Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Nabór na stanowisko urzędnicze ds. bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w wymiarze 0,25 etatu

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO OGŁASZA NABÓR na stanowisko urzędnicze ds. bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w wymiarze 0,25 etatu (12.11.2008r.)
WO-1110-13/2008


INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
urzędnicze ds. BHP i PPOŻ w Starostwie Powiatu Grodziskiego



Informujemy, że w wyniku procedury naboru na ww stanowisko został wybrany Pan Marcin Chmielecki zam. w Milanówku, który uzyskał 26 punktów z rozmowy kwalifikacyjnej.


Uzasadnienie dokonanego wyboru:

Kandydat uzyskał największą liczbę punktów, spełnia wymagania określone w ogłoszeniu, posiada odpowiednie wykształcenie i predyspozycje do pracy na ww stanowisku.

Pozostali kandydaci uzyskali następującą ilość punktów z rozmowy kwalifikacyjnej:

 Pani Danuta Koral uzyskała 25 punktów,
 Pani Dorota Pieniążek uzyskała 16 punktów.


WO-1110-13/2008


LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
na stanowisko
ds. Bezpieczeństwa i Higieny Pracy oraz Ochrony Przeciwpożarowej
w wymiarze 0,25 etatu
w Starostwie Powiatu Grodziskiego

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci, których oferty spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu:
1. Marcin Chmielecki - Milanówek
2. Danuta Koral – Grodzisk Mazowiecki
3. Dorota Pieniążek – Kady



WO-1110-13/2008 Grodzisk Mazowiecki 2008-10-24

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO
OGŁASZA NABÓR
na stanowisko urzędnicze
ds. bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w wymiarze 0,25 etatu

1.Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe preferowanie o kierunku lub specjalności w zakresie BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP lub średnie w zawodzie technik BHP,
b) co najmniej 3 letni staż pracy w służbie BHP,
c) znajomość przepisów prawa pracy w zakresie BHP i p. poż.,
d) aktualne uprawnienia do wykonywania zadań w zakresie BHP i p. poż.

2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obsługi komputera,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów przeciwpożarowych (konserwacja i przeglądy sprzętu p.poż.),
b) prowadzenie spraw związanych z przestrzeganiem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
c) nadzorowanie terminowości przeprowadzania przez pracowników badań wstępnych, okresowych i profilaktycznych,
d) egzekwowanie utrzymania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy w budynkach starostwa powiatowego,
e) organizowanie i przeprowadzanie szkoleń w zakresie BHP dla pracodawców, pracowników Starostwa i jednostek podległych,
f) prowadzenie okresowych przeglądów pomieszczeń i stanowisk pracy zmierzające do eliminowania zagrożeń wypadkowych i uciążliwych warunków pracy,
g) prowadzenie rejestru wypadków przy pracy i na równi z wypadkami przy pracy pracowników starostwa,
h) okresowe przeglądy i kontrole podległych jednostek organizacyjnych w zakresie BHP,
i) opracowywanie dokumentów dotyczących ryzyka zawodowego na poszczególnych stanowiskach pracy.

4. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy,
b) podanie o przyjęcie do pracy,
c) życiorys (C.V.)
d) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
e) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
h) kserokopia dowodu osobistego.
5. Dodatkowe dokumenty:
a) referencje,
b) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
c) inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie.

6. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101,poz. 926 z późn. zm. )

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa lub pocztą na adres Starostwa, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Maz. w terminie do dnia 12 listopada 2008 roku z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru Nr WO-1110-13/2008.

8. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Z osobami, które spełnią wymogi formalne naboru, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna.

10. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-grodziski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Maz.

11.Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
 oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów zaświadczeń, o których mowa w punktach 4 i 5.
 zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
 zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

Umowa o pracę może być poprzedzona umową na okres próbny do 3 miesięcy i umową na czas określony.

12. Informacji na temat naboru udziela: Pani Joanna Madej - Gł. specjalista ds. pracowniczych - tel. (022) 724 18 33 wew. 224,
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 27.10.2008 r., godz. 11.59
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 27.10.2008 r., godz. 11.59
Czas Administrator Opis zmiany
27.10.2008 r., godz. 11.59 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.