Ogłoszenie przetargu nieograniczonego na wykonanie nowego boiska do piłki koszykowej o nawierzchni poliuretanowej z odwodnieniem linio-wym oraz przyległych do niego ciągów komunikacji pieszo-jezdnej z kostki betonowej na terenie boisk szkolnych Zespołu Sz
- Zamieszczono: 07.04.2006 r.
- Data składania ofert: 25.04.2006 r., godz. 12.00
- Data otwarcia ofert: 25.04.2006 r., godz. 12.30
ZARZĄDU POWIATU GRODZISKIEGO
z dnia 06.04.2006 roku.
Zarząd Powiatu Grodziskiego z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim przy ul. Kościuszki 30 ogłasza przetarg pisemny nieograniczony na warunkach określonych Ustawą z dn. 29.01.2004r „Prawo zamówień publicznych” (Dz. U. Nr 19 poz. 177) o wartości nie przekraczającej 60.000 EURO na
„ Wykonanie nowego boiska do piłki koszykowej o nawierzchni poliuretanowej z odwodnieniem linio-wym oraz przyległych do niego ciągów komunikacji pieszo-jezdnej z kostki betonowej na terenie boisk szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 przy ulicy Żwirki i Wigury 4 w Grodzisku Mazowieckim”.
CPV: 45212221-1.
Zakres zamówienia obejmuje:
Wykonanie nowego boiska do piłki koszykowej o nawierzchni poliuretanowej grubości 13 mm
bezspoinowej z odwodnieniem linowym oraz przyległych do niego ciągów komunikacji pieszo-
jezdnej z kostki betonowej wraz z montażem bramy wjazdowej dwuskrzydłowej na terenie
boisk szkolnych Zespołu Szkół Nr 1 przy ulicy Żwirki i Wigury Nr 4 w Grodzisku Mazowieckim.
(CPV: 45212221-1 boiska sportowe; 45233200-1 nawierzchnia poliuretanowa, 45233253-7 drogi
i chodniki; 45232451-8 odwodnienie).
Zakres przewidzianych prac obejmuje dokumentacja techniczna + kosztorysy ślepe w branżach
ogólnobudowlanej i sanitarnej (odwodnienie terenu) oraz specyfikacja techniczna wykonania i od-
bioru robót. Szczegółowy zakres prac podany jest w tabeli kosztowej ( załącznik Nr 4 do SIWZ).
Zamówienie obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację
powykonawczą, wykonanie badań i prób, przywrócenie terenu do stanu pierwotnego oraz
wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie ze
specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
1. Wymagany termin realizacji zamówienia: trzy miesiące od daty podpisania umowy.
2. Wadium przetargowe wynosi: 2.000,0 zł ( dwa tysiące złotych).
3. Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej lub częściowej.
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z tym, że parametry zaproponowanych
urządzeń i materiałów nie mogą być gorsze niż urządzenia i materiały podane w dokumentacji
technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających i dodatkowych do podstawowego
zakresu zamówienia zgodnie z art. 67 punkt 6 i 7 Prawa zamówień publicznych.
6. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakłada-ją obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wy¬konania zamówienia, to jest w okresie ostatnich pięciu lat wykonali minimum dwie inwestycje o zbliżonym charakterze ( podanie adresu i kosztów inwestycji),
c) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wy¬konania zamówienia,
d) dysponują osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia, to jest kierownikiem budowy z uprawnie-niami budowlanymi w odpowiednim zakresie ( przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Bu-downictwa) i minimum 5 etatowych pracowników ( prosimy o podanie wykazu osób przewidzianych do realizacji zadania inwestycyjnego),
e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, to jest po-siadają na koncie w banku ilość środków finansowych zapewniających sfinansowanie całości inwe-stycji lub zdolności kredytowych potwierdzonym stosownym zaświadczeniem z banku
f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).
7. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą można nieod-
płatnie otrzymać w pokoju nr 18 ul. Kościuszki 32 (budynek B) – faks ( 0-22) 724-30-49.
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest:
1/ Władysław Kuziara – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych, tel: (022) 724 – 05 – 01
wew. 202 ; e`mail: zpstargrmaz@wp.pl; godziny pracy: poniedziałek i czwartek od 900 ÷
1700; wtorek, środa i piątek od 800 ÷ 1600.
8. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty terminu wyznaczonego na składanie ofert.
9. Kryterium oceny ofert stanowi cena brutto ( waga – 100%).
10. Oferty można składać do dnia 25.04.2006 roku do godziny 1200 w Sali obsługi ( parter)
Starostwa Powiatu Grodziskiego, w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 30.
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.04.2006 roku o godzinie 1230 w sali konferencyjnej –
pokój Nr 3 parter ul. Kościuszki 30 Grodzisk Mazowiecki.
Ogłoszenie wywieszono w dniu 06.04.2006 roku.
Zdjęto dnia ............ 05.2006 roku.