Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg nieograniczony pn. „ PRZEBUDOWA DROGI 1505 GRODZISK MAZ. – JÓZEFINA odc. III”
- Zamieszczono: 23.03.2009 r.
- Data składania ofert: 16.04.2009 r., godz. 11.00
- Data otwarcia ofert: 16.04.2009 r., godz. 12.00
Grodzisk Maz. 07.04.2009
Informacja dla Wykonawców
Dotyczy zamówienia:
ZP – 342/12/09
na:
„PRZEBUDOWA DROGI 1505 GRDZISK MAZ. – JÓZEFINA ODC. III ”
Na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych:
Informuję, że w załączniku nr 2 „Istotne postanowienia umowy” do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia omyłkowo wpisano termin realizacji zadania:
Wpisano:
§ 3 pkt 2 zakończenie: 30 wrzesień 2009
Powinno być wpisane:
§ 3 pkt 2 zakończenie: 30 sierpień 2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU PUBLICZNYM
pn. „ PRZEBUDOWA DROGI 1505 GRODZISK MAZ. – JÓZEFINA odc. III”
CPV – 45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg
1. Zamawiający:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Maz., 05 – 825 Grodzisk Maz. ul. Traugutta 41
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
3. Adres strony internetowej na której umieszczona będzie Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:
Adres strony internetowej – www.powiat-grodziski.pl
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:
Wykonanie przebudowy drogi zgodnie z projektem wykonanym przez pracownię projektową Jerzy Dubowski na odcinku o długości 450 m od km 9+264 do km 8+814
1. Konstrukcja nawierzchni jezdni:
• warstwa odsączająca z piasku gruboziarnistego grubości 7 cm,
• podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem o wytrzymałości 2,5 MPa gr. 15 cm ,
• podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 20 cm,
• podbudowa z betonu asfaltowego dla ruchu KR-4 gr. 10 cm,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego dla ruchu KR-4 gr. 8 cm,
• warstwa ścieralna z mieszanki SMA gr. 5 cm.
• Jezdnia w krawężniku betonowym:
krawężnik wystający 20x30 na podsypce cem-piaskowej gr. 5 cm i na ławie betonowej B-15 z oporem o przekroju 0,09 m²,
krawężnik wtopiony 15x30 na podsypce cem-piaskowej gr. 5 cm i na ławie betonowej B-10 z oporem o przekroju 0,0675 m² - zmiana w stosunku do projektu,
2. Konstrukcja zjazdów bramowych:
• podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 10 cm ,
• nawierzchnia z kostki betonowej szarej gr. 8 cm na podsypce cem. –piaskowej 1:4 gr. 5 cm,
• zjazdy obramowane obrzeżem betonowym 30x8 na podsypce cem-piaskowej gr. 3 cm i na ławie betonowej z oporem F-0,045 m² z betonu B-10 - zmiana w stosunku do projektu,
• przepusty o średnicy 40 cm z rur betonowych z kołnierzem na ławie żwirowej
3. Konstrukcja nawierzchni chodników:
• nawierzchnia z kostki betonowej czerwonej gr. 6 cm na podsypce cem. –piaskowej 1:4 gr. 5 cm – zmiana w stosunku do projektu,
• w chodniku przewidziano ścieki betonowe prefabrykowane na podsypce cem-piaskowej 1:4 gr. 10 cm.
• Chodnik obramowany obrzeżami 30x8 na podsypce cem-piaskowej gr. 3 cm i na ławie betonowej z oporem F-0,045 m² z betonu B-10 - zmiana w stosunku do projektu,
4. Konstrukcja poboczy:
• podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego gr. 10 cm,
• nawierzchnia z destruktu (materiał z rozbiórki) gr. 7 cm.
5. Przepusty
• Przepust o średnicy 50 cm pod koroną drogi z rur żelbetowych z kołnierzem na ławie żwirowej - zmiana w stosunku do projektu,
6. Oznakowanie poziome
Należy wykonać jako grubowarstwowe chemoutwardzalne - zmiana w stosunku do projektu wg. OST nr D-07.01.01,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wykonania robót przedstawione są w Instrukcji dla Wykonawcy Robót – załącznik Nr 2 do SIWZ oraz Tabeli kosztowej – załącznik Nr 4 do SIWZ. Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią.
Jeżeli w dokumentacji, Instrukcji dla Wykonawcy Robót, Ogólnych Specyfikacjach Technicznych, przedmiarach, pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 i pkt 6.
5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6. Termin wykonania zamówienia:
30.08.2009
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy
2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy)
Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ, tj.:
Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
• aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt 5.1 ust. 3, zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zm.).
• informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy odpowiadającą minimum 50% wartości zamówienia – wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
• wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych – drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, minimum dwie roboty budowlane drogowe (załącznik nr 6),
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności – udokumentują kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane) kierownika budowy i aktualne członkowstwo w izbie samorządu zawodowego – (załącznik nr 7)
• informacja z wykazem części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. (załącznik nr 8). W przypadku wykonywania robót bez udziału podwykonawców załączanie do oferty wyżej wymienionego druku nie jest wymagane.
• polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
• oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy – (załącznik Nr 5) W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.
• oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy – (załącznik Nr 5A).
Do oferty należy załączyć również
1. wypełniony wzór formularza ofertowego (załącznik Nr 1)
2. podpisaną Instrukcję dla Wykonawcy Robót – (załącznik Nr 2)
3. podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3)
4. wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4)
5. kopię wniesienia wadium.
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia,
8. Informacja na temat wadium:
Wadium w wysokości: 30 000 zł
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Cena – 100 %
10. Miejsce i termin składania ofert:
Miejsce składania ofert:
Kancelaria Notarialna w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz, Piotr Kuczyński Notariusz Spółka Cywilna ul. Bartniaka 12A, 05-825 Grodzisk Mazowiecki
Termin składania ofert:
do dnia 16.04.2009 do godz. 11.00
Termin otwarcia ofert:
16.04.2009 o godz. 12.00
11. Termin związania ofertą:
Termin związania z ofertą wynosi 30 dni.
12. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów.
14. Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej
15. Ogłoszenie zamieszczone zostało w BZP na portalu Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 23.03.2009 roku z numerem 53415-2009
Opublikowano:
1. Portal UZP dn. 23.03.2009 r.
2. Internet – przekazano dn.23.03.2009
3. Tablica ogłoszeń – wywieszono dn. 23.03.2009
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Załącznik nr 5
Załącznik nr 5 A
Załącznik nr 6
Załącznik nr 7
Załącznik nr 8
Załącznik nr 9 mapy
Załącznik nr 10 OST
D_040400_040403_Podbudowy_z_kruszywa_stabilzownego
D_050313_Nawierzchnia_z_mieszanki_grysowo_mastyksowe
D_020101_Roboty_ziemne
D_020301_Wykonanie_nasypow
D_030101_Przepusty_pod_korona_drogi
D_040101_040301_Dolne_warstwy_podbudow_oraz_oczyszcz
D_040701_Podbudowa_z_betonu_asfaltowego
D_050305_Nawierzchnia_z_betonu_asfaltowego
D_050311_Recykling_frezowanie
D_050313_Nawierzchnia_z_mieszanki_grysowo_mastyksowe
D_050323_Nawierzchnia_z_kostki_brukowej_betonowej
D_060201_Przepusty_pod_zjazdami
D_070101_Oznakowanie_poziome
D_070201_Oznakowanie_pionowe
D_080101_080102_Krawezniki
D_080200_080207_Chodniki
D_080301_Betonowe_obrzeza_chodnikowe
D_080500_080505_Scieki