Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

ZARZĄD POWIATU GRODZISKIEGO OGŁASZA PRZETARG USTNY OGRANICZONY (licytacja) NA NAJEM POMIESZCZENIA

ogłoszenie przetargu na najem pomieszczenia
ZARZĄD POWIATU GRODZISKIEGO
OGŁASZA PRZETARG USTNY OGRANICZONY (licytacja)
NA NAJEM POMIESZCZENIA

1. Oznaczenie przedmiotu najmu
Pomieszczenie użytkowe o powierzchni 140,10 m2 wyodrębnione ścianami z samodzielnym wejściem, usytuowane na parterze w budynku ośrodka zdrowia przy ulicy Piasta 30 w Milanówku, położonym na działce ewidencyjnej nr 123/1 o pow. 0,3247 ha, stanowiącej własność Powiatu Grodziskiego, uregulowanej w księdze wieczystej KW nr WA1G/00010391/8.
2. Opis przedmiotu najmu
Pomieszczenie jest wyposażone w instalacje c.o., wod.-kan., energii elektrycznej i telekomunikacyjną. C.o. oraz podgrzewanie wody z kotłowni lokalnej na olej opałowy w budynku. Instalacja elektryczna z głównego zabezpieczenia znajdującego się w budynku. Zimna woda z wodociągu miejskiego, ścieki do kanalizacji miejskiej.
3. Przeznaczenie przedmiotu najmu
Budynek o funkcji ochrony zdrowia publicznego. Pomieszczenie o tej samej funkcji.
4. podstawowe warunki przedmiotu najmu
1) Najem na okres 10 lat;
2) Czynsz - wylicytowana miesięczna stawka netto + należny podatek VAT, płatny do 15-go dnia każdego miesiąca obowiązywania umowy, waloryzowany co roku;
3) Na najemcy będzie ciążył obowiązek ponoszenia kosztów obciążających przedmiot najmu tj.: centralnego ogrzewania i podgrzania wody, energii elektrycznej, wody i ścieków, nieczystości stałych, podatku od nieruchomości oraz innych stałych kosztów związanych z eksploatacją nieruchomości;
4) Najemca we własnym zakresie i na własny koszt dostosuje (adaptuje) przedmiot najmu pod swoją działalność, a koszty poniesione na ten cel nie podlegają zwrotowi rozliczeń. Roboty adaptacyjne, po uzyskaniu zgody Wynajmującego.
5) Najemca ponosi ryzyko uzyskania pozwolenia, jeżeli przepisy tego wymagają, na prowadzenie swojej działalności w przedmiocie najmu;
5. Stawka wywoławcza miesięcznego czynszu najmu wynosi 7.280 zł netto.
6. Postąpienie minimalne wynosi 73 zł.
7. Wadium wynosi 1.450 zł. Termin wniesienia wadium - do dnia 23 maja 2013 r. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień wpływu wadium na wskazane konto.
8. Zgłoszenie uczestnictwa w przetargu do dnia 23 maja 2013 r. do godz. 12:00.
9. Przetarg (licytacja) odbędzie się w dniu 27 maja 2013 r. o godzinie 11:00 w sali konferencyjnej Starostwa Powiatu Grodziskiego przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim. W licytacji udział biorą oferenci zakwalifikowani do uczestnictwa w przetargu (licytacji).
10. Informacje dotyczące przetargu:
1) Do przetargu mogą przystąpić podmioty, które:
a. prowadzą działalność z zakresu ochrony zdrowia publicznego, w tym usługi farmaceutyczne w formie placówek aptecznych,
b. zgłoszą uczestnictwo w przetargu w formie pisemnej, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu,
c. wpłacą wadium na konto Powiatu Grodziskiego w Nordea Bank Polska S.A. 17 1440 1387 0000 0000 1322 7535. Na dowodzie wpłaty jako tytuł wpłaty należy podać „Przetarg najem pomieszczenia ul. Piasta 30 Milanówek”.
d. przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru na potwierdzenie warunków o których mowa w pkt. 10.1.a. wyżej.
