Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała Zarządu nr 74/2004

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia przetargu pisemnego nieograniczonego na sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla obrębów ewidencyjnych Powiatu Grodziskiego.
Uchwała nr 74/ 2004
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 31 sierpnia 2004r

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia przetargu pisemnego nieograniczonego na sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla obrębów ewidencyjnych Powiatu Grodziskiego.

Na podstawie art. 15 ust. 1, w związku z art. 18 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U.2004r.Nr 19. poz. 177) w związku z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j.: Dz. U. 2001 r. Nr 142 poz. 1592) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§1
Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na sporządzenie uproszczonych planów urządzania lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu dla obrębów ewidencyjnych Powiatu Grodziskiego.

§2
1. Wykonanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, oraz czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia powierza się, samodzielnemu referentowi w Samodzielnym Stanowisku Ds. Zamówień Publicznych - Pani Edycie Kozłowskiej.
2. W szczególności do obowiązku osoby wymienionej w ust. 1 należy:
a) opracowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, ogłoszenia o przetargu i innej);
b) ogłoszenie o przetargu;
c) wydawanie zainteresowanym udziałem w przetargu kompletu dokumentów;
d) przygotowywanie odpowiedzi na pytania zainteresowanych udziałem w postępowaniu i przekazywania ich;
e) dokonywania innych czynności wynikających z przepisów o zamówieniach publicznych.

§3
Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
Tomasz Zych – przewodniczący Komisji
Jacek Malowaniec – członek Komisji
Irmina Pietraszek – członek Komisji
Edyta Kozłowska - członek komisji - sekretarz

§4
Do obowiązków Komisji Przetargowej należy:
- ocena spełnienia przez oferentów wymaganych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- zbadanie i ocena złożonych ofert;
- przedstawienie propozycji wykluczenia oferenta, odrzucenia oferty oraz przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty;
- wystąpienie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia;
- Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje Przewodniczący Komisji, prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich udokumentowaniem.

§5
1. Dokumentację, o której mowa w § 2 ust. 2 zatwierdza Starosta Powiatu Grodziskiego.
2. Zamówienia udziela Zarząd Powiatu Grodziskiego oferentowi wyłonionemu w przetargu.

§6
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Marek Madej, data: 07.09.2004 r., godz. 10.01
Ostatnia aktualizacja: Marek Madej, data: 07.09.2004 r., godz. 10.01
Czas Administrator Opis zmiany
07.09.2004 r., godz. 10.01 Marek Madej Dodanie strony do BIP.