Przetarg pisemny nieograniczony na: przebudowę ulicy 1-go Maja w Podkowie Leśnej
- Zamieszczono: 13.09.2006 r.
- Data składania ofert: 05.10.2006 r., godz. 11.00
- Data otwarcia ofert: 05.10.2006 r., godz. 11.30
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz.
05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Traugutta 41
ZP-343/31/2006
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Przebudowa ulicy 1 Maja w Podkowie Leśnej”
Na podstawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. nr 19, poz. 177 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, informuję, że po dokonaniu badania i oceny nieodrzuconych ofert złożonych w przedmiotowy postępowaniu wybrano jako najkorzystniejszą ofertę nr 2, złożoną przez:
„BRUKARSTWO” Bruśnicka i S-ka Spółka Jawna
05-870 Błonie ul. Mickiewicza 16.
Cena zaoferowana w tej ofercie wynosi 727 710,48 zł (brutto).
Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszam do udziału w kolejnych postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego.
Biuletyn Zamówień Publicznych numer 239 z dnia 12.09.2006 pozycja 47378.
Treść ogłoszenia:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Grodzisk Mazowiecki: przebudowa ulicy 1-go Maja w Podkowie Leśnej
Publikacja obowiązkowa.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, do kontaktów: Marta Strawa, ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7240570, fax 022 7240570, e-mail: pzd.grodzisk@neostrada.pl.
Adresy internetowe
Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-grodziski.pl
Adres profilu nabywcy (URL):
Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL):
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Marta Strawa, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. (022) 724 05 70, fax (022) 724 05 70, e-mail: pzd.grodzisk@neostrada.pl, www.powiat-grodziski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Kancelaria Notarialna w Grodzisku Maz. Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz S.C. ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, Marta Strawa, ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. (022) 724 05 70, fax (022) 724 05 70.
2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Opis
1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy 1-go Maja w Podkowie Leśnej.
1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Podkowa Leśna.
1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
Czas trwania umowy ramowej:
Wartość umowy ramowej:
Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty drogowe obejmują wykonanie: str prawa od km 0+000 do km 0+150 i od km 0+722 do km 1+201, str. lewa na odc. od km 0+522 do km 1+201 robót ziemnych w liniach w granicach pasa drogowego, wymiany krawężnika na ławie betonowej z oporem , wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym dla ruchu KR-3, wykonanie, podbudowy z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 gr. 6 cm, warstwy wiążącej gr. 6 cm, chodnika i zjazdów do posesji i w ul boczne z wyłączeniem wcześniej wykonanych elementów chodnika i krawężnika i zjazdów do posesji na odc. od km 0+150 do km 0+722 po str. prawej i odc. od km 0+000 do km 0+522 po str. lewej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie frezowania, warstwy wyrównawczej i podbudowy asfaltowej na odc. od km 0+930 do km 1+201 oraz warstwy wiążącej na powierzchni 300 m2
1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy
1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.40.
1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
2) Wielkość lub zakres zamówienia
Całkowita wielkość lub zakres: Roboty drogowe obejmują wykonanie: str prawa od km 0+000 do km 0+150 i od km 0+722 do km 1+201, str. lewa na odc. od km 0+522 do km 1+201 robót ziemnych w liniach w granicach pasa drogowego, wymiany krawężnika na ławie betonowej z oporem , wyrównanie istniejącej nawierzchni betonem asfaltowym dla ruchu KR-3, wykonanie, podbudowy z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 gr. 6 cm, warstwy wiążącej gr. 6 cm, chodnika i zjazdów do posesji i w ul boczne z wyłączeniem wcześniej wykonanych elementów chodnika i krawężnika i zjazdów do posesji na odc. od km 0+150 do km 0+722 po str. prawej i odc. od km 0+000 do km 0+522 po str. lewej. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie frezowania, warstwy wyrównawczej i podbudowy asfaltowej na odc. od km 0+930 do km 1+201 oraz warstwy wiążącej na powierzchni 300 m2.1.Konstrukcja do wykonania na jezdni istniejącej:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-3 nie przewidziana zamówieniem,
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm dla ruchu KR-3,
podbudowa z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 gr 6 cm,
warstw wyrównawcza z tłucznia kamiennego sortowanego
2.Konstrukcja jezdni na zjazdach w ul. boczne:
warstwa ścieralna z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 grubość 4 cm nie przewidziana zamówieniem
warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 grubość 6 cm
podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego grubości 20 cm -
warstwa górna grubości 8 cm o uziarnieniu do 24 mm z zamknięciem klińcem i miałem
warstwa dolna grubości 12 cm o uziarnieniu 40-60 mm,
3. Konstrukcja chodnika
nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej 1:4,
4. Konstrukcja zjazdów:
kostka betonowa grafitowa gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 4 cm,
podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego gr. 15 cm z zamknięciem powierzchni klińcem
3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 2
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 10000 PLN
2) Warunki udziału
Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne
Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ.
3. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1 SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy
3.informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości minimum 100 000 PLN - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych - drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością,
5.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego -
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:
2) Kryteria oceny ofert
2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
3) Informacje administracyjne
3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-grodziski.pl.
Opłata:
Warunki i sposób płatności: SIWZ wraz z załącznikami, dostepna bedzie na wniosek Wykonawcy po kosztach przesyłki (za zaliczeniem pocztowym).
3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu:
3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2006 godzina 11:00.
3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.10.2006, godzina 11:30, Starostwo Powiatu Grodziekiego ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki - sala konferencyjna (na parterze).
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie.
2) Informacje dodatkowe:
3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 05.09.2006.
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7