Zakup usług ubezpieczenia dla Powiatu Grodziskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych
- Zamieszczono: 20.11.2015 r.
- Data składania ofert: 03.12.2015 r., godz. 13.15
- Data otwarcia ofert: 03.12.2015 r., godz. 13.30
www.bip.powiat-grodziski.pl/index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
________________________________________
Grodzisk Mazowiecki: Zakup usług ubezpieczenia dla Powiatu Grodziskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 170551 - 2015; data zamieszczenia: 20.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatu Grodziskiego , ul. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 022 7241833, 7240711, faks 022 7243049.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-grodziski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług ubezpieczenia dla Powiatu Grodziskiego i powiatowych jednostek organizacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa: - Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk; - Ubezpieczenia szyb i innych przedmiotów od stłuczenia; - Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; - Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej; - Ubezpieczenia maszyn od uszkodzeń z włączeniem ryzyka casco; - Ubezpieczenia komunikacyjnego, tj. OC, AC w ruchu i postoju oraz KR bez udziału własnego, NNW (kierowcy i pasażerów) i Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez Powiat Grodziski i powiatowe jednostki organizacyjne; 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie części wskazanych w SIWZ. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. Zamawiający podzielił zamówienia na dwie części: CZĘŚĆ 1- ZAKUP USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA POWIATU GRODZISKIEGO I POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH. CZĘŚĆ 2- ZAKUP UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH POJAZDÓW MECHANICZNYCH DLA POWIATU GRODZISKIEGO I POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH. Przedmiotem jest zakup następujących ubezpieczeń: Część nr 1: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej w zakresie: A- Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; B- Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od uszkodzenia; C- Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; D- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia; E- Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń z włączeniem ryzyka casco. Część nr 2: ubezpieczenie pojazdów w zakresie: Ubezpieczenia komunikacyjne, tj. odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), autocasco w ruchu i postoju (AC) oraz kradzież bez udziału własnego (KR) i następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW) oraz (ASS) Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez Starostwo Powiatu Grodziskiego i powiatowe jednostki organizacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ oraz załączniki dla części 1- nr 1a, 1b, 1c, 1d, 1e (wykaz budynków, maszyn i urządzeń, sprzętu elektronicznego, gotówki oraz zabezpieczeń) oraz dla części 2- załącznik nr 2 stanowiące jej integralną część..
II.1.5)
V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
• Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
• Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 30% zamówienia podstawowego (zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.32.00-1, 66.51.30.00-9, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
• III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. posiadanie aktualnego (na czas trwania umowy) zezwolenia właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wymaganego ustawą z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej Ocena tego kryterium na zasadzie spełnia/nie spełnia
• III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
• III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
• potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
• 1 - Cena - 90
• 2 - Kryterium zaakceptowania klauzul fakultatywnych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: index.php?cmd=przetargi&opt=aktualne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w pokoju nr 13 ul. Żyrardowska 48, 05-825 Grodzisk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2015 godzina 13:15, miejsce: w Punkcie Obsługi Mieszkańców Starostwo Powiatu Grodziskiego, ul. T. Kościuszki 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZAKUP USŁUG UBEZPIECZENIA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ DLA POWIATU GRODZISKIEGO I POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej w zakresie: A- Ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk; B- Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od uszkodzenia; C- Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk; D- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia; E- Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń z włączeniem ryzyka casco..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.32.00-1, 66.51.30.00-9, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część nr 2: ubezpieczenie pojazdów w zakresie: Ubezpieczenia komunikacyjne, tj. odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), autocasco w ruchu i postoju (AC) oraz kradzież bez udziału własnego (KR) i następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW) oraz (ASS) Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez Starostwo Powiatu Grodziskiego i powiatowe jednostki organizacyjne..
• 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2: ubezpieczenie pojazdów w zakresie: Ubezpieczenia komunikacyjne, tj. odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC), autocasco w ruchu i postoju (AC) oraz kradzież bez udziału własnego (KR) i następstwa nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów (NNW) oraz (ASS) Assistance dla pojazdów eksploatowanych przez Starostwo Powiatu Grodziskiego i powiatowe jednostki organizacyjne..
• 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.32.00-1, 66.51.30.00-9, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4, 66.51.93.00-4.
• 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.