Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 361/2009 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 3 czerwca 2009 r.

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie „ Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym – remont dachu z wymianą poszycia na dachówkę wraz z wymianą 4 okien oraz remont dwóch pokoi gościnnych„ oznaczenie sprawy ZP\3431-12\09.
Uchwała nr 361/ 2009
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 03.06.2009 roku

WO.0063-65/09

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie „ Rewitalizacji budynku MUZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz z założeniem parkowym – remont dachu z wymianą poszycia na dachówkę wraz z wymianą 4 okien oraz remont dwóch pokoi gościnnych„ oznaczenie sprawy ZP\3431-12\09.


Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 i 40 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z dnia 20.11.2007 roku z późniejszymi zmianami ) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§ 1

Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nie-ograniczonego o wartości do 5.150.000 EURO na wykonanie „ Rewitalizacji budynku MU-ZEUM im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku wraz założeniem parkowym – remont dachu z wymianą poszycia na dachówkę wraz z wymianą 4 okien oraz remont dwóch pokoi gościnnych„ oznaczenie sprawy ZP\3431-12\09.

§ 2

1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie za-mówienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Za-mówień Publicznych Władysławowi Kuziarze.

2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czyn-ności określonych w uchwale Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008 roku.

§ 3

Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetar-gową w składzie:

Lidia Abramczyk - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Łukasz Stępień - członek Komisji.

§ 4

1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008r.
Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008r.

§ 5

Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej.

§ 6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 17.06.2009 r., godz. 12.15
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 17.06.2009 r., godz. 12.15
Czas Administrator Opis zmiany
17.06.2009 r., godz. 12.15 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.