Przetarg nieograniczony „Przebudowa drogi 1503 Grodzisk Maz. – Siestrzeń - Ojrzanów”
- Zamieszczono: 25.04.2008 r.
- Data składania ofert: 19.05.2008 r., godz. 10.00
- Data otwarcia ofert: 19.05.2008 r., godz. 12.00
Powiatowy Zarząd Dróg
w Grodzisku Mazowieckim
ul. Traugutta 41
05 – 825 Grodzisk Mazowiecki
ZP-342/13/2008
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Przebudowa drogi 1503 Grodzisk Maz. – Siestrzeń - Ojrzanów”
Na postawie art. 92 ustawy z 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 r., Nr 223, poz. 1655), zwanej dalej „ustawą”, informuję, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 8 ofert. W trakcie badania i oceny ofert wybrana została oferta nr 5 firmy:
P.P.H.U. "EFEKT" Sp. z o.o.
Budowa i Naprawa Dróg
ul. Szomańskiego 8, 02-475 Warszawa
jako oferta najkorzystniejsza z ceną brutto 713 700,00 zł.
Wykonawcy, których oferty odrzucono - 0
Wykonawcy, których wykluczono z postępowania - 0
Wykonawcy, którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu wraz z uzyskaną liczbą punktów.
NR OFERTY WYKONAWCA LICZBA PUNKTÓW
1 "BUD BRUK" Zakład Robót Drogowych ul. Warzywna 16, 05-800 Pruszków z siedzibą: ul. Noakowskiego 2a, 05-820 Piastów 89,55
2 „FAL-BRUK” B.B.Z. FALENTA
SPÓŁKA JAWNA
ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa 86,99
3 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych
„POL-AQUA” S.A.
ul. Dworska 1, 05-500 Piaseczno 84,55
4 STRABAG Sp. z o.o.
ul. Niepodległości 7D, 05-600 Grójec 90,32
5 P.P.H.U. "EFEKT" Sp. z o.o.
BUDOWA I NAPRAWA DRÓG
ul. Szomańskiego 8, 02-495 Warszawa
100,00
6 FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWA "MACHPOL" Machulski Andrzej Murawki 23, 13-206 Płośnica
86,83
7 "DROGBUD" Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o. ul. 1 Maja 42, 38-100 Strzyżów 82,16
8 Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych
w Grójcu Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 22, 05-600 Grójec 87,31
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn. „„Przebudowa drogi 1503 Grodzisk Maz. – Siestrzeń - Ojrzanów”
CPV – 45 23 31 40 – 2 Roboty drogowe
CPV – 45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres rzeczowy objęty zamówieniem
Roboty drogowe obejmują wykonanie na odc. o długości 1049,81 m od km 4+050 do km 5+099,81
poszerzenia jezdni do 5 m /poszerzenie o śr. szer. 2,0 m / w obustronnym krawężniku 15x30x100
na ławie betonowej z oporem. Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno-asfaltową.
Wykonanie warstwy wiążącej gr. 5 cm. Roboty ziemne w granicach pasa drogowego i odmulenie rowów
1. Konstrukcja do wykonania na jezdni istniejącej:
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-3 ( wykonywana w zakresie ograniczonym),
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm dla ruchu KR-3,
• warstw wyrównawcza z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 w ilości 349 Mg
2. Konstrukcja jezdni na poszerzeniu :
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grubość 4 cm ( wykonywana w zakresie ograniczonym),
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego gr. 5 cm dla ruchu KR-3,
• podbudowa z betonu asfaltowego grubości 7 cm
• podbudowa z mieszanki betonowej z betonu klasy B-7,5 grubości 15 cm
• warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego grubości 10 cm.
3. Konstrukcja nawierzchni zatok autobusowych
• nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem.-piaskowej gr. 5 cm,
• podbudowa z betonu B-7,5 gr. 20 cm,
• podbudowa z betonu B-5 gr. 15 cm,
• warstwa odsączająca gr. 10 cm
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią.
Jeżeli w dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i pkt 6.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
90 dni od daty podpisania umowy
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia art. 24 ustawy
2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 niniejszej SIWZ.
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – obejmujący okres działalności i wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
• informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych – drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 6),
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego – (załącznik nr 7)
• Wykaz niezbędnych narzędzi i urządzeń jakie posiada Wykonawca – (załącznik nr 8), należy wykazać posiadanie minimum
• 1 rozściełacza do mas asfaltowych z rozstawem umożliwiającym ułożenie asfaltu całą szerokością jezdni
• Posiadanie trzech walców drogowych – dwa walce stalowe wibracyjne (min. 10 – 12 t) plus jeden walec gumowy (min. 10 – 12 t)
• Skrapiarka
• Frezarka
• informacja z wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. (załącznik nr 9)
• polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 5)
• oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy – (załącznik Nr 5A)
3. Do oferty należy załączyć również
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1)
2. podpisaną Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 2)
3. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3)
4. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4)
5. kopię wniesienia wadium.
4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 14 000 zł
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Spółka Cywilna ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Termin składania ofert:
do dnia 19.05.2008 do godz. 1000
Termin otwarcia ofert:
19.05.2008 godz. 1200
11. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
15. Ogłoszenie zamieszczone zostało na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 25.04.2008 roku pod numerem 86549-2008
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Załącznik nr 5A
Załącznik nr 6
Załącznik nr 7
Załącznik nr 8
Załącznik nr 9