Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim
- Zamieszczono: 21.11.2007 r.
- Data składania ofert: 04.12.2007 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 04.12.2007 r., godz. 12.30
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 21.11.2007 roku.
Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „ Wykonanie i dostarczenie tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim”oznaczenie sprawy ZP\342\30\07.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 228661 – 2007 z dnia 21.11.2007r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Daleka 11A Grodzisk Mazowiecki wykonanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 roku ( Dziennik Ustaw z 2002 roku Nr 133 poz. 1123 – tekst jednolity Dziennik Ustaw nr 186 poz. 1321 i 1322 z dnia 07 września 2007 roku) w następujących rodzajach i o prze-widywanym zapotrzebowaniu rocznym w ilościach:
I. Tablice zwyczajne (stałe):
1. samochodowe - 22.500 sztuk
2. do przyczep - 2.500 sztuk
3. motocyklowe - 500 sztuk
4. motorowerowe - 500 sztuk
5. ciągnikowe - 60 sztuk
6. do pojazdów zabytkowych - 20 sztuk
II. Tablice indywidualne:
1. samochodowe - 50 sztuk
2. motocyklowe - 20 sztuk
III. Tablice tymczasowe:
1. samochodowe - 100 sztuk
2. motocyklowe - 10 sztuk
3. motorowerowe - 10 sztuk.
Do obowiązków Dostawcy należeć będzie również odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych na jego koszt.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych tablic muszą odpowiadać wymogom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie reje-stracji i oznaczania pojazdów z dnia 22 lipca 2002 roku ( Dziennik Ustaw z 2002 roku Nr 133 poz. 1123 - tekst jednolity Dziennik Ustaw nr 186 poz. 1321 i 1322 z dnia 07 września 2007 roku ).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z „wolnej ręki” dotychczasowemu Dostawcy, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego ( niniejszego zamówienia), stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 punkt 7 Prawa zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi wynosi 1 rok i gwarancji 3 lat od daty dostarczenia tablic ( daty odbioru partii zamówienia).
Zamawiający nie dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania tablic rejestracyjnych.
3.2. Wymagany termin realizacji zamówienia: - sukcesywnie przez okres jednego roku od daty podpisania umowy.
Miejsce dostawy: - Wydział Komunikacji Starostwa Powiatu Grodziskiego ul. Daleka 11A Grodzisk Mazowiecki.
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: sukcesywnie przez okres jednego roku licząc od daty
zawarcia umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi 10.000,0 złotych
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich trzech lat wykonali minimum dwa zamówienia o zbliżonym charakterze i złożoności ( podanie adresu i kosztów dostaw),
3) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wy¬konania zamówienia,
4) posiadają certyfikat Instytutu Transportu Samochodowego na zgodność wykonania przed-miotu zamówienia z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 roku w sprawie rejestracji i oznaczenia pojazdów ( Dz. U. z 2002 roku Nr 133 poz. 1123),
5) Dostawca zobowiązuje się do przedstawienia ważnego certyfikatu w przypadku zakończenia okresu jego ważności w trakcie realizacji dostaw,
6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości dostaw rocznych lub zdolności kredytowych potwierdzonym stosownym zaświadcze-niem z banku,
7) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 usta-wy)
8) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 3 lat od daty dostawy.
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
5. Osobami uprawnionymi przez zamawiającego do kontaktu z wykonawcami są:
1. Naczelnik Wydziału Komunikacji – Zbigniew Dłuski pokój Nr 4 ul. Daleka 11A Grodzisk Mazowiecki w zakresie przedmiotu zamówienia tel. ( 0-22) 755-55-16, faks
( 0-22) 724-16-99 godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷ 1700 ; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.
2. Główny Specjalista d\s Zamówień Publicznych - Władysław Kuziara pokój Nr 16 ul. Kościuszki 32 Grodzisk Mazowiecki w zakresie procedury przetargowej tel. (0-22) 724-05-01 wew, 202; e-mail: zpstargrmaz@wp.pl. godziny pracy: poniedziałek
i czwartek od 900 ÷ 1700 ; wtorek, środa
i piątek od 800 ÷ 1600.
6. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
7. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
8. Oferty można składać w Kancelarii Notarialnej w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Spółka Cywilna ul. Bartniaka 12A kod 05-825 w Grodzisku Mazowieckim do dnia 04.12.2007roku do godz. 12.00 .
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.12.2007 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
OGŁOSZENIE
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Wyniki Przetargu
Zawiadomienie o zawarciu umowy