SESJA RADY POWIATU GRODZISKIEGO
24 listopada odbyło się kolejne posiedzenie Rady Powiatu Grodziskiego. W trakcie obrad podjęte zostały uchwały m. in. w sprawach:
• w sprawie przyjęcia lokalnego programu rewitalizacji obszarów
powojskowych i poprzemysłowych w Powiecie Grodziskim
Na podstawie art. 12 pkt.4 w związku z art. 4 ust.1 pkt 20 ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym Rada Powiatu Grodziskiego przyjęła lokalny Program rewitalizacji obszarów powojskowych i poprzemysłowych w Powiecie Grodziskim stanowiący załącznik do uchwały.
• w sprawie zbycia środków trwałych Szpitala Zachodniego im. Jana Pawła II w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11.
Na podstawie art. 12 pkt.11 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym oraz art.8 ust.1 pkt 3 i art. 46 pkt. 1 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 roku o zakładach opieki zdrowotnej Rada Powiatu Grodziskiego wyraziła zgodę na sprzedaż środków trwałych :
1. Aparat EKG E-30
2. Pompa infuzyjna Typ 1020
3. Ssak elektryczny VAN-M
4. Ssak operacyjny elektryczny F-60F
5. Kardiostymulator
6. Spirometr Neumo 2000 RS
7. Rejestrator MR 45
8. Defibrylator Primedic B
9. Aparat do EKG Holter
10. Aparat EKG
11. Ssak elektryczny - 2 szt.
12. Pompa infuzyjna Duet 2050
• w sprawie wyposażenia w środki trwałe, pozostałe środki trwałe oraz materiały zużywalne Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Zach. im. Jan Pawła II w Grodzisku Maz.
Na podstawie art. 12 pkt 8 lit.”i” ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym w związku z art. 8 ust.1 pkt 3 i art. 56 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 roku o zakładach opieki zdrowotnej Rada Powiatu Grodziskiego uchwala, co następuje:
1.Wyposaża się Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Zach. im. Jana Pawła II w Grodzisku Maz. w środki trwałe, pozostałe środki trwałe oraz materiały, których to wykaz stanowi załącznik nr 1 na kwotę 617.621,12 zł oraz zestawienie nr 2 /załączniki od nr 1 do nr 9/ na kwotę 4.767.595,99 zł.
2. Wyposażenie o którym mowa w pkt 1 uchwały następuje na wykonanie zadań statutowych Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital Zach. im. Jana Pawła II w Grodzisku Maz.
• w sprawie ustalenia harmonogramu sesji tematycznych Rady i posiedzeń Komisji Rady Powiatu Grodziskiego na 2006 rok
Na podstawie art. 12 pkt 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym Rada Powiatu Grodziskiego uchwaliła harmonogram sesji tematycznych Rady Powiatu Grodziskiego na rok 2006 stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej uchwały.
• w sprawie zmiany Statutu Powiatu Grodziskiego
Na podstawie art. 12 pkt 1, art. 40 ust. 2 pkt 1 i art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz §84 i §85 Statutu Powiatu Grodziskiego stanowiącego załącznik do uchwały nr 199/2001 Rada Powiatu Grodziskiego w statucie Powiatu Grodziskiego stanowiącym załącznik do Uchwały nr 199/2001 Rady Powiatu Grodziskiego z dnia 22 listopada 2001 r. wprowadziła następujące zmiany:
1.) w §13 dodaje się pkt 1a w brzmieniu: „Roczny porządek sesji określa odrębna uchwała Rady Powiatu”.
2.) w §52 pkt 7 w brzmieniu: „w okresie trwania kadencji pogłębiania swej wiedzy.”
3.) dodaje się §53a pkt 1 w brzmieniu: „Obowiązek o którym mowa w §52 pkt 7 jest realizowany w szczególności poprzez uczestnictwo każdego radnego, w miarę możliwości, w cyklicznych szkoleniach organizowanych dla radnych, z których pierwsze odbywa się w terminie 30 dni od złożenia ślubowania.”
4.) dodaje się § 53a pkt 2 w brzmieniu: „Szkolenia dla radnych są przez nich oceniane poprzez anonimowe wypełnienie ankiety stanowiącej załącznik nr 2 do Statutu”
5.) dodaje się załącznik nr 2 do Statutu o następującym wzorze:
Załącznik nr 2 do Statutu
ANKIETA
OCENIAJĄCA SZKOLENIE DLA RADNYCH ODBYTE DNIA ……..
