Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała Zarządu nr 101/2004

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego „ Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia sal dydaktycznych oraz toalet, wyposażenia pracowni do zajęć gospodarstwa domowego ( sala Nr 8) oraz pomieszczeń do wydawania posiłków ( sale Nr 4 i 5) w Zespole Szkół Specjalnych w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kilińskiego 21”
Uchwała nr 101 / 2004
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 30.12.2004r

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego „ Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia sal dydaktycznych oraz toalet, wyposażenia pracowni do zajęć gospodarstwa domowego ( sala Nr 8) oraz pomieszczeń do wydawania posiłków ( sale Nr 4 i 5) w Zespole Szkół Specjalnych w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kilińskiego 21”

Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 15 ust. 1 oraz art. 39 i 40 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 09.02.2004r.) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§1

Przeprowadzić ponowne postępowanie w związku z unieważnieniem ( na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1) poprzedniego przetargu nieograniczonego z dnia 14.12.2004r. na ten sam zakres zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „ Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia sal dydaktycznych oraz toalet, wyposażenia pracowni do zajęć gospodarstwa domowego ( sala Nr 8) oraz pomieszczeń do wydawania posiłków ( sale Nr 4 i 5) w Zespole Szkół Specjalnych w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kilińskiego 21” ozna-czenie sprawy WOO 3431\35\04.


§2

1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Zamówień Publicznych Władysławowi Kuziarze i Samodzielnemu Referentowi d\s Zamówień Publicznych Edycie Kozłowskiej.

2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czynności określonych w uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004 roku.

§3

Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:

Krzysztof Filipiak - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Edyta Kozłowska - członek Komisji
Barbara Kiliszek - członek Komisji
Joanna Cackowska - członek Komisji.

§4

1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.

2. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.
§5

Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej.

§6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Marek Madej, data: 10.01.2005 r., godz. 10.07
Ostatnia aktualizacja: Marek Madej, data: 10.01.2005 r., godz. 10.07
Czas Administrator Opis zmiany
10.01.2005 r., godz. 10.07 Marek Madej Dodanie strony do BIP.