Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Grodzisku Mazowieckim ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. pracowniczych i finansowych (1/2 etatu)

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Grodzisku Mazowieckim ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. pracowniczych i finansowych (1/2 etatu)(19.06.2008r.)
PODGIK-001-3/2008


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH I PRACOWNICZYCH
w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Grodzisku Mazowieckim



Informujemy, że w wyniku zakończenia rekrutacji na w/w stanowisko została wybrana Pani Szczechowicz Monika zamieszkała w Grodzisku Mazowieckim, która uzyskała 58 punktów.



Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydatka spełniła wymagania formalne określone w ogłoszeniu. Podczas rozmowy wykazała się dużym doświadczeniem i wiedzą w zakresie wymaganym w pracy na w/w stanowisku oraz dużą kulturą osobistą.
Podczas naboru nie zgłosiło się więcej chętnych na w/w stanowisko.



PODGiK -001-3/2008


LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko urzędnicze
SPECJALISTA DS. FINANSOWYCH I PRACOWNICZYCH
w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim



Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na w/w stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowała się 1 kandydatka spełniająca wymagania formalne określone w ogłoszeniu:

1. Szczechowicz Monika zamieszkała w Grodzisku Mazowieckim




PODGiK 001-3/2008

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
W Grodzisku Mazowieckim

OGŁASZA NABÓR

Na stanowisko urzędnicze: Specjalista ds. pracowniczych i finansowych (1/2 etatu)


1. Wymagania.
• wykształcenie wyższe ekonomiczne,
• staż pracy co najmniej 2 lata,
• minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku w sekcji płac,
• znajomość programów Symfonia FK i Symfonia Płace i programu Płatnik,
• znajomość prawa pracy, zasad wynagradzania w jednostkach samorządu terytorialnego oraz rozliczeń z ZUS,
• obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.
2. Wymagania dodatkowe:
• staż pracy w administracji państwowej,
znajomość przepisów z zakresu:
• ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,
• ustawy o systemach ubezpieczeń społecznych,
• ustawy o finansach publicznych
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku.
• prowadzenie akt osobowych,
• rozliczanie czasu pracy,
• prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników,
• przygotowanie spraw związanych z naborem pracowników,
• przygotowanie comiesięcznej listy płac dla pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę zgodnie z zasadami obowiązującymi w jednostkach samorządu terytorialnego,
• prowadzenie dokumentacji płacowej,
• comiesięczne rozliczanie składek ubezpieczeń społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników, sporządzanie raportów RCA, RSA oraz deklaracji DRA i przekazywanie tych dokumentów w odpowiednich terminach, drogą elektroniczną do ZUS,
• sporządzanie i przekazywanie wszystkim pracownikom miesięcznych informacji RMUA o odprowadzonych składkach na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,
• sporządzanie informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach oraz potrąconych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11 i przekazywanie ich do właściwego Urzędu Skarbowego,
• okresowa analiza funduszu płac.
4. Wymagane dokumenty.
• kwestionariusz osobowy,
• podanie o przyjęcie do pracy,
• życiorys,
• kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
• kserokopie świadectw pracy,
• oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
• oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni praw publicznych,
• oświadczenie o prowadzeniu (nie prowadzeniu) działalności gospodarczej.
5. Dodatkowe dokumenty.
• referencje,
• kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
• inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie PODGiK lub pocztą (decyduje data wpływu) na adres:
ul. Kilińskiego 27 05-825 Grodzisk Mazowiecki, z dopiskiem:
Dotyczy naboru Nr PODGiK 001-3/2008 w terminie do dnia 19 czerwca 2008r.
6. Aplikacje, które wpłyną do PODGiK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
7. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na tablicy informacyjnej PODGiK przy ul. Kilińskiego 27 w Grodzisku Mazowieckim oraz na stronie BIP.
8. Dokumenty aplikacyjne powinny być oznaczone klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami).
9. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę zobowiązany jest przedłożyć:
• oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń o których mowa w punktach 3 i 4,
• zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
• zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Nie złożenie w/w dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Informacji na temat naboru udziela: ……Kierownik PODGiK Pan Szymon Fatalski tel: (022) 755-21-02
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 05.06.2008 r., godz. 15.13
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 05.06.2008 r., godz. 15.13
Czas Administrator Opis zmiany
05.06.2008 r., godz. 15.13 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.