Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 335/2009 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 25 marca 2009 r.

w sprawie unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie zapytania o cenę o wartości do 206.000 EURO ze względu na brak wymaganej ilości złożonych ofert oraz ponowne ogłoszenie w trybie zapytania o cenę na „ Zakup i sukcesywną dostawę tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatu Grodziskiego”
U c h w a ł a nr 335/2009
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 25.03.2009 r.

WO.0036-39/09

w sprawie unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
przeprowadzonego w trybie zapytania o cenę o wartości do 206.000 EURO ze względu na brak wymaganej ilości złożonych ofert oraz ponowne ogłoszenie w trybie zapytania o cenę

Na podstawie art. 91 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r.
(teks jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z dnia 20.11.2007 r z późniejszymi zmianami)
i Uch Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala, co następuje:

§ 1

Zarząd Powiatu Grodziskiego postanawia unieważnić postępowanie Nr ZP/342/3a/09 na podsta-wie art. 93 ust. 1 punkt 2 ( w trybie zapytania ocenę nie złożono co najmniej dwóch ofert niepod-legających odrzuceniu) oraz na podstawie art. 69, art. 70 i art. 15 ust. 1 ustawy Prawo Zamó-wień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z dnia 20.11.2007r. z późniejszymi zmianami) przeprowadzić ponowne postępowanie o udzielenie za-mówienia publicznego w tym samym trybie o wartości powyżej kwoty 14.000 EURO do progów unijnych ( 206.000 EURO) na „ Zakup i sukcesywną dostawę tuszy i tonerów do drukarek i kserokopiarek dla Starostwa Powiatu Grodziskiego” oznaczenie sprawy ZP\342\07\09.

§ 2

1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamó-wienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Zamówień Publicznych Władysławowi Kuziarze.
2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czynności określonych w uchwale Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008 roku.

§ 3

Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetargową w składzie:
Piotr Szymański - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Ewa Szadkowska - członek Komisji.

§ 4

1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych
w uchwale Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008r.

2. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008r.

§ 5

Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Ko-misji Przetargowej.

§ 6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 14.04.2009 r., godz. 12.32
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 14.04.2009 r., godz. 12.32
Czas Administrator Opis zmiany
14.04.2009 r., godz. 12.32 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.