Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

ZAKUP USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH DLA POWIATU GRODZISKIEGO I POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

  • Zamieszczono: 26.11.2012 r.
  • Data składania ofert: 07.12.2012 r., godz. 12.00
  • Data otwarcia ofert: 07.12.2012 r., godz. 12.30
Zawiadomienie o wyniku postępowania


Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
________________________________________
Grodzisk Mazowiecki: ZAKUP USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH DLA POWIATU GRODZISKIEGO I POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 249145 - 2012; data zamieszczenia: 26.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ ORAZ UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH DLA POWIATU GRODZISKIEGO I POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa: - Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk; - Ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów od stłuczenia; - Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej; - Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń z włączeniem ryzyka casco; - Ubezpieczenia komunikacyjnego, tj. OC, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów) i Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez Powiat Grodziski i powiatowe jednostki organizacyjne; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w przedmiotowym postępowaniu. 2) Zakup usług ubezpieczenia mienia, OC, ubezpieczeń komunikacyjnych przez Powiat Grodziski i powiatowe jednostki organizacyjne. Przedmiotem jest zakup następujących ubezpieczeń: A) Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; B) Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych od uszkodzenia; C) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; D) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia. E) Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń z włączeniem ryzyka casco; F) Ubezpieczenia komunikacyjne, tj. OC, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów) i Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez Starostwo Powiatu Grodziskiego i podległe jednostki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz załaczniki nr 2a (wykaz budynków), załączniki nr 2b, 2c, 2d, 2e (wykaz maszyn i urządzeń, sprzętu elektronicznego, gotówki oraz zanezpieczeń) stanowiący jej integralną część..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 50% zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.32.00-1, 66.51.30.00-9, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4, 66.51.93.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
• Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o w oparciu o formułę spełnia nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
• III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
• III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
• III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatu Grodziskiego 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatu Grodziskiego 05-825 Grodzisk Mazowiecki ul. Kościuszki 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie



Odpowiedzi na pytania do SIWZ



SIWZ

Załącznik Nr 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2a do SIWZ

Załącznik Nr 2b do SIWZ

Załącznik Nr 2c częsć 1 do SIWZ

Załącznik Nr 2c częsć 2 do SIWZ

Załącznik Nr 2d do SIWZ

Załącznik Nr 2e do SIWZ

Załącznik Nr 2f do SIWZ

Załącznik Nr 3 do SIWZ

Załącznik Nr 4 do SIWZ

Załącznik Nr 5 do SIWZ

Załącznik Nr 6 do SIWZ

Załącznik Nr 7 do SIWZ
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 26.11.2012 r., godz. 10.50
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 04.02.2013 r., godz. 09.48
Czas Administrator Opis zmiany
04.02.2013 r., godz. 09.48 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
19.12.2012 r., godz. 14.11 Marcin Lasocki Aktualizacja przetargu
19.12.2012 r., godz. 14.08 Marcin Lasocki Aktualizacja przetargu
30.11.2012 r., godz. 14.03 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
26.11.2012 r., godz. 10.50 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu