„PRZEBUDOWA I REMONT DROGI POWIATOWEJ NR 1520 BUKÓWKA – SKUŁY”
- Zamieszczono: 03.09.2007 r.
- Data składania ofert: 24.09.2007 r., godz. 11.00
- Data otwarcia ofert: 24.09.2007 r., godz. 12.00
1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim
05-825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Rodzaj zamówienia
robota budowlana
3. Tryb udzielenia zamówienia
Przetarg nieograniczony
4. CPV
45 23 31 40 - 2
5. Nazwa zadania
„Przebudowa drogi 1520 Bukówka - Skuły”
6. Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
„FEDRO” Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1, 08-445 Osieck
7. Cena wybranej oferty brutto:
408 523,73 PLN
8. Informacja o cenach ofert nie podlegających odrzuceniu:
- z najniższą ceną (brutto) 408 523,73 PLN
- z najwyższą ceną (brutto): 806 177,87 PLN
9. Data udzielenia zamówienia:
11.10.2007 r.
10. Liczba otrzymanych ofert:
2
________________________________________________
Powiatowy Zarząd Dróg
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41
05 – 825 Grodzisk Mazowiecki
ZP-342/30/07
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Przebudowa i remont drogi powiatowej nr 1520 Bukówka - Skuły”
Na postawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164, poz. 1163 z 2006 r. późn. zm.), zwanej dalej „ustawą”, informuję, że w przedmiotowym postępowaniu zostały złożone 2 oferty. W trakcie badania i oceny ofert wybrana została oferta nr 1 firmy:
FEDRO Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1, 08-445 Osieck
jako najkorzystniejsza z ceną 408 523,73 zł (brutto).
Wykonawcy, których oferty odrzucono - 0
Wykonawcy, których wykluczono z postępowania - 0
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu wraz z liczbą punktów uzyskaną w kryterium cena 100%.
NR OFERTY WYKONAWCA LICZBA PUNKTÓW
1 FEDRO Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 1, 08-445 Osieck 100
2 STRABAG Sp. z o.o.
ul. B. Brechta 7, 03-472 Warszawa 50
________________________________________________
UWAGA
Informacja dla Wykonawców Nr 1
Dotyczy zamówienia:
ZP – 342/30/07
pn. „PRZEBUDOWA I REMONT DROGI POWIATOWEJ
NR 1520 BUKÓWKA – SKUŁY”
Informuję, że w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót określenie robót dotyczących zadania „Przebudowa drogi 1520 Bukówka – Skuły” – stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ, w części I, punkt 5.1.1 wkradł się błąd drukarski:
Wpisane jest:
5.1.1. Materiały
Warstwę wiążącą należy wykonać z betonu asfaltowego dla ruchu KR-4 zgodnie z normy PN-S-96025/2000 przy zastosowaniu asfaltu modyfikowanego. Przed przystąpieniem do robót asfaltowych Wykonawca przedłoży Inwestorowi do akceptacji recepty na warstw. Zamawiający nie dopuszcza stosowania do produkcji MMA.
Powinno być:
5.1.1. Materiały
Warstwę wiążącą i ścieralną należy wykonać z betonu asfaltowego dla ruchu KR-4 zgodnie z normą PN-S-96025/2000 przy zastosowaniu asfaltu modyfikowanego. Przed przystąpieniem do robót asfaltowych Wykonawca przedłoży Inwestorowi do akceptacji recepty na poszczególne warstwy.
Proszę o uwzględnienie w/w przy sporządzaniu oferty.
Kierownik Działu Technicznego
Marta Strawa
________________________________________________
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje wykonanie na odc. o długości 240 m od km 0+000 do km 0+240 robót polegających na poszerzeniu drogi w obustronnym krawężniku na ławie betonowej z oporem, nawierzchni z betonu asfaltowego: warstwa wiążąca gr. 6 cm, warstwa ścieralna gr. 4 cm na podbudowie z kruszywa łamanego wraz z robotami towarzyszącymi .
1. Konstrukcja do wykonania na jezdni:
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-4,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 6 cm dla ruchu KR-4,
• podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 25 cm,
2. Konstrukcja podbudowy na poszerzeniu:
• podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego grubości 15 cm,
• warstwa odsączająca z pospółki grubości 25 cm.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
OGŁOSZENIE
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 6
Załącznik 7
Załącznik 8
Załącznik 9