Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Modernizacja geodezyjnej szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu grodziskiego

  • Zamieszczono: 05.06.2014 r.
  • Data składania ofert: 23.06.2014 r., godz. 11.00
  • Data otwarcia ofert: 23.06.2014 r., godz. 11.15
Grodzisk Mazowiecki: Modernizacja geodezyjnej szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu grodziskiego
Numer ogłoszenia: 121659 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja geodezyjnej szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu grodziskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja geodezyjnej szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu grodziskiego. W ramach tej pracy należy wykonać: a) inwentaryzację i konserwację istniejących punktów podstawowej i szczegółowej osnowy wysokościowej I, II, III, IV klasy i osnów pomiarowych położonych na obszarze powiatu Grodziskiego, b) opracowanie Założeń do wykonania Projektu Technicznego osnowy podlegających uzgodnieniu c) analizę danych archiwalnych obserwacji dla osnów III i IV klasy oraz osnów pomiarowych pod kątem możliwości wykorzystania do projektowanej osnowy, d) opracowanie projektu technicznego szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy, e) stabilizację znaków ściennych i ziemnych oraz zawiadomienie właścicieli nieruchomości o ich umieszczeniu, f) wykonanie pomiaru sytuacyjnego zastabilizowanych znaków, g) dla wszystkich projektowanych punktów należy zaktualizować lub wykonać nowe opisy topograficzne, h) pomiar osnowy należy wykonać metodą niwelacji geometrycznej, pomiar odcinków niwelacyjnych należy wykonywać dwukrotnie (w kierunku głównym i powrotnym) przy pomocy atestowanego sprzętu o dokładności nie gorszej niż 1 mm/km, i) wyrównanie projektowanej osnowy 3 klasy metodami ścisłymi w nawiązaniu do punktów osnów wysokościowych I i II klasy w układzie odniesienia - Kronsztad 86, j) po wykonaniu modernizacji osnowy należy zaktualizować powiatową bazę osnów prowadzoną w programie Bank Osnów wersja 2, k) sporządzenie dokumentacji technicznej z wykonania projektu osnowy oraz z wykonania modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej. Szczegółowe omówienie zakresu opracowania przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - warunki techniczne. Wybrane informacje charakteryzujące obiekt : - obszar opracowania - powiat grodziski - przybliżona ilość punktów osnowy wysokościowej do inwentaryzacji i konserwacji - ok. 400 szt. - przewidywana przybliżona ilość nowych punktów osnowy - ok. 250 w tym ok. 10% znaków ziemnych w liniach niwelacyjnych o łącznej przybliżonej długości 290 km, - przewidywana całkowita ilość nowych i adaptowanych punktów osnowy 3 klasy - 340 w liniach niwelacyjnych o długości ok. 400 km . 3.2. Etapy realizacji zamówienia Etap I - obejmuje prace wymienione punkcie 3.1. od litery a) do litery g) włącznie, Etap II - obejmuje prace wymienione punkcie 3.1. od litery h) do litery k) włącznie, a także zgłoszenie i złożenie operatu do PODGiK w celu przyjęcia go do zasobu geodezyjno-kartograficznego. 3.3 Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art.67 ust1 p. 6 pzp, w przypadku gdy zaistnieje konieczność wykonania większej ilości jednostek rozliczeniowych przyjętych w zamówieniu podstawowym. 3.4 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.5 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• 3.3 Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o którym mowa w art.67 ust1 p. 6 pzp, w przypadku gdy zaistnieje konieczność wykonania większej ilości jednostek rozliczeniowych przyjętych w zamówieniu podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-0, 72.32.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: w wysokości 7.000,0 złotych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Wykonawca potwierdza spełnianie po-wyższego warunku załączając do oferty dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania prac geodezyjnych z zakresu nr 3 określonego w art. 43 ustawy z dnia 17 maja 1989 r - Prawo geodezyjne t. j. Dz. U. z 2010 r nr 193 poz. 1287 lub dokumenty pracowników posiadających takie uprawnienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o posiadania wiedzy i doświadczenia: tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przynajmniej trzy ro-boty o podobnym zakresie tematycznym założenie osnowy poziomej lub wysokościowej i wielkości (wartości robót powyżej 150 000 zł Wykonawcy potwierdzają spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik Nr 3 do SIWZ oraz wypełniając załącznik nr 7 Wykaz prac wykonanych przez Wykonawcę Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca winien dysponować w okresie trwania umowy m. in. sprzętem geodezyjnym niwelatory kodowe z automatyczną rejestracją danych pomiarowych lub z odczytem optycznym o powiększeniu lunety min. 24x wraz z przyporządkowanymi zestawami łat, samochodami, komputerami, oprogramowaniem. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik Nr 3 do SIWZ oraz wypełniając załącznik nr 8 do SIWZ Potencjał techniczny do którego należy dołączyć kopie świadectw atestacji sprzętu geodezyjnego Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi doświadczenie w zakładaniu osnów lub zatrudniają osoby mające doświadczenie w wykonywaniu takich prac. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik Nr 3 do SIWZ oraz wypełniając załącznik nr 9 do SIWZ Wykaz osób Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Wykonawca potwierdza spełnienie powyższego warunku podpisując oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik Nr 3 do SIWZ Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
• wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
• oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w pokoju nr 12 w Wydziale Geodezji Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Żyrardowska 48 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Sala obsługi (parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Dane administracyjne
Wytworzył: Własydław Kuziara - Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych
Wprowadził: Krzysztof Lenc, data: 05.06.2014 r., godz. 13.24
Ostatnia aktualizacja: Krzysztof Lenc, data: 15.02.2017 r., godz. 09.11
Czas Administrator Opis zmiany
15.02.2017 r., godz. 09.11 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
03.07.2014 r., godz. 16.20 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
18.06.2014 r., godz. 10.30 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
09.06.2014 r., godz. 09.38 Krzysztof Lenc Aktualizacja przetargu
05.06.2014 r., godz. 13.24 Krzysztof Lenc Dodanie przetargu