Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Starostwo Powiatu Grodziskiego osłasza nabór na stanowisko Inspektora w Samodzielnym Stanowisku ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO OGŁASZA NABÓR na stanowisko Inspektora w Samodzielnym Stanowisku ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego (04.09.2008r)
WO-1110-10/2008

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko urzędnicze w Samodzielnym Stanowisku ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
w Starostwie Powiatu Grodziskiego

Informujemy, że w wyniku procedury naboru na ww. stanowisko został wybrany Pan Piotr Sitek , zam. w Jaktorowie, który uzyskał 34 punkty z rozmowy kwalifikacyjnej.


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydat uzyskał największą liczbę punktów, spełnia wymagania określone w ogłoszeniu, posiada odpowiednie wykształcenie i predyspozycje do pracy na ww. stanowisku.

Pozostali kandydaci uzyskali odpowiednio:

1. Pan Maciej Sroko, zam. Milanówek – 22 punkty.
2. Pan Piotr Skrzypa, zam. Grodzisk Maz. – 13 punkty.
3. Pani Agnieszka Kakietek – nie stawiła się na rozmowę kwalifikacyjną.


WO-1110-10/2008 Grodzisk Mazowiecki 2008-08-05

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko Inspektora
w Samodzielnym Stanowisku ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego

1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe o specjalności przysposobienie obronne, obrona cywilna, bezpieczeństwo publiczne lub ostatni rok studiów na ww kierunkach,
b) znajomość przepisów prawa w zakresie obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz ustawy o samorządzie powiatowym,
c) poświadczenie bezpieczeństwa do informacji poufnych lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005r. nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami),
d) dobra znajomość obsługi komputera (Windows, Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych.
2. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności mile widziane,
b) umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 realizacja zadań w obszarze obronności: opracowywanie i bieżące aktualizowanie dokumentacji Obronnej Urzędu, Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu, reklamacje, akcje kurierskie,
 realizacja zadań w obszarze obrony cywilnej: opracowywanie oceny zagrożeń Powiatu w aspekcie militarnym, opracowywanie i bieżąca aktualizacja Planu Obrony Cywilnej, ustalanie zadań w zakresie obrony cywilnej dla jednostek samorządu terytorialnego, organizacja szkoleń i ćwiczeń, organizacja łączności, prowadzenie kontroli realizacji zadań,
 realizacja zadań w obszarze zarządzania kryzysowego: opracowywanie oceny zagrożeń Powiatu, opracowywanie i bieżąca aktualizacja Planu Reagowania Kryzysowego, koordynacja działań w zakresie akcji zwalczania klęsk żywiołowych, obsługa kancelaryjno – organizacyjna i techniczna Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, bieżąca ocena sytuacji w terenie oraz opracowywanie meldunków, koordynacja opracowywania analiz, sprawozdań i informacji z zakresu bezpieczeństwa.
4. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy,
b) podanie o przyjęcie do pracy,
c) życiorys (C.V.)
d) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
e) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
h) kserokopia dowodu osobistego.
5. Dodatkowe dokumenty:
a) referencje,
b) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
c) inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie.

6. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101,poz. 926 z późn. zm. )

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa lub pocztą na adres Starostwa, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Maz. w terminie do dnia 4 września 2008 roku z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru Nr WO-1110-10/2008.

8. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Z osobami, które spełnią wymogi formalne naboru, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, która odbędzie się 9 września 2008 roku o godzinie 1000 w siedzibie Starostwa Powiatu Grodziskiego (sala konferencyjna).

10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-grodziski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Maz.

11.Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
 oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów zaświadczeń, o których mowa w punktach 4 i 5.
 zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
 zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Umowa o pracę może być poprzedzona umową na okres próbny do 3 miesięcy i umową na czas określony.

12. Informacji na temat naboru udziela: Pani Joanna Madej - Główny Specjalista ds. pracowniczych - tel. (022) 724 1 8 33 wew. 224,
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 07.08.2008 r., godz. 14.34
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 07.08.2008 r., godz. 14.34
Czas Administrator Opis zmiany
07.08.2008 r., godz. 14.34 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.