Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Uchwała nr 425/2009 Zarządu Powiatu Grodziskiego z dnia 4 listopada 2009 r.

w sprawie zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego do procedury podstawowej na wykonanie „ Nadbudowy tarasu budynku Starostwa przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzi-sku Mazowieckim „ oznaczenie sprawy ZP\3431-14\09.
Uchwała nr 425/ 2009
Zarządu Powiatu Grodziskiego
z dnia 04.11.2009 roku

WO.0063-129/09

w sprawie zlecenia wykonania zamówienia dodatkowego do procedury podstawowej na wykonanie „ Nadbudowy tarasu budynku Starostwa przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzi-sku Mazowieckim „ oznaczenie sprawy ZP\3431-14\09.

Zgodnie z art. 67 ust. 1 punkt 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. ( tekst jednolity Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z późniejszymi zmianami) Zarząd Powiatu Grodziskiego uchwala co następuje:

§ 1

Zlecić wykonanie zamówienia dodatkowego zgodnie z Art. 67 ust. 1 punkt 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości do 50 % zamówienia podstawowego ( procedura podsta-wowa ZP/3431-14/09) na wykonanie „ Nadbudowy tarasu budynku Starostwa przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim „ oznaczenie sprawy ZP\3431-14\09 i zawrzeć odrębną umowę na realizację następujących prac:
• wykonanie prac malarskich z uprzednim gipsowaniem ścian w następujących po-mieszczeniach: sekretariat, korytarz i klatka schodowa, pokoje Rady Powiatu i pozy-skiwania środków unijnych na piętrze oraz pokój Nr 2 i przedsionek wejściowy na parterze budynku,
• wymiana wykładziny podłogowej na tarkett w pokoju nr 2 na parterze,
• dopłata do otwieranych okien aluminiowych o odporności ogniowej EI60 w Sali Obsługi i w Radzie Powiatu,
• montaż wentylatorów wyciągowych w kanałach wentylacyjnych nowej części bu-dynku,
• uzupełnienie instalacji elektrycznej w malowanych pomieszczeniach wraz z monta-żem nowych lamp oświetleniowych,
• uzupełnienie parkietu przy drzwiach wejściowych z klatki schodowej oraz w Radzie Powiatu,
• montaż listwy w belce pod schodami na klatce schodowej ( uszkodzony tynk),
• uzupełnienie tynków lamperii w Sali obsługi z jej przetarciem i wykonaniem marmo-litu.

§ 2

Termin realizacji zamówienia dodatkowego do dnia 30.11.2009 roku.

§ 3

Zlecić realizację zamówienia dodatkowego Firmie B U D M A R Firma Budowlana Marek Kamola ul. Krańcowa 31 – 33a kod 97 – 200 Tomaszów Mazowiecki działającą na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej pod numerem ewidencyjnym 13765 wydanym przez Prezydenta Miasta Tomaszów Mazowiecki. Orientacyjna wartość zamówienia dodatkowego wyniesie około 25.000,0 złotych brutto.

§ 4

Nadzór merytoryczny nad realizacją będzie sprawował Główny Specjalista d\s Zamówień Publicznych Władysław Kuziara.

§ 5

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 13.11.2009 r., godz. 14.31
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 13.11.2009 r., godz. 14.31
Czas Administrator Opis zmiany
13.11.2009 r., godz. 14.31 Elwira Strzelczyk Dodanie strony do BIP.