Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego ścieżki rowerowej, w ciągu drogi powiatowej 1507 (odcinek Grodzisk –Izdebno)

  • Zamieszczono: 27.03.2008 r.
  • Data składania ofert: 09.04.2008 r., godz. 10.30
  • Data otwarcia ofert: 09.04.2008 r., godz. 10.40
Grodzisk Maz. 10.04.2008 r.
Powiatowy Zarząd Dróg
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41
05 – 825 Grodzisk Mazowiecki

ZP-342/11/2008


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty


Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„WYKONANIE PROJEKTU BUDOWLANEGO I WYKONAWCZEGO ŚCIEŻKI ROWEROWEJ, W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1507
(ODCINEK GRODZISK - IZDEBNO)
Na postawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej „ustawą”, informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę. W trakcie badania i oceny ofert wybrana została oferta nr 1 firmy:

DROGOWA PRACOWNIA PROJEKTOWA
mgr inż. Jerzy Dubowski
ul. Piotrkowska 17 p. 301, 90-406 Łódź

jako oferta najkorzystniejsza z ceną brutto 198 006,00 zł.

Wykonawcy, których oferty odrzucono - 0
Wykonawcy, których wykluczono z postępowania - 0

Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu wraz z uzyskaną liczbą punktów.

NR OFERTY WYKONAWCA LICZBA PUNKTÓW
1 DROGOWA PRACOWNIA PROJEKTOWA
mgr inż. Jerzy Dubowski
ul. Piotrkowska 17 p. 301, 90-406 Łódź 100,00


OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA
o udzielenie zamówienia publicznego

pn. „wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego ścieżki rowerowej, w ciągu drogi powiatowej 1507 (odcinek Grodzisk –Izdebno)

1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego ścieżki rowerowej w ciągu drogi powiatowej 1507 (odcinek Grodzisk – Izdebno)
Długość projektowanego odcinka wynosi 6 500 mb, na odcinku od ulicy Zachodniej w Grodzisku Mazowieckim do miejscowości Izdebno Kościelne w ciągu drogi powiatowej 1507 Grodzisk – Izdebno – Cegłów – Boża Wola – Bramki Ludne.

Część opisowa
1. Stan istniejący
2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót.
3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia.
1. Stan istniejący
Droga na odcinku o długości ok. 6 500 m, objętym zamówieniem przebiega przez teren gminy Grodzisk Mazowiecki obejmując następujące miejscowości: Wólka Grodziska, Kozery, Kraśnicza Wola, Izdebno Nowe, Izdebno Kościelne.
Szerokość pasa drogowego wynosi 12 m.
Odcinek posiada jezdnię o nawierzchni asfaltowej o szerokości 5 m, pobocza gruntowe o szerokości ok. 1,5m, obustronne rowy odwadniające.
1.1. Uzbrojenie podziemne
Uzbrojenie podziemne: gazociąg, wodociąg, kable teletechniczne, energetyczne i światłowód.
2. Charakterystyczne parametry określające zakres robót.
Należy zaprojektować ciąg ścieżkę pieszo – rowerową z uwzględnieniem zjazdów w ciągu drogi oraz zatok autobusowych z komunikacją między nimi na odc. od ul. Zachodniej do miejscowości Izdebno Kościelne. Dla miasta Grodzisk Maz. i dla części miejscowości Wólka Grodziska jest plan miejscowego zagospodarowania przestrzennego. Brak planów miejscowych dla pozostałych miejscowości.
Budowę ciągu pieszo-rowerowego należy zaprojektować o parametrach zgodnych z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U. nr 43 poz.430 ).
Projekt budowy ma spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane ( Dz. U. nr 207 poz.2016 z późniejszymi zmianami) oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej (Dz.U. Nr 202 poz. 2072), SIWZ.
3. Opis ogólny przedmiotu zamówienia.
1. Projekt drogowy z uwzględnieniem odwodnienia należy wykonać w 5 egz. na mapie do celów projektowych w skali 1:500 lub 1:1000 z naniesieniem granic pasa drogowego,
2. Elaborat terenowo-prawny – mapa zasadnicza z zaznaczonymi granicami pasa drogowego, numerami działek, powierzchnią działek zajętych pod pas drogowy (mapa stanowiąca załącznik do decyzji lokalizacyjnej dla drogi),
3. Wypisy z rejestru gruntów dla działek zajętych pod projektowaną drogę oraz dla działek sąsiadujących, orientacyjną powierzchnię działek prywatnych zajmowanych pod projektowaną drogę,
4. Raport oddziaływania na środowisko ( jeżeli zachodzi taka konieczność ),
5. Decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku braku planu zagospodarowania przestrzennego) i decyzji w zakresie lokalizacji drogi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg krajowych (Dz. U. Nr 80 poz. 721 ze zm. oraz Dz. U. Nr 220, poz. 1601), decyzję o uwarunkowaniach środowiskowych i inne opinie i zatwierdzenia wymagane prawem,
6. Pozwolenie wodno-prawne (jeśli zachodzi taka konieczność)
7. Projekt stałej organizacji ruchu,
8. Trwała stabilizacja punktów wierzchołkowych trasy i geodezyjne określenie ich współrzędnych z naniesieniem na plan sytuacyjny oraz opis – wykaz punktów ze współrzędnymi geodezyjnym,
9. Przedmiar robót zawierający szczegółowe wyliczenia przedmiarów, w odniesieniu do istniejącej drogi.
10. Kosztorys inwestorski w 2 egz. sporządzony w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzenia kosztorysów inwestorskich (Dz. U. Nr 130 poz. 1389 ze zm.),
11. Określenie linii rozgraniczających,
12. Nadzór autorski,
13. Szczegółowe Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
14. Uzgodnienia ZUD, Wydziału Komunikacji w zakresie geometrii i inne uzgodnienia, i zatwierdzenia wymagane przepisami,
15. Inwentaryzacja zieleni
Projektant ma obowiązek konsultować z Zamawiającym stosowane w projekcie rozwiązania celem ich akceptacji bądź wniesienia ewentualnych uwag.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
15.11.2008
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ.
Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunków należy załączyć:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – obejmujący okres działalności i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy
3. wykaz zamówień zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Należy wykazać wykonanie co najmniej trzech projektów budowlanych i wykonawczych – drogowych w tym jeden projekt obejmujący zaprojektowanie ścieżki rowerowej o powierzchni minimum 20 000 m2
4. wykaz osób – minimum 1 osoba, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, posiadających uprawnienia drogowe do projektowania wraz z przynależnością do samorządu zawodowego z aktualnym ubezpieczeniem, w przypadku zlecenia części przedmiotu zamówienia innemu projektantowi powinien on również dołączyć swoje uprawnienia wraz z przynależnością do samorządu zawodowego z aktualnym ubezpieczeniem.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 4 000 PLN (cztery tysiące złotych)
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ul. Traugutta 41,
05 – 825 Grodzisk Maz. pokój nr 2
Termin składania ofert:
do dnia 09.04.2008 do godz. 1030
11. Termin związania ofertą: 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zmawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zmawiający nie przewiduje dynamicznego systemy zakupów
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zmawiający nie przewiduje aukcji internetowej.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 27.03.2008 r., godz. 15.51
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 27.03.2008 r., godz. 15.51
Czas Administrator Opis zmiany
27.03.2008 r., godz. 15.51 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.