Wykonanie remontu elewacji budynku z ociepleniem styropianem grubości 6 cm i tynkiem cienkowarstwowym przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim wraz z pracami wokół budynku.
- Zamieszczono: 11.09.2007 r.
- Data składania ofert: 02.10.2007 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 02.10.2007 r., godz. 12.30
z ociepleniem styropianem grubości 6 cm i tynkiem cienkowarstwowym przy ulicy Kościuszki 30 w Grodzisku Mazowieckim wraz z pracami wokół budynku” oznaczenie sprawy ZP\342\23\07.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 163029-2007
z dnia 11.09.2007r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji budynku z ociepleniem styropianem grubości 6 centymetrów
i tynkiem cienkowarstwowym przy ulicy Kościuszki 30
w Grodzisku Mazowieckim wraz z pracami wokół budynku.
Zakres prac obejmuje:
- przetarcie wszystkich ścian zewnętrznych budynku wraz z ich ociepleniem styropianem i osiatkowaniem, otynkowaniem
i pomalowaniem ( odbicie odstających tynków z ich uzupełnieniem, zagruntowanie, styropian grubości 6 cm ściany i 10 cm cokół, siatka + tynk cienkowarstwowy, kolorystyka ścian według dokumentacji),
- demontaż i ponowny montaż rur spustowych i części rynien na okres wykonywanie prac związanych z elewacją budynku,
- wymiana zewnętrznych obróbek blacharskich parapetów okiennych,
- przemurowanie dwóch kominów na dachu budynku na kominy z cegły klinkierowej pełnej i wykonaniem nowych obróbek blacharskich przy kominach,
- ustawieni i demontaż rusztowań do realizacji prac związanych z remontem elewacji i przemurowaniem kominów,
- obłożenie cokołów budynku wraz z ścianami pionowymi tarasu przy sali konferencyjnej marmolitem,
- demontaż starych opasek wokół budynku na częściach nie utwardzonych i wykonanie nowych z kostki betonowej
z obramowaniem obrzeżem trawnikowym,
- wykonanie odprowadzenia wody od jednej rury spustowej tarasu na I piętrze budynku za pomocą ACO DRAIN do drogi pomiędzy budynkami Kościuszki 30 a 32 ( przy kontenerze na śmieci) wraz z demontażem części chodnika z kostki betonowej i wykuciem otworu na umieszczenie odpływu wody w krawężniku betonowym,
- wykonanie odprowadzenia wody z daszku nad wejściem głównym do budynku rurą spustową wraz z jej połączeniem z istniejącą rurą spustową odprowadzenia wody z tarasu nad I piętrem budynku,
- demontaż starej płyty tarasu przy sali konferencyjnej i wykonanie nowej wzmocnionej siatką z prętów metalowych,
- pomalowanie dwukrotne balustrady z rur metalowych obramowania tarasu,
- ułożenie płytek na powierzchni tarasu w kolorystyce jak przy schodach wejściowych głównych do budynku,
- załadunek i wywóz odpadów powstałych w trakcie prac na dostępne Wykonawcy wysypisko.
Zakres przewidzianych prac obejmuje projekt budowlany nadbudowy i modernizacji budynku Starostwa Powiatu Grodziskiego opracowany przez Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych JAW–ATAR dr inż. arch. Andrzej Jaworski ul. Okólna 9c kod 05-822 Milanówek.
UWAGA: Wobec faktu iż budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej i braku zgody Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na nadbudowę nad tarasem część prac ujęta
w dokumentacji nie będzie realizowana. Zakres prac przewidzianych do wykonania niniejszym przetargiem zostanie ujęty w Kosztorysie ofertowym ( załączniku Nr 4 do SIWZ).
Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych
w dokumentacji technicznej. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i gwarancji trzy lata od daty odbioru.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) prace ziemne i podbudowy,
2) wykonanie prac drogowych wokół budynku z wykonaniem odprowadzenia wody ( ACODRAIN.)
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 2.500,0 zł ( dwa tysiące pięćset złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
• dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwestycji,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą
można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 9:00 ÷ 17:00 ; wtorek, środa i piątek od 8:00 ÷ 16:00.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 02.10.2007 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.10.2007 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
Ogłoszenie wywieszono w dniu 11.09.2007 roku.
OGŁOSZENIE
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7
Załącznik 8