Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 174/2005 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 26 lipca 2005 roku.

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60.000 EURO
Uchwała nr 174 / 2005
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 26.07.2005r

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia ponownego postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 60.000 EURO na ”Wykonanie nowego boiska do piłki ręcznej ( I etap inwestycji) o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z ogrodzeniem, oświetleniem i odwodnieniem na terenie boisk szkolnych w Zespole Szkół Nr 1 przy ulicy Żwirki i Wigury 4 w Grodzisku Mazowieckim”.


Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 15 ust. 1 oraz art. 39 i 40 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z dnia 09.02.2004r.) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§1

Przeprowadzić ponowne postępowanie w związku z unieważnieniem ( na podstawie art. 93 ust. 1 punkt 4) poprzedniego przetargu nieograniczonego z dnia 19.07.20045. na ten sam zakres zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na ”Wykonanie nowego boiska do piłki ręcznej ( I etap inwestycji) o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z ogrodzeniem, oświetleniem i odwodnieniem na terenie boisk szkolnych w Zespole Szkół Nr 1 przy ulicy Żwirki i Wigury 4 w Grodzisku Mazowieckim” oznaczenie sprawy
WO 3431\04\05 po zakończeniu okresu na złożenie protestu i ponownym ogłoszeniu przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych.

§2

1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Zamówień Publicznych Władysławowi Kuziarze.

2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czynności określonych w uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004 roku.

§3

Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:

Krzysztof Filipiak - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Łukasz Stępień - członek Komisji.

§4

1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.

2. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 85/2004 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 04.11.2004r.

§5

Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej.

§6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Marek Madej, data: 27.07.2005 r., godz. 22.37
Ostatnia aktualizacja: Marek Madej, data: 27.07.2005 r., godz. 22.37
Czas Administrator Opis zmiany
27.07.2005 r., godz. 22.37 Marek Madej Dodanie strony do BIP.