Wykonanie remontu wewnątrz budynku przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim wraz z wymianą ocieplenia stropodachu + prace tynkarsko-malarskie w 3 pomieszczeniach ( pokój Nr 1, 4 i korytarz) wraz z wymianą wykładzin podłogowych oraz ocyklinowaniem
- Zamieszczono: 27.08.2007 r.
- Data składania ofert: 18.09.2007 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 18.09.2007 r., godz. 12.30
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 27.08.2007 roku.
Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie remontu wewnątrz budynku przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim wraz
z wymianą ocieplenia stropodachu + prace tynkarsko-malarskie w 3 pomieszczeniach ( pokój Nr 1, 4 i korytarz) wraz z wymianą wykładzin podłogowych oraz ocyklinowaniem posadzek z klepki wraz z lakierowaniem w 5 pomieszczeniach ( po-koje nr 1, 6, 7 , 8 i 9)” oznaczenie sprawy ZP\342\19\07.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 150204 – 2007 z dnia 25.08.2007r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wewnątrz budynku przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim wraz z wymianą ocieplenia stropodachu + prace tynkarsko-malarskie w 3 pomieszczeniach ( pokój Nr 1, 4 i korytarz) wraz z wymianą wykładzin podłogowych oraz ocyklinowaniem posadzek z klepki wraz z lakierowaniem w 5 pomieszczeniach ( pokoje nr 1, 6, 7, 8 i 9).
Przewiduje się również wymianę drzwi wejściowych do pokoju Nr 4 na nowe.
Zakres prac obejmuje:
- demontaż starego ocieplenia stropu poddasza ( polepa),
- ocieplenie stropodachu nad I piętrem wełną mineralną grubości 10 cm,
- wykonanie poszycia na stropie z płyt wiórowych pełnoprasowanych,
- wykonanie prac malarskich w trzech pokojach Nr 1, 4 i korytarz przy WC z gipsowaniem ścian wraz z wykonaniem nowej wykładziny podłogowej ( pokój Nr 4 i korytarz),
- wymiana drzwi wejściowych do pokoju Nr 4 na nowe,
- ocyklinowanie posadzek z klepki w pokojach Nr 1, 4, 6, 7, 8 i 9 wraz z trzykrotnym lakierowaniem z ewentualną wymianą części klepki,
- wymiana wykładziny podłogowej na dywanową w pokoju Sekretarza Starostwa,
- demontaż i ponowny montaż ścianki działowej z PCV w pomieszczeniu kasy ( pokój Nr 1 księgowość) po ocyklinowaniu posadzek
- załadunek i wywóz odpadów powstałych w trakcie prac na dostępne Wykonawcy wysypisko.
Zakres prac przewidzianych do wykonania niniejszym przetargiem został ujęty w Kosztorysie ofertowym ( załączniku Nr 4 do SIWZ).
Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
i częściowych.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok od daty odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac:
a) ocyklinowanie i lakierowanie posadzek z klepki.
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 500,0 zł ( pięćset złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi
w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy)
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B)
– faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać ze strony internetowej:
index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 18.09.2007 roku do godziny 12:00 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2007 roku o godzinie 12:30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
OGŁOSZENIE
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7