Zarząd Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na Wykonanie parkingu na 10 stanowisk postojowych przy budynku Daleka 11A"
- Zamieszczono: 05.09.2006 r.
- Data składania ofert: 20.09.2006 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 20.09.2006 r., godz. 12.30
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 05.09.2006 roku.
Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na Wykonanie parkingu na 10 stanowisk postojowych przy budynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim wraz z demontażem części płyt drogowych typu MON na parkingu od strony sąsiedniej posesji.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nowego parkingu na 10 stanowisk postojowych przy bu-dynku Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim wraz z demontażem części płyt drogowych typu MON na parkingu od strony sąsiedniej posesji.
Zakres prac obejmuje:
wykonanie nowego parkingu na 10 stanowisk postojowych wraz z wykonaniem połączenia z istniejącymi drogami przy budynku zgodnie z dokumentacją techniczną,
demontaż części płyt z starego parkingu od strony sąsiedniej posesji z płyt drogowych typu MON na długości 49,20 metra i szerokości płyty to jest 1,50 metra z wywiezieniem nadmiaru płyt,
wykonanie nowego stanowiska dla kontenera na śmieci z rozebranych z parkingu płyt dro-gowych typu MON o łącznej powierzchni 35,0 m2.
Prace należy wykonać zgodnie dokumentacja techniczną i z opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami wykonania robót przedstawionymi w SIWZ, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbio-ru Robót (STWiORB), przedmiarze i kosztorysie ofertowym oraz zgodnie z postanowieniami umowy, wraz z organizacją placu budowy, wykonaniem badań i prób, przywróceniem terenu po zakończeniu prac do stanu pierwotnego oraz wykonaniem innych robót wymaganych technologią.
Zakres przewidzianych prac obejmuje projekt techniczny parkingu opracowany przez Firmę Projekty Budowlane, Nadzory, Kosztorysy mgr inż. Roman Kolarz ul. Grodeckiego 38 kod 05-822 Milanówek.
Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewi-dziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją i ze specyfikacją techniczna wykonania
i odbioru robót budowlanych ( załącznik Nr 7 do SIWZ).
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: jeden miesiąc od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 1.000,0 zł ( jeden tysiąc złotych).
3. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej lub częściowej.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych
urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzenia i materiały podane w załączniku Nr
8 do SIWZ ( dokumentacja techniczna).
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających i dodatkowych do podstawowego
zakresu zamówienia zgodnie z art. 67 punkt 5, 6 Prawa zamówień publicznych.
7. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z upraw-nieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynie-rów Budownictwa) i minimum 5 etatowych pracowników ( prosimy o podanie wykazu osób przewidzianych do realizacji zadania inwestycyjnego),
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości inwestycji lub zdolności kredytowych potwierdzonym stosownym zaświadczeniem z banku,
nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy).
7. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B) faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Władysław Kuziara Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724-05-01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.
8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
9. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga 100%).
10. Oferty można składać do dnia 20.09.2006 roku do godziny 1200 w sekretariacie Starostwa
Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.09.2006 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
Ogłoszenie wywieszono w dniu 05.09.2006 roku.
Zdjęto dnia ............ 09.2006 roku.
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7
Załącznik 8