Uchwała nr 101 / 2004
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 30.12.2004r
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego „ Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia sal dydaktycznych oraz toalet, wyposażenia pracowni do zajęć gospodarstwa domowego ( sala Nr 8) oraz pomieszczeń do wydawania posiłków ( sale Nr 4 i 5) w Zespole Szkół Specjalnych w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kilińskiego 21”
Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 15 ust. 1 oraz art. 39 i 40 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 09.02.2004r.) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:
§1
Przeprowadzić ponowne postępowanie w związku z unieważnieniem ( na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 1) poprzedniego przetargu nieograniczonego z dnia 14.12.2004r. na ten sam zakres zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na „ Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia sal dydaktycznych oraz toalet, wyposażenia pracowni do zajęć gospodarstwa domowego ( sala Nr 8) oraz pomieszczeń do wydawania posiłków ( sale Nr 4 i 5) w Zespole Szkół Specjalnych w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kilińskiego 21” ozna-czenie sprawy WOO 3431\35\04.
§2
1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Zamówień Publicznych Władysławowi Kuziarze i Samodzielnemu Referentowi d\s Zamówień Publicznych Edycie Kozłowskiej.
2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czynności określonych w uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004 roku.
§3
Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
Krzysztof Filipiak - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Edyta Kozłowska - członek Komisji
Barbara Kiliszek - członek Komisji
Joanna Cackowska - członek Komisji.
§4
1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.
2. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.
§5
Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§6
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Jesteś tutaj:
Menu boczne:
- INFORMACJE PODSTAWOWE
- ORGANY POWIATU
- STAROSTWO
- AKTY ADMINISTRACYJNE I PRAWO MIEJSCOWE
- UDOSTĘPNIANIE AKTÓW PRAWA KRAJOWEGO
- BUDŻET I RAPORT O STANIE POWIATU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I GOSPODAROWANIE MIENIEM
-
INNE DOKUMENTY
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2021-2027
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2014-2020
- Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Grodziskiego do 2029 roku
- Informacje o środowisku i jego ochronie
- Informacje o zadaniach oświatowych
- Porozumienia
- Protokoły z kontroli
- Regulamin przyznawania honorowego wyróżnienia "Mecenas Kultury"
- PORADNIK INTERESANTA
- Dostępność
Główna treść strony
Główna treść strony
Uchwała Zarządu nr 101/2004
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego „ Zakup i dostawę wraz z montażem wyposażenia sal dydaktycznych oraz toalet, wyposażenia pracowni do zajęć gospodarstwa domowego ( sala Nr 8) oraz pomieszczeń do wydawania posiłków ( sale Nr 4 i 5) w Zespole Szkół Specjalnych w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kilińskiego 21”
Dane administracyjne
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | Marek Madej, data: 10.01.2005 r., godz. 10.07 |
Ostatnia aktualizacja: | Marek Madej, data: 10.01.2005 r., godz. 10.07 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
10.01.2005 r., godz. 10.07 | Marek Madej | Dodanie strony do BIP. |