Uchwała nr 52/ 2004
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 20 maja 2004r
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia przetargu pisemnego nieograniczonego na wykonanie remontu dachu Ośrodka Zdrowia w Milanówku przy ulicy Piasta 30.
Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 15 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U.2004r.Nr 19. poz. 177) w związku z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j.: Dz. U. 2001 r. Nr 142 poz. 1592) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:
§1
Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu dachu w Ośrodka Zdrowia położonego w Milanówku przy ulicy Piasta 30.
§2
1. Wykonanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia powierza się, podinspektorowi w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Pawłowi Wieczorkowi i Inspektorowi Nadzoru Budowlanego Romanowi Kolarzowi.
2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych ust. 1 należy:
a) opracowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, ogłoszenia o przetargu i innej)
b) ogłosić przetarg
c) wydawanie zainteresowanym udziałem w przetargu kompletu dokumentów
d) przygotowywać odpowiedzi na pytania zainteresowanych udziałem w postępowaniu i przekazywać je
e) dokonywanie innych czynności wynikających z przepisów o zamówieniach publicznych
§3
Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
Michał Janczarski – przewodniczący Komisji
Roman Kolarz – członek Komisji
Paweł Wieczorek – członek Komisji
§4
Do obowiązków Komisji Przetargowej należy:
- ocena spełnienia przez oferentów wymaganych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
- zbadanie i ocena złożonych ofert
- przedstawienie propozycji wykluczenia oferenta, odrzucenia oferty oraz przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty
- wystąpienie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
- Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje Przewodniczący Komisji, prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich udokumentowaniem
§5
1. Dokumentację, o której mowa w § 2 ust. 2 zatwierdza Wicestarosta Powiatu Grodziskiego.
2. Zamówienia udziela Zarząd Powiatu Grodziskiego oferentowi wyłonionemu w przetargu.
§6
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
Jesteś tutaj:
Menu boczne:
- INFORMACJE PODSTAWOWE
- ORGANY POWIATU
- STAROSTWO
- AKTY ADMINISTRACYJNE I PRAWO MIEJSCOWE
- UDOSTĘPNIANIE AKTÓW PRAWA KRAJOWEGO
- BUDŻET I RAPORT O STANIE POWIATU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I GOSPODAROWANIE MIENIEM
-
INNE DOKUMENTY
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2021-2027
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2014-2020
- Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Grodziskiego do 2029 roku
- Informacje o środowisku i jego ochronie
- Informacje o zadaniach oświatowych
- Porozumienia
- Protokoły z kontroli
- Regulamin przyznawania honorowego wyróżnienia "Mecenas Kultury"
- PORADNIK INTERESANTA
- Dostępność
Główna treść strony
Główna treść strony
Uchwała Zarządu nr 52/2004
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia przetargu pisemnego nieograniczonego na wykonanie remontu dachu Ośrodka Zdrowia w Milanówku przy ulicy Piasta 30.
Dane administracyjne
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | Marek Madej, data: 13.08.2004 r., godz. 09.40 |
Ostatnia aktualizacja: | Marek Madej, data: 13.08.2004 r., godz. 09.40 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
13.08.2004 r., godz. 09.40 | Marek Madej | Dodanie strony do BIP. |