Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Plan pracy na 2009 rok

Plan pracy Komisji Promocji Powiatu i Współpracy Europejskiej na I i II półrocze 2009 roku
Plan pracy Komisji Promocji Powiatu i Współpracy Europejskiej na I półrocze 2009 roku

Styczeń
1. Przyjęcie planu pracy Komisji na I półrocze 2009 roku
2. Sprawy różne
Luty
1. Kierunki i zakresy promocji Powiatu Grodziskiego. Imprezy promujące powiat
2. Sprawy różne.
Marzec
1. Transport i komunikacja w Powiecie Grodziskim.
2. Sprawy różne.
Kwiecień
1. Ochrona konsumenta – Powiatowy Rzecznik Konsumentów.
2. Sprawy różne
Maj
1. Drogi powiatowe. Komisja objazdowa-stan dróg w gminie w Baranowie.
2. Sprawy różne
Czerwiec
1. Dziedzictwo kulturowe. Udział w wykopaliskach archeologicznych na terenie Gminy Grodzisk Maz.. Podsumowanie pracy Komisji w I półroczu 2009 roku.
2. Sprawy różne

Uwaga: z powodu pilnych spraw bieżących, tematyka poszczególnych komisji może ulec zmianom.


Plan pracy Komisji Promocji Powiatu i Współpracy Europejskiej na II półrocze 2009 roku



Sierpień: Przyjęcie sprawozdania z pracy Komisji w I półroczu 2009 roku. Opracowanie planu pracy na II półrocze b.r.;

Wrzesień: Kierunki i zakresy promocji powiatu. Propozycje do planu imprez organizowanych przez Powiat Grodziski;

Październik: Drogi powiatowe- stan dróg w gminie Baranów. Zapoznanie się z walorami turystyczno- krajobrazowymi w/w gminy. /wspólne posiedzenie z Komisją Polityki Społecznej /21.09./ lub Komisją Ochrony Środowiska, Bezpieczeństwa i Spraw Wiejskich/15.09/;

Listopad: Transport i komunikacja w Powiecie Grodziskim;

Grudzień: Mienie powiatu. Sprawozdanie za rok 2009.



Uwaga: Z powodu pilnych spraw bieżących, tematyka obrad poszczególnych Komisji może ulec zmianie.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 30.01.2009 r., godz. 10.30
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 30.01.2009 r., godz. 10.30
Czas Administrator Opis zmiany
30.01.2009 r., godz. 10.30 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.