Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 323/2009 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 4 marca 2009 r.

w sprawie zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego do procedury podstawowej ZP\342\20\08.
Uchwała nr 323/ 2009
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 04.03.2009 roku

WO. 0063 – 27/09

w sprawie zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego do procedury podstawowej ZP\342\20\08.

Zgodnie z art. 67 ust. 1 punkt 5 i 6 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycz-nia 2004r. ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zarząd Po-wiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§ 1

Zlecić wykonanie zamówienia dodatkowego z „ wolnej ręki” zgodnie z Art. 67 ust. 1 punkt 5 i 6 Ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości do 50 % zamówienia podstawowego
( procedura podstawowa ZP\342\20\08) na wykonanie „Przebudowy z rozbudową pomiesz-czeń znajdujących się na I piętrze i w części na parterze budynku położonego przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim na potrzeby Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami oraz Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej – I etap inwestycji i zawrzeć odrębną umowę na realizację następujących prac:

- wykonanie dodatkowej ścianki działowej gipsowej na ruszcie metalowym w pomieszcze-
niu Nr 29 wraz z przebudową klimatyzacji ( przełożenie klimakonwektora i wykonanie
dodatkowych nawiewów),
- zmiana konstrukcji wykonania stropu nad piętrem ze względu na warunki atmosferyczne
i konstrukcji dachu zgodnie z zaleceniami konstrukcyjnymi autorów projektu,
- zakup i montaż dodatkowych drzwi dwuskrzydłowych aluminiowych pomiędzy częściami
pomieszczenia Nr 29 zgodnie z życzeniem przyszłego użytkownika,
- wykonanie i montaż centralki obwodów zasilania komputerów w budynku,
- wykonanie dodatkowych gniazd okablowania sieciowego w wybranych pomieszczeniach.

§ 2

Termin realizacji zamówienia dodatkowego do dnia 30.05.2009 roku.

§ 3

Zlecić realizację zamówienia dodatkowego Firmie B U D M A R Firma Budowlana Marek Kamola ul. Krańcowa 31 – 33a kod 97 – 200 Tomaszów Mazowiecki działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem ewidencyjnym 13765 wydanym przez Prezydenta Miasta Tomaszów Mazowiecki. Rozliczenie według stawek zapropo-nowanych dla robót dodatkowych z przetargu ( procedura ZP\342\20\08) i złożonej oferty na realizację prac. Orientacyjna wartość drugiego zamówienia dodatkowego wyniesie około 40.000,0 złotych brutto.

§ 4

Nadzór merytoryczny nad realizacją będzie sprawował Główny Specjalista d\s Zamówień Publicznych Władysław Kuziara.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 19.03.2009 r., godz. 15.36
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 19.03.2009 r., godz. 15.36
Czas Administrator Opis zmiany
19.03.2009 r., godz. 15.36 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.