Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Posiedzenie ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO, które odbyło się w dniu 31 grudnia 2020 r.

Relacja z posiedzenia Zarządu Powiatu Grodziskiego, które odbyło się w dniu 31 grudnia 2020 roku

Zarząd podjął uchwały w następujących sprawach:
- ogłoszenia otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego z zakresu upowszechniania kultury fizycznej w roku 2021;
- powołania komisji konkursowej w otwartym konkursie ofert na realizację zadania publicznego z zakresu upowszechniania kultury fizycznej w roku 2021, przedmiotem którego jest organizacja zawodów i rozgrywek sportowych, w tym również dla osób niepełnosprawnych;
- wyrażenia zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane na potrzeby inwestycji pn.: „Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy napowietrznych linii elektrycznych SN i WLZ do posesji na linie kablowe oraz zaprojektowanie oświetlenia ulicznego i monitoringu w ulicach w centrum Grodziska Mazowieckiego wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniem budowy”;
- wyrażenia zgody na dysponowanie nieruchomością na cele budowlane nieruchomością stanowiącą własność Powiatu Grodziskiego, położoną przy ul. Krótkiej, w celu demontażu linii napowietrznej nN 0,4kV;
- przyjęto i przekazano Radzie Powiatu projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na oddanie w najem pomieszczeń w budynku przy ul. Piasta 30 w Milanówku;
- wyrażenia zgody na oddanie w najem pomieszczeń w budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Milanówku;
- po rozpatrzeniu wyjaśnień rzeczoznawcy majątkowego, nie zaakceptowano stawek odszkodowania określonych w operatach szacunkowych za nieruchomości położone w Maryninie gm. Grodzisk Mazowiecki w związku z regulowaniem stanu prawnego drogi 1503W. Zobowiązano Naczelnika Wydziału Nieruchomości o przeprowadzenie negocjacji niższej kwoty z właścicielami nieruchomości;
- uzgodniono stawkę odszkodowania za nieruchomość przeznaczoną pod poszerzenie drogi powiatowej nr 1527W we wsi Grzegorzewice gm. Żabia Wola;
- przyjęto do wiadomości zawiadomienie o zebranym materiale dowodowym w postępowaniu w sprawie ustalenia i wypłacenia odszkodowania za nieruchomości stanowiące działki położone we wsi Tłuste gm. Grodzisk Mazowiecki, które stały się własnością Powiatu Grodziskiego zgodnie z decyzją Starosty Grodziskiego nr 590/2017;
- przekazano do właściwych merytorycznie komórek Starostwa zawiadomienie Wójta Gminy Jaktorów w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Bieganów, gm. Jaktorów;
- zapoznano się z wnioskami o wsparcie finansowe dla dwojga dzieci - podopiecznych Fundacji Zbieramy Razem, jednak brak jest podstaw formalno – prawnych na udzielenie w tej formie pomocy przez Powiat;
- zapoznano się z wnioskiem o wsparcie finansowe dla podopiecznej Fundacji Wybierz by Pomóc, jednak brak jest podstaw formalno – prawnych na udzielenie w tej formie pomocy przez Powiat;
- zapoznano się z wnioskiem o wsparcie finansowe niepełnosprawnej matki samotnie wychowującej dwójkę dzieci, jednak brak jest podstaw formalno – prawnych na udzielenie w tej formie pomocy przez Powiat;
- zmiany uchwały budżetowej na 2020 rok;
- przekazania uprawnień kierownikom jednostek organizacyjnych powiatu grodziskiego do zaciągnięcia zobowiązań;
Starosta przedstawił informacje nt.:
- ostatecznej decyzji nr 3374/2020 Wojewody Mazowieckiego stwierdzającej nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności nieruchomości zajętej pod część drogi publicznej nr 38136 w miejscowości Henryszew w gminie Jaktorów;
- ostatecznej decyzji nr 3375/2020 Wojewody Mazowieckiego stwierdzającej nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności nieruchomości zajętej pod część drogi publicznej nr 38133 w miejscowości Jaktorów;
- postanowienia nr 1123/2020 Wojewody Mazowieckiego prostującego oczywista omyłkę pisarską w decyzji nr 3375/2020;
- ostatecznych decyzji nr 3377/2020 oraz 3378/2020 Wojewody Mazowieckiego stwierdzających nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności nieruchomości zajętych pod część drogi publicznej nr 38136 w miejscowości Grądy w gminie Jaktorów;
- informacji Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w sprawie zgromadzonego materiału dowodowego w prowadzonym z wniosku Zarządu Powiatu Grodziskiego postępowaniu administracyjnym dotyczącym wydania decyzji potwierdzającej nabycie przez Powiat Grodziski prawa własności gruntu zajętego pod część powiatowej ulicy Kazimierzowskiej w Milanówku.
Dane administracyjne
Wytworzył: Dorota Rasz - Samodzielne Stanowisko Promocji Powiatu
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 18.01.2021 r., godz. 10.50
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 18.01.2021 r., godz. 10.50
Czas Administrator Opis zmiany
18.01.2021 r., godz. 10.50 Elwira Strzelczyk Dodanie strony