Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 126/2005 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 3 marca 2005 roku.

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie modernizacji istniejącej kotłowni gazowej w budynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim.
Uchwała nr 126/2005
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 03.03.2005r

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie modernizacji istniejącej kotłowni gazowej w budynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim.

Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 15 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. 2004r. Nr 19, poz. 177) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§1

Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie modernizacji istniejącej kotłowni gazowej w budynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim (CPV 45331110-0) ze zmianą kotła gazowego i wykonaniem nowego komina odprowadzającego spaliny systemu MKD.


§2

1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Zamówień Publicznych Władysławowi Kuziarze.
2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czynności określonych w uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004 roku.

§3

Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:

Michał Janczarski - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Edyta Kozłowska - członek Komisji
Barbara Kiliszek - członek Komisji.


§4

1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.

2. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.


§5

Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej.

§6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Marek Madej, data: 08.03.2005 r., godz. 08.40
Ostatnia aktualizacja: Marek Madej, data: 08.03.2005 r., godz. 08.40
Czas Administrator Opis zmiany
08.03.2005 r., godz. 08.40 Marek Madej Dodanie strony do BIP.