Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim ogłasza przetarg na przebudowę ulicy 1-go Maja w Podkowie Leśnej.

  • Zamieszczono: 20.06.2006 r.
  • Data składania ofert: 24.07.2006 r., godz. 11.00
  • Data otwarcia ofert: 24.07.2006 r., godz. 12.30
Ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych numer 150 z dnia 19.06.2006 pod pozycją 31501.
>
> Treść ogłoszenia:
>
> OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
> Grodzisk Mazowiecki: przebudowa ulicy 1-go Maja w Podkowie Leśnej
> Publikacja obowiązkowa.
> SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
> I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd
> Dróg w Grodzisku Mazowieckim, do kontaktów: Marta Strawa, ul. Kościuszki
> 30, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7240570, fax
> 022 7240570, e-mail: pzd.grodzisk@neostrada.pl.
> Adresy internetowe
> Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-grodziski.pl
> Adres profilu nabywcy (URL):
> Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego
> systemu zakupów (URL):
> Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w
> Grodzisku Mazowieckim, Marta Strawa, ul. Traugutta, 05-825 Grodziska
> Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. (0-22) 724 - 05 - 70, fax (0-22) 724 -
> 05 - 70, e-mail: pzd-grodzisk-maz@pzd-grodzisk-maz.win.pl.,
> www.powiat-grodziski.pl.
> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
> jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.
> Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy
> przesyłać na adres: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w
> Kancelarii Notarialnej w Grodzisku Mazowieckim Beata Kuczyńska Notariusz,
> Piotr Kuczyński Notariusz Sp.C, ul. Bartniaka 12A, 05-822 Grodziska
> Mazowiecki, woj. mazowieckie.
> 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności:
> Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne.
> Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
> SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
> II.1) Opis
> 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa ulicy
> 1-go Maja w Podkowie Leśnej.
> 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych,
> realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie.
> Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Podkowa
> Leśna.
> 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.
> 1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
> Czas trwania umowy ramowej:
> Wartość umowy ramowej:
> Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone:
> 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje
> wykonanie na odcinku o długości 1201 m od km 0 + 000 do km 1 + 201 robót
> ziemnych w granicach pasa drogowego, wymiany krawężnika na ławie betonowej
> z oporem , wyrównania istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym
> sortowanym, wykonanie, podbudowy z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 gr. 6
> cm, warstwy wiążącej gr. 6 cm, chodnika i zjazdów do posesji i w ul boczne
> z wyłączeniem wcześniej wykonanych elementów chodnika i krawężnika i
> zjazdów do posesji na odc. od km 0+150 do km 0+722 po str. prawej i odc.
> od km 0+000 do km 0+522 po str. lewej. Przedmiot zamówienia obejmuje
> wykonanie frezowania, warstwy wyrównawczej i podbudowy asfaltowej na odc.
> od km 0+930 do km 1+201.
> 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających
> spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań
> określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy,
> którzy:
> posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
> czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
> posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a
> także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
> znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
> zamówienia,
> nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24
> ust. 1 i 2 ustawy).
> 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45.23.31.40.
> 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
> 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
> 2) Wielkość lub zakres zamówienia
> Całkowita wielkość lub zakres: Roboty drogowe obejmują
> wykonanie na odc. o długości 1201 m od km 0 + 000 do km 1 + 201 robót
> ziemnych w granicach pasa drogowego, wymiany krawężnika na ławie betonowej
> z oporem , wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniem kamiennym
> sortowanym, wykonanie, podbudowy z betonu asfaltowego dla ruchu KR-3 gr. 6
> cm, warstwy wiążącej gr. 6 cm, chodnika i zjazdów do posesji i w ul boczne
> z wyłączeniem wcześniej wykonanych elementów chodnika i krawężnika i
> zjazdów do posesji na odc. od km 0+150 do km 0+722 po str. prawej i odc.
> od km 0+000 do km 0+522 po str. lewej. Przedmiot zamówienia obejmuje
> wykonanie frezowania, warstwy wyrównawczej i podbudowy asfaltowej na odc.
> od km 0+930 do km 1+201.
> 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data
> zakończenia: 15.11.2006
> SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
> TECHNICZNYM
> III.1) Warunki dotyczące zamówienia
> Informacja na temat wadium: 10000 PLN
> 2) Warunki udziału
> Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i
> formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne,
> finansowe i techniczne
> Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać
> się Wykonawcy, którzy:
> posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub
> czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
> posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a
> także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
> znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
> zamówienia,
> nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24
> ust. 1 i 2 ustawy).
> Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w
> postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z
> formułą \spełnia - nie spełnia\, w oparciu o informacje zawarte w
> dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6.1 SIWZ.
> Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki
> wykonawca spełnił.
> Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie
> wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
> Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają
> dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
> postępowaniu: 1.wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1)
> 2.wypełnione i podpisane istotne postanowienia umowy (załącznik nr 3)
> 3.wypełniony formularz tabeli kosztowej (załącznik nr 4)
> 4.umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, (jeżeli
> zachodzi taka sytuacja).
> 5.aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do
> ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają
> wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej -
> wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
> ofert,
> 6.oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu,
> określone w art. 22 ust. 1 ustawy - (załącznik Nr 5)
> 7.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego
> potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub
> zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na
> raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
> organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
> terminu składania ofert,
> 8.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
> Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające,
> że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne
> lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie
> lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż
> 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
> 9.informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek
> bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub
> zdolność kredytową wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy
> przed upływem terminu składania ofert.
> 10.wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych -
> drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
> okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym
> stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i
> miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty
> te zostały wykonane z należytą starannością, (załącznik nr 6),
> 11.proponowany harmonogram rzeczowo - finansowy z terminem rozpoczęcia
> robót.
> 12.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
> informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania
> zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - (załącznik
> nr 7)
> 13.wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie
> posiada wykonawca - (załącznik nr 8)
> 14.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca
> jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
> działalności gospodarczej.
> 15.kopia wniesienia wadium.
> 16.oświadczenie, o zapoznaniu się z dokumentacją przetargową i terenem
> gdzie będą prowadzone roboty budowlane - drogowe.
> SEKCJA IV: PROCEDURA
> IV.1) Tryb udzielenia zamówienia
> 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
> 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do
> udziału w postępowaniu:
> 2) Kryteria oceny ofert
> 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
> 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
> 3) Informacje administracyjne
> 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków
> zamówienia
> Adres strony internetowej, na której dostępna jest
> specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-grodziski.pl.
> Opłata: 20 Waluta PLN.
> Warunki i sposób płatności: Specyfikacja istotnych warunków
> zamówienia wraz z załącznikami zostanie przekazana na pisemny wniosek
> zainteresowanego. Cena 20 PLN plus koszty przesyłki..
> 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców
> do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania
> tego opisu:
> 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
> postępowaniu lub ofert: 24.07.2006 godzina 11:00.
> 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do
> udziału w postępowaniu lub oferty: polski.
> 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
> terminu składania ofert).
> 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 24.07.2006, godzina
> 12:30, Starostwo Powiatu Grodziskiego w Grodzisku Mazowieckim ul.
> Kościuszki nr 30, - sala konferencyjna (na parterze)..
> SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
> VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii
> Europejskiej: Nie.
> 2) Informacje dodatkowe:
> 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 09.06.2006.


