Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W GRODZISKU MAZOWIECKIM UL.DALEKA 11 ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze Główny Księgowy

nabór na stanowisko urzędnicze Główny Księgowy (09.02.2009r.)
INFORMACJA O WYNIKU NABORU
na stanowisko Głównego Księgowego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11.


Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowiecki informuje,że na ww. stanowisko została zatrudniona Pani :

Wasiak Mirosława zamieszkała w Bieniewicach

Uzasadnienie:
Komisja rekrutacyjna po rozmowie z Panią Wasiak Mirosławą przyznała 44 punkty oraz pozytywną ocenę.
Ww. posiada wykształcenie wyższe I stopnia- licencjat o kierunku rachunkowość, oraz doświadczenie zawodowe na stanowisku głównego księgowego,
posiada predyspozycje do zajmowania ww. stanowiska.


Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne, określone w ogłoszeniu o naborze na stanowisko Głównego Księgowego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11

Informujemy, że w wyniku wstępnej selekcji na ww. stanowisko do następnego etapu rekrutacji zakwalifikowały się 2 osoby spełniające wymogi formalne określone w ogłoszeniu o naborze

Rozmowa kwalifikacyjna odbędzie się w dnia 12 lutego 2009r w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11 o godzinie 15,00



POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W GRODZISKU MAZOWIECKIM UL.DALEKA 11 ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze Główny Księgowy

Data ogłoszenia naboru: 30.01.2009r
Wymiar - 1 etat


1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe - ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości ( preferowana księgowość budżetowa),
2) wykształcenie średnie - średnia, policealna lub pomaturalna szkoła zawodowa o kierunku rachunkowości i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości ( preferowana księgowość budżetowa),
3) doświadczenie w zakresie spraw księgowo – płacowych,
4) znajomość oraz umiejętność stosowania przepisów prawnych z zakresu m.in.:
ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, prawa zamówień publicznych, prawa podatkowego, ubezpieczeń społecznych,
5)znajomość zagadnień pomocy społecznej oraz Europejskiego Funduszu Społecznego;
6)znajomość klasyfikacji :dochodów, wydatków oraz rozliczania środków pochodzących z projektów unijnych
7) umiejętność obsługi komputera z systemem Windows, oraz programów Excel, finansowo – księgowych.

2. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
2) umiejętność pracy w zespole,
3) odporność na stres,

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) prowadzenie gospodarki finansowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, przestrzeganie przepisów o finansach publicznych,
3) sporządzanie obowiązującej sprawozdawczości finansowo-księgowej;
4) nadzór nad należytym przechowywaniem , zabezpieczaniem, obiegiem dokumentów finansowo – księgowych w celu właściwego przebiegu operacji gospodarczych
5) opracowywanie projektów regulaminów wewnętrznych dotyczących : zakładowego planu kont, obiegu dokumentów, archiwizacji, przeprowadzania inwentaryzacji
6) odpowiedzialność za wykonywane zadania

4. Wymagane dokumenty:
1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
2) podanie o przyjęcie do pracy,
3) życiorys (C.V.)
4) dokumenty potwierdzające wykształcenie( kserokopia),
5) świadectwa pracy ( kserokopie),
6) kserokopia zaświadczeń o ukończonych kursach,
7) kserokopia dowodu osobistego,


Oświadczenie kandydata o treści: „ Oświadczam, że mam pełną zdolność do czynności prawnych, korzystam w pełni z praw publicznych, a także nie byłem/am* prawomocnie skazany/a* za przestępstwa:
przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe.

Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2002r. Nr101,poz.926 z późn.zm.).

5. Termin miejsce i sposób składania dokumentów aplikacyjnych:

Oferty wraz z wymaganymi załącznikami składać w terminie do dnia 9 lutego 2009 roku w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11
Dokumenty należy składać w kopercie opatrzonej napisem:
„Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze –główny księgowy”,


6. Dodatkowe informacje:

1.Aplikacje które wpłyną do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

2. Z osobami, które spełnią wymogi formalne naboru zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11

3. Informacja o naborze i wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( www.bip.powiat-grodziski.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Grodzisku Mazowieckim ul. Daleka 11

4. Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
- oryginały ( do wglądu) świadectw pracy, dyplomów, zaświadczeń,
- zaświadczenie o niekaralności uzyskane z Krajowego Rejestru Karnego,
- zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Nie złożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.


Informacji na temat naboru udziela: Pani Renata Polińska nr. telefonu 0227241570


Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Grodzisku Mazowieckim ul,Daleka 11
Grażyna Rymarczyk
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 30.01.2009 r., godz. 15.10
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 30.01.2009 r., godz. 15.10
Czas Administrator Opis zmiany
30.01.2009 r., godz. 15.10 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.