Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała Zarządu nr 79/2004

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia przetargu pisemnego nieograniczonego na wyposażenie sali gimnastycznej i gabinetu rehabilitacji w Zespole Szkół Specjalnych w Grodzisku Maz. przy ul. Kilińskiego 21.
Uchwała nr 79 / 2004
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 15 września 2004r

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia przetargu pisemnego nieograniczonego na wyposażenie sali gimnastycznej i gabinetu rehabilitacji w Zespole Szkół Specjalnych w Grodzisku Maz. przy ul. Kilińskiego 21.

Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 15 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U.2004r.Nr 19. poz. 177) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§1
Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wyposażenie sali gimnastycznej i gabinetu rehabilitacji w Zespole Szkół
Specjalnych w Grodzisku Maz. przy ul. Kilińskiego 21.


§2
1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia powierza się, Samodzielnemu Referentowi ds. Zamówień Publicznych Edycie Kozłowskiej.
2. W szczególności do obowiązku osoby wymienionej w ust. 1 należy:
a) opracowanie dokumentacji przetargowej (SIWZ, ogłoszeń i innej),
b) ogłoszenie przetargu,
c) wydawanie zainteresowanym udziałem w przetargu kompletu dokumentów
d) przygotowanie i przekazywanie odpowiedzi na pytania zainteresowanych udziałem w postępowaniu,
e) dokonywanie innych czynności wynikających z przepisów o zamówieniach publicznych.

§3
Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:

Krzysztof Filipiak – przewodniczący Komisji
Edyta Kozłowska - sekretarz Komisji
Roman Kolarz – członek Komisji
Barbara Kiliszek – członek Komisji


§4
1. Do obowiązków Komisji Przetargowej należy:
- ocena spełnienia przez oferentów wymaganych warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia
- zbadanie i ocena złożonych ofert
- przedstawienie propozycji wykluczenia oferenta, odrzucenia oferty oraz przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty
- wystąpienie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia


2. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje Przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem.

§5
1. Dokumentację, o której mowa w § 2 ust. 2 parafuje Wicestarosta Grodziski, a zatwierdza Starosta.
2. Zamówienia udziela Zarząd Powiatu Grodziskiego oferentowi wyłonionemu w przetargu.

§6
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Marek Madej, data: 17.09.2004 r., godz. 09.19
Ostatnia aktualizacja: Marek Madej, data: 17.09.2004 r., godz. 09.19
Czas Administrator Opis zmiany
17.09.2004 r., godz. 09.19 Marek Madej Dodanie strony do BIP.