2) Zgłoszenie uczestnictwa w przetargu wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru oraz kopią potwierdzenia wpłacenie wadium należy złożyć w kopercie z dopiskiem „Przetarg najem pomieszczenia ul. Piasta 30 Milanówek” do Komisji Przetargowej w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Żyrardowska 48 bud.A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, w terminie określonym w punkcie 8. Złożenie opisanych wyżej dokumentów po terminie skutkuje niedopuszczeniem do przetargu.
3) Komisja Przetargowa na posiedzeniu niejawnym sprawdzi czy oferenci spełniają warunki przetargowe i kwalifikuje ich do uczestnictwa w przetargu.
4) Lista oferentów zakwalifikowanych do uczestnictwa w przetargu (licytacji) zostanie wywieszona na tablicach ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatu Grodziskiego w dniu 24 maja 2013 r. do godziny 13:00.
5) W przetargu (licytacji) biorą udział wyłącznie oferenci zakwalifikowani do uczestnictwa w przetargu.
6) Uczestnik przetargu (pełnomocnik) zobowiązany jest przedłożyć Komisji Przetargowej dowód tożsamości. Pełnomocnik działający w imieniu mocodawcy winien legitymować się pełnomocnictwem. Nie przedłożenie ww. dokumentów skutkuje niedopuszczeniem do przetargu (licytacji).
7) Przetarg jest ważny bez względu na liczbę uczestników, jeżeli chociaż jeden uczestnik zaoferował co najmniej jedno postąpienie powyżej stawki wywoławczej.
8) Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który przetarg wygrał, zostaje zaliczone na poczet pierwszego czynszu najmu.
9) Zgłoszenie uczestnictwa oznacza, że uczestnik zapoznał się ze stanem i funkcją pomieszczenia oraz z warunkami przetargu określonymi w ogłoszeniu i niżej wymienionymi przepisami prawa.
10) Protokół z przeprowadzonego przetargu stanowi podstawę zawarcia umowy najmu. Najemca zostanie zawiadomiony o miejscu i terminie zawarcia umowy najmu najpóźniej w ciągu 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu. Jeżeli najemca pomieszczenia nie stawi się bez usprawiedliwienia w miejscu i terminie podanym w zawiadomieniu, organizator przetargu może odstąpić od zawarcia umowy, a wpłacone wadium nie podlega zwrotowi.
11) Zarząd Powiatu może odwołać przetarg jedynie z ważnych powodów niezwłocznie podając informację o odwołaniu przetargu do publicznej wiadomości, poprzez wywieszenie w siedzibie Starostwa oraz zamieszczenie na stronie internetowej, podając przyczynę odwołania przetargu.
12) Dodatkowe informacje można uzyskać w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatu Grodziskiego mieszczącym się w Grodzisku Maz. przy ul. Żyrardowskiej 48 bud.A, pok. nr 13 i 10, tel. 22 7555 224 wew. 108 i 104, a także na stronie internetowej: www.bip.powiat-grodziski.pl w zakładce przetargi na nieruchomości/dzierżawa i wynajem nieruchomości.
13) Przetarg przeprowadzi Komisja Przetargowa. Do przetargu stosuje się odpowiednio przepisy Działu II Rozdziału 4 ustawy z dnia 21.08.1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2010 r., nr 102, poz. 651 ze zm.) a w szczególności przepisy Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14.09.2004 r. w sprawie określenia sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości (Dz. U. z 2004 r., nr 207, poz. 2108 ze zm.).


Zasady ponoszenia kosztów

Zgłoszenie uczestnictwa w przetargu
Dane administracyjne
Wytworzył: Michał Janczarski - Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 24.04.2013 r., godz. 15.05
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 06.06.2013 r., godz. 14.05
Czas Administrator Opis zmiany
06.06.2013 r., godz. 14.05 Elwira Strzelczyk Zmiana przynależności strony
24.04.2013 r., godz. 15.43 Elwira Strzelczyk Edycja strony
24.04.2013 r., godz. 15.13 Elwira Strzelczyk Edycja strony
24.04.2013 r., godz. 15.05 Elwira Strzelczyk Dodanie strony