Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała Zarządu nr 52/2004

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia przetargu pisemnego nieograniczonego na wykonanie remontu dachu Ośrodka Zdrowia w Milanówku przy ulicy Piasta 30.
Uchwała nr 52/ 2004
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 20 maja 2004r

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia przetargu pisemnego nieograniczonego na wykonanie remontu dachu Ośrodka Zdrowia w Milanówku przy ulicy Piasta 30.

Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 15 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U.2004r.Nr 19. poz. 177) w związku z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j.: Dz. U. 2001 r. Nr 142 poz. 1592) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§1
Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie remontu dachu w Ośrodka Zdrowia położonego w Milanówku przy ulicy Piasta 30.

§2
1. Wykonanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia powierza się, podinspektorowi w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Pawłowi Wieczorkowi i Inspektorowi Nadzoru Budowlanego Romanowi Kolarzowi.
2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych ust. 1 należy:
a) opracowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, ogłoszenia o przetargu i innej)
b) ogłosić przetarg
c) wydawanie zainteresowanym udziałem w przetargu kompletu dokumentów
d) przygotowywać odpowiedzi na pytania zainteresowanych udziałem w postępowaniu i przekazywać je
e) dokonywanie innych czynności wynikających z przepisów o zamówieniach publicznych

§3

Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
Michał Janczarski – przewodniczący Komisji
Roman Kolarz – członek Komisji
Paweł Wieczorek – członek Komisji

§4
Do obowiązków Komisji Przetargowej należy:
- ocena spełnienia przez oferentów wymaganych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
- zbadanie i ocena złożonych ofert
- przedstawienie propozycji wykluczenia oferenta, odrzucenia oferty oraz przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty
- wystąpienie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
- Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje Przewodniczący Komisji, prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich udokumentowaniem

§5
1. Dokumentację, o której mowa w § 2 ust. 2 zatwierdza Wicestarosta Powiatu Grodziskiego.
2. Zamówienia udziela Zarząd Powiatu Grodziskiego oferentowi wyłonionemu w przetargu.

§6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Marek Madej, data: 13.08.2004 r., godz. 09.40
Ostatnia aktualizacja: Marek Madej, data: 13.08.2004 r., godz. 09.40
Czas Administrator Opis zmiany
13.08.2004 r., godz. 09.40 Marek Madej Dodanie strony do BIP.