Menu główne:

Jesteś tutaj:

Menu boczne:

Główna treść strony Główna treść strony

Zamówienia publiczne od kwoty 130 000 zł

Starosta Powiatu Geodziskiego ogłasza przetarg nieograniczony na wymianę okien w Przychodni Zdrowia w Milanówku przy ulicy Piasta 30. Prace obejmują: - Wymianę okien drewnianych na okna z PCV - Dostawę okien z PCV - Dostawę i montaż podokienników zewnętrznych - Wywóz materiałów z rozbiórki i uporządkowanie terenu robót - Inne roboty towarzyszące

  • Zamieszczono: 03.11.2003 r.
  • Data składania ofert: 13.11.2003 r., godz. 10.00
  • Data otwarcia ofert: 13.11.2003 r., godz. 12.00
Ogłasza się przetarg pisemny nieograniczony na wymianę okien w Przychodni Zdrowia w Milanówku przy ulicy Piasta 30. Prace obejmują:
- Wymianę okien drewnianych na okna z PCV
- Dostawę okien z PCV
- Dostawę i montaż podokienników zewnętrznych
- Wywóz materiałów z rozbiórki i uporządkowanie terenu robót
- Inne roboty towarzyszące

1. Wadium wynosi 1000 zł (tysiąc złotych).

2. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wpłacenie wadium na konto Starostwa Powiatu Grodziskiego BPH PBK S.A. O/Grodzisk Mazowiecki 29 1060 0076 0000 4010 6007 9520 do dnia 12 listopada 2003 roku. Na dowodzie wpłaty jako tytuł wpłaty należy podać: Przetarg na wymianę okien w Przychodni Zdrowia.

3. Warunki przetargu określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, którą można otrzymać w Wydziale Geodezji, Kartografii i Gospodarki Nieruchomościami, pokój nr 27.

4. Informacji w sprawie przetargu można zasięgać telefonicznie: 724-18-33, 724-07-11, 755-52-24 wew. 225

5. Oferty można składać do dnia 13 listopada 2003 roku do godziny 10.00

6. Otwarcie ofert nastąpi 13 listopada 2003 roku o godzinie 12.00

7. Przetarg może zostać odwołany jedynie z uzasadnionej przyczyny.
Dane administracyjne
Wytworzył: Brak danych
Wprowadził: Elwira Strzelczyk, data: 03.11.2003 r., godz. 16.29
Ostatnia aktualizacja: Elwira Strzelczyk, data: 03.11.2003 r., godz. 16.29
Czas Administrator Opis zmiany
03.11.2003 r., godz. 16.29 Elwira Strzelczyk Dodanie przetargu do BIP.