Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza nabór na stanowisko SPECJALISTY DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH WYMIAR ZATRUDNIENIA PEŁNY ETAT

nabór na stanowisko SPECJALISTY DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH WYMIAR ZATRUDNIENIA PEŁNY ETAT (05.12.2008r.)
Informacja o wynikach naboru na stanowisko
Specjalisty ds. administracyjno-biurowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie
w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11



Informujemy ,że w wyniku procedury naboru na ww. stanowisko została wybrana Pani Renata Polińska zamieszka we Mszczonowie , która uzyskała 45 punktów z rozmowy kwalifikacyjnej.

Uzasadnienie dokonanego wyboru.

Pani Renata Polińska spełniła wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oraz uzyskała najwyższą ilość punktów. Komisja rekrutacyjna po przeprowadzeniu rozmowy kwalifikacyjnej wysoko oceniła doświadczenie zawodowe , wykształcenie i umiejętności ww. niezbędne do objęcia tego stanowiska.


Pozostali kandydaci uzyskali następującą ilość punktów:

1. Pani Boligłowa Izabela 25 punktów
2. Pani Makowska Katarzyna 10 punktów




LISTA KANDYDATÓW
SPEŁNIAJĄCYCH WYMAGANIA FORMALNE
Na stanowisko specjalisty ds. administracyjno-biurowych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko pracy do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowali się następujący kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu:



Lp. Nazwisko i imię Miejscowość

1. Boligłowa Izabela - Grodzisk Mazowiecki
2. Makowska Katarzyna Anna - Milęcin 19A
3. Polińska Renata - Mszczonów


Pierwszy etap rozmowy kwalifikacyjnej odbędzie się 11 grudnia 2008 roku w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11. godzina 14.15



Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ogłasza nabór na stanowisko SPECJALISTY DO SPRAW ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH WYMIAR ZATRUDNIENIA PEŁNY ETAT



1. Wymagania niezbędne

a) Wykształcenie wyższe lub średnie
b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w dziale administracyjnym
c) dobra znajomość przepisów:
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- instrukcji kancelaryjnej
- ustawy o ochronie danych osobowych
d) obsługa komputera i innych urządzeń biurowych

. 2. Wymagania dodatkowe
a) mile widziana znajomość ustawy o zamówieniach publicznych
b) dobra znajomość programów komputerowych Microsoft Office, Internetu i
poczty elektronicznej
c) samodzielność ,komunikatywność, wysoka kultura osobista

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

a) obsługa sekretariatu PCPR
b) prowadzenie ewidencji rejestrów pieczęci urzędowych oraz związanych z tym
czynności i dokumentacji
c) zapewnienie łączności telefonicznej w PCPR
d) prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych
e) współpraca z urzędami nadrzędnymi
f) prowadzenie archiwum zakładowego
g) prowadzenie ewidencji wyjść służbowych i prywatnych , delegacji
h) zapewnienie napraw i konserwacji wyposażenia PCPR
i) przygotowywanie list obecności, prowadzenie kart ewidencji czasu pracy oraz
ewidencji wniosków urlopowych
j) zakup środków czystości i materiałów biurowych


4. Wymagane dokumenty

a) kwestionariusz osobowy
b) podanie o przyjęcie do pracy
c) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
d) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystania w pełni z praw
publicznych
e) życiorys-curriculum vitae
f) kserokopie świadectw pracy
g) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie

5. Dodatkowe dokumenty

a) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach.


6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku-Mazowieckim
ul.Daleka11 (budynek Szpitala Zachodniego) z dopiskiem
"Dotyczy naboru na stanowisko Specjalisty do spraw administracyjno-
biurowych"

w terminie do 5 grudnia 2008 roku

7. Aplikacje , które wpłyną do PCPR po wyżej określonym terminie nie będą
rozpatrywane.

8. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej
Biuletynu Informacji Publicznej(www.bip@powiat-grodziski.pl) oraz na
tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kościuszki 30 i w siedzibie PCPR
przy ul. Dalekiej 11 w Grodzisku-Mazowieckim.

9. Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać kluzulę ( wyrażam zgdę na
przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla
potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustwą
z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw nr 101
z 2002 roku poz 926 z późn. zmianami).

10. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę
zobowiązany jest przedłożyć pracodawcy:
- oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodnośc z oryginałem
kserokopie dyplomów, świadectw pracy , zaświadczeń o których mowa
w punktach 4 i 5.
- zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań do pracy na danym
stanowisku.

Nie złożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

11, Informacji na temat naboru udziela Renata Polińska
nr. telefonu 022 724 15 70

Uwaga:
Zmianie ulega zapis o osobie udzielającej informacji w sprawie naboru na ww. stanowisko na:
Informacji udziela Pani Ewa Magdziak Nr. telefonu 22/ 724 15 70
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 21.11.2008 r., godz. 15.46
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 21.11.2008 r., godz. 15.46
Czas Administrator Opis zmiany
21.11.2008 r., godz. 15.46 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.