Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 383/2009 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 8 lipca 2009 r.

w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie „ Prac remontowych w budynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim w zakresie adaptacji pomieszczenia w piwnicy budynku na archiwum z wydzieleniem 2 pomieszczeń na wodomierz główny i węzeł cieplny, remont pokoju 117 dla potrzeb Wydziału Komunikacji oraz remont 3 pomieszczeń na I piętrze ( dwie ubikacje i pomieszczenie gospodarcze) z dostosowaniem jednej ubikacji dla osób niepełnosprawnych „
Uchwała nr 383/ 2009
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 08 .07.2009 roku

WO.0063-87/09


w sprawie przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie „ Prac remontowych w budynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim w zakresie adaptacji pomieszczenia w piwnicy budynku na archiwum z wydzieleniem 2 pomieszczeń na wodomierz główny i węzeł cieplny, remont pokoju 117 dla potrzeb Wydziału Komunikacji oraz remont 3 pomieszczeń na I piętrze ( dwie ubikacje i pomieszczenie gospodarcze) z dostosowaniem jednej ubikacji dla osób niepełnosprawnych „ oznaczenie sprawy ZP\3431-18\09.

Na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 i 40 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z dnia 20.11.2007 roku z później-szymi zmianami ) w związku z art. 26 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (t. j. Dz. U. 2001 r. Nr 142 poz. 1592 ze zm.) ) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§ 1

Przeprowadzić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nie-ograniczonego o wartości do 5.150.000 EURO na wykonanie „ Prac remontowych w bu-dynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim w zakresie adaptacji pomieszczenia w piw-nicy budynku na archiwum z wydzieleniem 2 pomieszczeń na wodomierz główny i węzeł cieplny, remont pokoju 117 dla potrzeb Wydziału Komunikacji oraz remont 3 pomieszczeń na I piętrze ( dwie ubikacje i pomieszczenie gospodarcze) z dostosowaniem jednej ubikacji dla osób niepełnosprawnych „ oznaczenie sprawy ZP\3431-18\09.

§ 2

1. Wykonanie czynności związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie za-mówienia powierza się Głównemu Specjaliście w Samodzielnym Stanowisku d\s Za-mówień Publicznych Władysławowi Kuziarze.

2. W szczególności do obowiązku osób wymienionych w ust. 1 należy wykonanie czyn-ności określonych w uchwale Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008 roku.

§ 3

Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia powołuje się Komisję Przetar-gową w składzie:

Michał Janczarski - przewodniczący Komisji
Władysław Kuziara - sekretarz Komisji
Łukasz Stępień - członek Komisji.

§ 4

1. Do obowiązków Komisji przetargowej należy wykonanie czynności określonych w
uchwale Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008r.

2. Komisja pracuje na posiedzeniach. Posiedzenia zwołuje przewodniczący Komisji,
prowadzi je i czuwa nad sprawnym ich przebiegiem oraz właściwym ich
udokumentowaniem. Organizację pracy Komisji przetargowej określa załącznik Nr 1
do uchwały Nr 168/2008 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 13.02.2008r.

§ 5

Wykonanie uchwały powierza się osobie wymienionej w § 2 ust. 1 oraz przewodniczącemu Komisji Przetargowej.

§ 6

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Administrator, data: 20.07.2009 r., godz. 11.38
Ostatnia aktualizacja: Administrator, data: 20.07.2009 r., godz. 11.38
Czas Administrator Opis zmiany
20.07.2009 r., godz. 11.38 Administrator Dodanie strony do BIP.