Częściowa wymiana stolarki okiennej na PCV na I piętrze, parterze i w piwnicach budynku przy ulicy Dalekiej 11A w Grodzisku Mazowieckim
- Zamieszczono: 09.09.2008 r.
- Data składania ofert: 30.09.2008 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 30.09.2008 r., godz. 12.30
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 219226 – 2008 z dnia 09.09.2008r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na częściowej wymianie stolarki okiennej drewnianej na stolarkę z PCV na I piętrze, parterze i w piwnicach budynku na tere-nie posesji Daleka 11A w Grodzisku Mazowieckim.
Zakres prac obejmuje:
- demontaż istniejącej stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi na I piętrze, parterze i w piwnicach budynku wraz z oknami na klatkach schodowych ( ogółem 41 okien),
- załadunek i wywóz odpadów z rozbiórki na dostępne Wykonawcy wysypisko,
- montaż nowej stolarki z PCV na I piętrze, parterze i w piwnicach budynku ( łącznie 41 sztuk okien),
- montaż nowych parapetów wewnętrznych okiennych z aglomarmuru o szerokości 30 centymetrów i długości zależnej od wymiaru okien,
- wykonanie nowych obróbek blacharskich zewnętrznych okien z blachy stalowej powlekanej ( należy przewidzieć zwiększoną szerokość o 11,0 centymetrów ze względu na przewidywane ocieplenie budynku) – w przedmiarze robót przyjęto 38 centymetrów uwzględniając przyszłe ocieplenie budynku,
- uzupełnienie tynków ościeży okiennych wewnętrznych i zewnętrznych,
- pomalowanie dwukrotne ościeży okiennych zewnętrznych i wewnętrznych.
Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie. Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 4 do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji trzy lata od daty odbioru końcowego. Wymagany okres gwarancji producenta na stolarkę z PCV minimum 5 lat od daty odbioru końcowego prac.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zatrudnienia podwykonawcy do realizacji prac.
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: trzy miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 2.000,0 zł ( dwa tysiące złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
- dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j. kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa),
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie ca-łości inwestycji,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49 lub pobrać
ze strony internetowej:
index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1. Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724-05- 01 wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od
9:00 ÷ 17:00 ; wtorek, środa i piątek od 8:00 ÷ 16:00.
2. Naczelnik Wydziału Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami – Michał Janczarski tel. ( 0-22) 724-05-01 wew. 233; e-mail: godziny pracy: poniedziałek i czwartek od
9:00 ÷ 17:00; wtorek, środa i piątek od 8:00 ÷ 16:00.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 30.09.2008 roku do godziny 12:00 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.09.2008 roku o godzinie 12:30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
II_odpowiedź na pytania do SIWZ
Poprawiony Załącznik Nr 4 do SIWZ
Odpowiedź na pytania do SIWZ
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7
Załącznik 8