Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO OGŁASZA NABÓR 3/2009 na stanowisko urzędnicze w Samodzielnym Stanowisku ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego

nabór na stanowisko urzędnicze w Samodzielnym Stanowisku ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego (25.02.2009r.)
WO-1110-3/2009

INFORMACJA O WYNIKACH NABORU
na stanowisko
urzędnicze w Samodzielnym Stanowisku ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego
w Starostwie Powiatu Grodziskiego


Informujemy, że w wyniku zakończenia procedury naboru na ww. stanowisko wybrany został Pan Jacek Wróbel zamieszkały w Pruszkowie, który uzyskał 40 punktów z rozmowy kwalifikacyjnej.


Uzasadnienie

Do naboru złożono 4 oferty, z czego tylko 2 spełniały wymagania formalne. Na rozmowę kwalifikacyjną stawiło się 2 kandydatów.
Wybrany kandydat uzyskał największą liczbę punktów, spełnia wymagania określone w ogłoszeniu, posiada odpowiednie wykształcenie i predyspozycje do pracy na ww stanowisku.



WO-1110-3/2009
Grodzisk Mazowiecki 2009-02-10

STAROSTWO POWIATU GRODZISKIEGO
OGŁASZA NABÓR na stanowisko urzędnicze
w Samodzielnym Stanowisku ds. Obronnych, Obrony Cywilnej i Zarządzania Kryzysowego

1.Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie średnie,
b) doświadczenie zawodowe przy wykonywaniu podobnych czynności,
c) znajomość przepisów prawa w zakresie obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego oraz ustawy o samorządzie powiatowym,
d) poświadczenie bezpieczeństwa do informacji poufnych lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005r. nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami),
e) dobra znajomość obsługi komputera (Windows, Word, Excel, Internet) oraz urządzeń biurowych.

2. Wymagania dodatkowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, zdolności
organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
 realizacja zadań w obszarze obronności: opracowywanie i bieżące aktualizowanie dokumentacji Obronnej Urzędu, Planu Operacyjnego Funkcjonowania Powiatu, reklamacje, akcje kurierskie,
 realizacja zadań w obszarze obrony cywilnej: opracowywanie oceny zagrożeń Powiatu w aspekcie militarnym, opracowywanie i bieżąca aktualizacja Planu Obrony Cywilnej, ustalanie zadań w zakresie obrony cywilnej dla jednostek samorządu terytorialnego, organizacja szkoleń i ćwiczeń, organizacja łączności, prowadzenie kontroli realizacji zadań,
 realizacja zadań w obszarze zarządzania kryzysowego: opracowywanie oceny zagrożeń Powiatu, opracowywanie i bieżąca aktualizacja Planu Reagowania Kryzysowego, koordynacja działań w zakresie akcji zwalczania klęsk żywiołowych, obsługa kancelaryjno – organizacyjna i techniczna Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego, bieżąca ocena sytuacji w terenie oraz opracowywanie meldunków, koordynacja opracowywania analiz, sprawozdań i informacji z zakresu bezpieczeństwa.
4. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osobowy,
b) podanie o przyjęcie do pracy,
c) życiorys (C.V.)
d) oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
e) oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie,
h) kserokopia dowodu osobistego,
i) poświadczenie bezpieczeństwa do informacji poufnych lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej przewidzianej przy dopuszczeniu do informacji niejawnych, o której mowa w ustawie z dnia 22 stycznia 1999 o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2005r. nr 196, poz. 1631 z późniejszymi zmianami),

5. Dodatkowe dokumenty:
a) referencje,
b) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,
c) inne dokumenty potwierdzające wiedzę i doświadczenie.

6. Dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101,poz. 926 z późn. zm. )

7. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa lub pocztą na adres Starostwa, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Maz. w terminie do dnia 25 lutego 2009 roku z dopiskiem na kopercie: Dotyczy naboru Nr WO-1110-3/2009.

8. Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

9. Informacji o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu udziela Pani Joanna Madej - Główny Specjalista ds. pracowniczych - tel. (022) 724 1 8 33 wew. 224.

10. Z osobami, które spełnią wymogi formalne naboru, zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, o której kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie.

11. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat-grodziski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. Kościuszki 30 w Grodzisku Maz.

12.Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć:
 oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, dyplomów zaświadczeń, o których mowa w punktach 4 i 5.
 zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
 zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na danym stanowisku.
Niezłożenie ww. dokumentów będzie skutkowało nie zawarciem umowy o pracę.

13. W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zawarta zostanie umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością 2 tygodniowego wypowiedzenia (w tym czasie odbędzie się 3 miesięczna służba przygotowawcza, zakończona egzaminem, który decyduje o dalszym zatrudnieniu) z pozostałymi osobami zostanie zawarta umowa na okres próbny 3 miesięcy lub umowa na czas określony.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 11.02.2009 r., godz. 09.32
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 11.02.2009 r., godz. 09.32
Czas Administrator Opis zmiany
11.02.2009 r., godz. 09.32 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.