Uchwała nr 108/ 2005
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 17.01.2005r
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę na „ Zakup i sukcesywną dostawę artykułów biurowych, tuszy i tonerów oryginalnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatu Grodziskiego” .
Na podstawie art. 69, art. 70 i art. 15 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz.U.2004r. Nr 19. poz. 177) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co
następuje:
§1
Przeprowadzić ponowne postępowanie w związku z unieważnieniem ( na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 2) poprzedniego przetargu z dnia 14.01.2005r. na ten sam zakres zamówienia
w trybie zapytania o cenę na „ Zakup i sukcesywną dostawę artykułów biurowych, tuszy i tonerów oryginalnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatu Grodziskiego” oznaczenie sprawy WOO 3431\01\05.
§2
1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Zamówień Publicznych Władysławowi Kuziarze
2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czynności określonych w uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004 roku.
§3
Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
Henryk Pleban - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Barbara Kiliszek - członek Komisji.
§4
1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.
Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.
§5
Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej.
§6
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Jesteś tutaj:
Menu boczne:
- INFORMACJE PODSTAWOWE
- ORGANY POWIATU
- STAROSTWO
- AKTY ADMINISTRACYJNE I PRAWO MIEJSCOWE
- UDOSTĘPNIANIE AKTÓW PRAWA KRAJOWEGO
- BUDŻET I RAPORT O STANIE POWIATU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I GOSPODAROWANIE MIENIEM
-
INNE DOKUMENTY
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2021-2027
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2014-2020
- Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Grodziskiego do 2029 roku
- Informacje o środowisku i jego ochronie
- Informacje o zadaniach oświatowych
- Porozumienia
- Protokoły z kontroli
- Regulamin przyznawania honorowego wyróżnienia "Mecenas Kultury"
- PORADNIK INTERESANTA
- Dostępność
Główna treść strony
Główna treść strony
Uchwała nr 108/2005 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 17 stycznia 2005r.
w sprawie przygotowania i przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę na „ Zakup i sukcesywną dostawę artykułów biurowych, tuszy i tonerów oryginalnych do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatu Grodziskiego” .
Dane administracyjne
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | Marek Madej, data: 20.01.2005 r., godz. 11.43 |
Ostatnia aktualizacja: | Marek Madej, data: 20.01.2005 r., godz. 11.43 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
20.01.2005 r., godz. 11.43 | Marek Madej | Dodanie strony do BIP. |