Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony.
- Zamieszczono: 03.01.2005 r.
- Data składania ofert: 25.01.2005 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 25.01.2005 r., godz. 12.30
Wyposażenie i jego elementy muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa „B” oraz dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania w obiektach szkolnych i sportowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na:
• część I to jest wyposażenie sal dydaktycznych w meble
• część II to jest to jest wyposażenie sal dydaktycznych oraz toalet w pozostały sprzęt
• część III to jest wyposażenie pracowni do zajęć gospodarstwa domowego ( sala Nr 8) oraz wyposażenia pomieszczeń do wydawania posiłków ( sale Nr 4 i 5).
Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzenia i materiały podane w załączniku Nr 4.1. do SIWZ; w załączniku Nr 4.2 do SIWZ i w załączniku Nr 4.3 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje zamówień dodatkowych i uzupełniających do podstawowego zakresu zamówienia.
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium i zabezpieczenia należytego umowy.
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania przetargowego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. „Prawo zamówień publicznych” (Dz.U. Nr 19 poz.177) oraz spełniający następujące warunki:
► są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi
w zakresie objętym niniejszym zamówieniem,
► zaakceptują bez uwag postanowienia zawarte w załączonym do SIWZ projekcie umowy,
► udzielą rękojmi na 1 rok i gwarancji na minimum 2 lata (zmywarka, chłodziarko – zamrażarka, pralka z suszarką oraz 4 kuchnie elektryczne czteropalnikowe z piekarnikiem)
► zaoferują wykonanie zamówienia w niżej wskazanym terminie,
► do oferty załączą zaświadczenia i inne dokumenty wymienione w punkcie 10 SIWZ.
Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą można nieodpłatnie otrzymać w pokoju nr 18 (budynek B) ul. Kościuszki 32 Grodzisk Mazowiecki.
Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
1/ Joanna Cackowska – Dyrektor Zespołu Szkół im. Szczerkowskiego w Grodzisku Maz.
tel. (022) 755 – 60 – 60 /odnośnie wyposażenia/.
2/ Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych,
tel: (022) 724 – 05 – 01 wew. 202 /odnośnie procedury przetargowej/,
e`mail: zpstargrmaz@wp.pl.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
Kryterium oceny ofert w poszczególnych częściach stanowi cena.
Termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty podpisania umowy.
Oferty można składać do dnia 25.01.2005 roku do godziny 1200 w sekretariacie Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.01.2005 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.