Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg nieograniczony na usługę w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń grupowych na terenie miasta Grodzisk Maz. dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy
- Zamieszczono: 15.06.2010 r.
- Data składania ofert: 22.06.2010 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 22.06.2010 r., godz. 12.30
Nr sprawy: DR – 271/1/10
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
1. Zamawiający:
Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Daleka 11 A
tel: (22) 755 - 55 - 86
fax: (22 ) 755 - 55 - 86 wew.101
e- mail: sekretariat@pupgm.internetdsl.pl
NIP: 529-15-55-282
2. Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony do kwot określonych w rozporządzeniu wydanym na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Warunki uzyskania dokumentów zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia do pobrania na stronie internetowej www.pupgm.internetdsl.pl lub w siedzibie Zamawiającego – od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 14.30, I piętro, pokój 106 – sekretariat.
4. Przedmiot postępowania:
Usługa w zakresie organizacji i przeprowadzenia szkoleń grupowych na terenie miasta Grodzisk Maz. dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Grodzisku Mazowieckim w ramach projektu systemowego „Praca Twoją przyszłością” Priorytet VI Działanie 6.1, Poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zamówienie składa się z dwóch części:
- Część I Kadry i płace (2 edycje po 10 osób bezrobotnych)
Kategoria usługi zgodnie z CPV - 80530000 – 8 – usługi szkolenia zawodowego.
- Część II Referent ds. księgowości (1 edycja dla 10 osób bezrobotnych)
Kategoria usługi zgodnie z CPV - 80530000 – 8 – usługi szkolenia zawodowego.
5. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert zawierających podwykonawców.
8. Termin wykonania zamówienia:
Planowany termin zamówienia dla poszczególnych części zamówienia:
Część 1 zamówienia Kadry i płace (2 edycje po 10 osób bezrobotnych):
- I edycja szkolenia: lipiec 2010r. - sierpień 2010r. dla 10 osób.
- II edycja szkolenia: wrzesień 2010r. – październik 2010r. dla 10 osób.
Część 2 zamówienia Referent do spraw księgowości (dla grupy 10 osób bezrobotnych):
Termin realizacji szkolenia: lipiec 2010r. – sierpień 2010r. dla 10 osób.
9. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca:
• złoży oświadczenie dotyczące posiadania wpisu do rejestru instytucji szkoleniowej wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem MGiP z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych) wraz z jego aktualizacją na rok 2010 - dot. dwóch części zamówienia,
2) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia,
Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca:
• wykaże, iż w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), zrealizował co najmniej trzy szkolenia grupowe w zakresie objętym przedmiotem zamówienia obejmującym grupę osób nie mniejszą od grupy określonej w przedmiocie zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie /referencje – dot. dwóch części zamówienia.
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Warunek ten zostaje spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
• na czas realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 2 osobami do każdej z części zamówienia, na którą złoży ofertę, które posiadają doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (tj. prowadzenia szkoleń z tematyki adekwatnej do przedmiotu zamówienia) - dot. dwóch części zamówienia,
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły „spełnia” – „nie spełnia” - w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez Wykonawcę. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy Pzp. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 w/w ustawy.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, jakie ma dostarczyć Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
W celu potwierdzenia, ze Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o którym mowa art.22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - dot. dwóch części zamówienia,
2. Wykaz wykonanych usług w zakresie realizacji szkoleń w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (wykaz szkoleń obejmujący grupę osób nie mniejszą od grupy określonej w przedmiocie zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi, ze usługi te zostały wykonane należycie np.: referencje – dot. dwóch części zamówienia,
3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Należy dołączyć CV każdego z wykładowców oraz dokumenty potwierdzające posiadane przez nich kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (ukończone kursy związane z tematyką szkolenia np. zaświadczenia, certyfikaty) niezbędne do wykonania zamówienia (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) - dot. dwóch części zamówienia,
4. Należy dołączyć pisemne oświadczenie w/w osób nie będących pracownikami Wykonawcy, że wyrażają zgodę na prowadzenie szkolenia - dot. wszystkich części zamówienia.
5. Opis miejsca przeprowadzenia szkolenia wraz z wykazem narzędzi, wyposażenia
i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. W przypadku realizacji szkolenia w miejscu nie będącym własnością Wykonawcy, należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu udostępniającego lokal niezbędny do wykonania zamówienia (oświadczenie lub umowa przedwstępna najmu). - dot. wszystkich części zamówienia,
W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę/osoby upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku spółki cywilnej należy załączyć umowę spółki,
2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
10. Wadium – nie wymagane
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
a) cena – 100%
12. Termin i miejsce składania ofert: - do dnia 22.06.2010. do godz. 12.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Grodzisku Maz. ul. Daleka 11A, I piętro, pokój 106 - sekretariat.
13. Termin i miejsce otwarcia ofert:
- Część 1 zamówienia w dniu 22.06.2010r., godz. 12.30 w siedzibie Zamawiającego.
- Część 2 zamówienia w dniu 22.06.2010r., godz. 13.00 w siedzibie Zamawiającego
14. Termin związania ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
19. Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami:
Pani Anna Grudkowska –– w sprawach merytorycznych
tel: (22) 755- 55 - 86 wew.108, pokój nr 105
Pani Katarzyna Makowiecka –– w sprawach przetargowych
tel: (22) 755 - 55 - 86 wew.100, pokój nr 106
Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.06.2010r.
(pod nr. 167428 - 2010)
Zatwierdzam
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy
w Grodzisku Maz.
Hanna Wilamowska