11 moc umowna 17,0 kW ( szacowana roczna wielkość zużycia energii elektrycznej 8.550,0 kWh), na które zostanie złożona niezależna oferta w zakresie dostawy i dystrybucji. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych w zakresie: - dostawa energii elektrycznej, - dystrybucja energii elektrycznej. UWAGA: W budynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim należy uwzględnić wzrost zamawianej mocy z 50,0 kW do 60,0 kW. Nie ma potrzeby zmiany układów pomiarowych w związku ze zmianą mocy zamówionej. Rozliczenie dostawy i niezależnie usługi dystrybucji odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii według cen i stawek opłat wynikających z Taryf Wykonawcy i Operatora Systemu Dystrybucyjnego i dostawcy energii. Na każdy z obiektów wystawiona będzie niezależna faktura. Podane wartości zużycia energii są orientacyjne i służą jedynie do porównania cen złożonych ofert. Rzeczywiste wartości mogą być inne..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• do 50% zamówienia podstawowego zgodne z przedmiotem zamówienia
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2, 65.31.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowicki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2011 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa energii elektrycznej,.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej do budynków i lokali zarządzanych przez Powiat Grodziski z siedzibą przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00-2.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dystrybucja energii elektrycznej.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynków i lokali zarządzanych przez Powiat Grodziski z siedzibą przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim.
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.31.00.00-9.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 13.
• 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.






Ogłoszenie o zamówieniu

SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2 do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ

Załącznik Nr 7 do SIWZ

Załącznik Nr 8 do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 07.10.2011 r., godz. 13.34
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 10.11.2011 r., godz. 11.32
Czas Administrator Opis zmiany
10.11.2011 r., godz. 11.32 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
19.10.2011 r., godz. 11.24 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
07.10.2011 r., godz. 13.34 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu