Zarząd Powiatu Grodziskiego ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie ocieplenia części elewacji budynku TOS"
- Zamieszczono: 10.10.2006 r.
- Data składania ofert: 19.10.2006 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 19.10.2006 r., godz. 12.30
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 10.10.2006 roku.
Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie ocieplenia części elewacji budynku TOS przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazowieckim” ( CPV: 45450000-6).
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ocieplenia styropianem grubości 10 cm + siatka i tynk cieńkowarstwowy trzech ścian elewacji budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Mazo-wieckim.
Zakres prac obejmuje:
demontaż starego ocieplenia ( 5 cm styropianu) ściany osłonowej od strony ulicy Żyrardow-skiej,
przygotowanie starego podłoża z tynku pod ocieplenie ( ściana osłonowa i jedna ściana szczytowa od strony Grodziska i część ściany szczytowej od strony Żyrardowa z wymienioną stolarką na PCV – sklep),
montaż ocieplenia z styropianu o łącznej grubości 10 cm do ścian z osiatkowaniem i wzmoc-nieniem naroży + tynk cienkowarstwowy z pomalowaniem ( kolorystyka uzgodniona z użyt-kownikiem budynku – sklep),
demontaż starych obróbek blacharskich parapetów i wykonanie nowych z blachy stalowej powlekanej,
uzupełnienie betonem gzymsu uszkodzonego od strony ulicy,
załadunek i wywóz odpadów powstałych w trakcie prac na dostępne Wykonawcy wysypisko.
Zakres prac przewidzianych do wykonania niniejszym przetargiem zostanie ujęty w Kosztorysie ofertowym ( załączniku Nr 4 do SIWZ).
Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewi-dziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i gwarancji trzy lata od daty odbioru końcowego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac.
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: jeden miesiąc od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 1.000,0 zł ( jeden tysiąc złotych).
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
4. Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Udowodnienie równoważności należy do
obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).
5. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wy¬konania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z upraw-nieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynie-rów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy)
6. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.
7. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
8. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
9. Oferty można składać do dnia 19.10.2006 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Staro-
stwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
10. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2006 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój
Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
Ogłoszenie wywieszono w dniu 10.10.2006 roku.
Zdjęto dnia ............ 10.2006 roku.
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7