1. Temat szkolenia (ocena od 1 do 10)……………………………..
2. Wykładowca/cy (1 do 10) ………………………………………..
3. Przydatność merytoryczna szkolenia (ocena od 1 do 10) ……..
4. Termin szkolenia (ocena od 1 do 10) ……………………...........
5. Propozycje zmian ………………………………………………..
• w sprawie zmiany Statutu Powiatu Grodziskiego
Na podstawie art. 12 pkt 1, art. 40 ust. 2 pkt 1 i art. 43 ust. 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym §84 i §85 Statutu Powiatu Grodziskiego stanowiącego załącznik do Uchwały nr 199/2001 Rada Powiatu Grodziskiego w statucie Powiatu Grodziskiego stanowiącym załącznik do Uchwały nr 199/2001 Rady Powiatu Grodziskiego z dnia 22 listopada 2001 r. wprowadziła następujące zmiany:
1.) § 23 pkt 2 otrzymuje brzmienie następujące: „Z zastrzeżeniem spraw przewidzianych w przepisach ustaw, głosowanie jest jawne. Na wniosek radnego, przyjęty zwykłą większością głosów, przewodniczący rady powiatu zarządza głosowanie imienne.”
2.) Dodaje się w §23 pkt 2a w brzmieniu następującym: „W głosowaniu jawnym, imiennym radni głosują po usłyszeniu swego nazwiska poprzez wypowiedzenie formuły „za”, „przeciw”, „wstrzymuję się”. Nazwiska radnych w kolejności alfabetycznej wyczytuje przewodniczący rady, lub osoba przez niego wyznaczona. Wynik głosowani jawnego, imiennego na podstawie protokołu ogłasza przewodniczący rady powiatu. Fakt nie wzięcia udziału w głosowaniu jawnym, imiennym odnotowuje się w protokole z sesji.”
3.) W §24 w punkcie 1 dodaje się po literze e) literę f) w brzmieniu następującym „f) grupa co najmniej 200 osób zameldowanych na pobyt stały na terenie Powiatu Grodziskiego”
4.) W §24 w punkcie 5 sformułowanie „litery b-e” zastępuje się sformułowaniem „litery b-f”
5.) W §24 dodaje się punkt 6 w brzmieniu następującym „Podjęcie inicjatywy uchwałodawczej przez grupę osób określonych w pkt. 1 lit. f) następuje poprzez złożenie do Przewodniczącego Rady Powiatu, poza projektem uchwały i jej uzasadnieniem, także wniosku o podjęcie uchwały zawierającego imiona i nazwiska wszystkich wnioskodawców, ich adresy, numery PESEL i podpisy, wskazanie osób upoważnionych do reprezentowania wnioskodawców w liczbie trzech. Brak jednego z wyżej wymienionych elementów, lub niezgodność ze stanem faktycznym danych osobowych skutkuje wezwaniem osób reprezentujących wnioskodawców do usunięcia braków formalnych w terminie 14 dni od ich poinformowania. W przypadku nie usunięcia braków formalnych Przewodniczący nie kieruje projektu pod dalsze prace.”
6.) W §24 dodaje się punkt 7 w brzmieniu następującym: „Przewodniczący Rady Powiatu kieruje projekt, o którym mowa w pkt 6 do radcy prawnego celem zaopiniowania go pod względem formalno-prawnym oraz do skarbnika powiatu celem określenia skutków finansowych i wskazania źródeł pokrycia ewentualnych wydatków związanych z przyjęciem uchwały. Projekt, który nie uzyska akceptacji radcy prawnego nie jest procedowany. Wniosek, który zyskał akceptację radcy prawnego kierowany jest do zaopiniowania przez Zarząd Powiatu zgodnie z pkt 5.”
7.) W §24 dodaje się pkt 8 w brzmieniu następującym: „Przewodniczący Rady Powiatu informuje osoby upoważnione do reprezentowania wnioskodawców o odmowie procedowania projektu lub jego skierowaniu pod obrady komisji lub na sesję. Osoby reprezentujące wnioskodawców są zapraszane na posiedzenia komisji lub na sesję, na których procedowany jest projekt.”
Jesteś tutaj:
Menu boczne:
- INFORMACJE PODSTAWOWE
- ORGANY POWIATU
- STAROSTWO
- AKTY ADMINISTRACYJNE I PRAWO MIEJSCOWE
- UDOSTĘPNIANIE AKTÓW PRAWA KRAJOWEGO
- BUDŻET I RAPORT O STANIE POWIATU
- ZAMÓWIENIA PUBLICZNE I GOSPODAROWANIE MIENIEM
-
INNE DOKUMENTY
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2021-2027
- Strategia Rozwoju Powiatu Grodziskiego na lata 2014-2020
- Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Grodziskiego do 2029 roku
- Informacje o środowisku i jego ochronie
- Informacje o zadaniach oświatowych
- Porozumienia
- Protokoły z kontroli
- Regulamin przyznawania honorowego wyróżnienia "Mecenas Kultury"
- PORADNIK INTERESANTA
- Dostępność
Główna treść strony
Główna treść strony
Sesja nr 36
Relacja z XXXVI posiedzenia Rady Powiatu Grodziskiego z dnia 24 listopada 2005r.
Dane administracyjne
Wytworzył: | Brak danych |
Wprowadził: | Marek Madej, data: 21.12.2005 r., godz. 08.44 |
Ostatnia aktualizacja: | Marek Madej, data: 21.12.2005 r., godz. 08.44 |
Czas | Administrator | Opis zmiany |
---|---|---|
21.12.2005 r., godz. 08.44 | Marek Madej | Dodanie strony do BIP. |