Wykonanie bieżni o nawierzchni poliuretanowej i długości 60 metrów wraz z skocznią w dal i wzwyż na terenie posesji Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazowieckim
- Zamieszczono: 16.09.2008 r.
- Data składania ofert: 07.10.2008 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 07.10.2008 r., godz. 12.30
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 16.09.2008 roku.
Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na „Wykonanie bieżni o nawierzchni poliuretanowej i długości 60 metrów wraz z skocznią w dal i wzwyż na terenie posesji Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazowieckim” oznaczenie sprawy ZP\342\25\08.
Ogłoszenie zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod pozycją 221644 – 2008 z dnia 16.09.2008r.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie bieżni o długości 60 metrów i szerokości 4,02 metra ( trzy tory) o nawierzchni poliuretanowej o łącznej powierzchni 294,83 m2 wraz ze skocznią w dal o powierzchni 27,05 m2 i wzwyż o powierzchni 47,08 m2 wraz z wykonaniem odwodnienia bieżni, na terenie posesji przy ulicy Kilińskiego 8c w Grodzisku Mazowieckim.
(CPV: 45212221-1 boiska sportowe; 45233200-1 nawierzchnia poliuretanowa; 4523222-1 chodniki, 45232451-8 odwodnienie).
Zakres przewidzianych prac zawiera dokumentacja techniczna ( załącznik nr 8 do SIWZ) + kosztorys ślepy w branży ogólnobudowlanej oraz specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót.
Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzacje powykonawczą, wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( STWiORB).
Uwaga: Ze względu na fakt iż pod planowaną powierzchnią znajduje się studnia kanalizacyjna przewiduje się jej przebudowę z przekryciem płytą betonową ( studnia ślepa)
i wykonanie nowej studni rewizyjnej na istniejącym kanale sanitarnym z kręgów betonowych poza bieżnią.
Zastosowane materiały muszą posiadać ważne atesty higieniczne, aprobaty techniczne i ważne certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Wszystkie prace należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej opracowanej przez Firmę Projekty Budowlane, Nadzory, Kosztorysy mgr inż. Roman Kolarz ul. Grodeckiego 38 kod 05-822 Milanówek ( załącznik nr 8 do SIWZ).
Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:
- atest PZH
- autoryzacja producenta na montaż i dostawę nawierzchni
sportowych,
- próbka zaproponowanej nawierzchni poliuretanowej wraz z jej
parametrami technicznymi ( oryginalna karta techniczna
producenta).
Szczegółowy zakres prac jest ujęty w przedmiarze robót i kosztorysie ofertowym (załącznik Nr 8a do SIWZ). Ewentualne roboty nieprzewidziane rozliczane będą na osobne zlecenie kosztorysem powykonawczym według podanych w ofercie stawek do kosztorysowania.
Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień dodatkowych i uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 ustawy.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzeń i materiałów określonych w dokumentacji technicznej. Udowodnienie równoważności należy do obowiązków wykonawcy ( ekspertyzy, certyfikaty itp.).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.
Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres rękojmi i gwarancji wynosi trzy lata od daty odbioru końcowego.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia podwykonawców do wykonania następujących robót:
1) prace ziemne i podbudowy,
2) instalacje sanitarne - odwodnienie terenu bieżni
i przebudowę studni kanalizacyjnej,
3) wykonanie nawierzchni poliuretanowej bieżni i obu
skoczni.
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: trzy miesiące licząc
od daty zawarcia umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi 3.000,0 złotych ( słownie: trzy
tysiące złotych).
3. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej
działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek
posiadania takich uprawnień,
2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, t.j
w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie
inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu
i kosztów inwestycji)
3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, t.j.
kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi
w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby
Inżynierów Budownictwa lub uprawnieniami mistrzowskimi),
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej
zapewniającej wykonanie zamówienia, t.j. posiadają na
koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających
sfinansowanie całości inwestycji,
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie
zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
4. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków
Zamówienia z załącznikami, którą można nieodpłatnie
otrzymać w pokoju nr 16 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49
lub pobrać ze strony internetowej:
index.php.cmd=przetargi&opt=aktualne
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01 wew. 202 ;
e`mail: zpstargrmaz@wp.pl;
godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 9:00 ÷ 17:00 ;
wtorek, środa i piątek od 8:00 ÷ 16:00.
5. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu
wyznaczonego na składanie ofert.
6. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
7. Oferty można składać do dnia 07.10.2008 roku do godziny
12:00 w Sali obsługi ( parter) Starostwa Powiatu
Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
8. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.10.2008 roku o godzinie
12:30 w sali konferencyjnej ( pokój Nr 3 parter) ul. Kościuszki
30 Grodzisk Mazowiecki.
SIWZ
Załącznik 1
Załącznik 2
Załącznik 3
Załącznik 4
Załącznik 5
Załącznik 6
Załącznik 7
Załącznik 8
Załącznik 8a
Załącznik 9