Informacja dla Wykonawców
Odpowiedź na złożone zapytanie

Grodzisk Mazowiecki 12.07.2006



Znak sprawy: 343/25/06



dot. przetargu nieograniczonego na „Przebudowę ulicy 1-go Maja w Podkowie Leśnej”


w odpowiedzi na złożone zapytanie

Ad. poz. 9 i 10 przedmiaru robót:

„Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km” - obmiar 347m3”.

Czy poz. nr 9 nie została przypadkowo skopiowana gdyż poz. 9 oraz 10 przedmiaru robót są jednakowe


Wyjaśniam co następuje:

Należy uwzględnić:

Przedmiar robót – roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
poz. 9 wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km – obmiar347 m3
poz. 10 wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 1 km. Krotność = 4 – obmiar347 m3


Marta Strawa



SIWZ

Wykaz osób - zał. nr 7

Oświadczenie wykonawcy- zał. nr 5

STWiOR- zał. nr 2

Formularz ofertowy- zał. nr 1

Wykaz zrealizowanych robót- zał. nr 6

Umowa- zał. nr 3

Tabela kosztowa- zał. nr 4
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 20.06.2006 r., godz. 14.57
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 20.06.2006 r., godz. 14.57
Czas Administrator Opis zmiany
20.06.2006 r., godz. 14.57 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.